Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Det er ingenting som feiler ps+ utgaven. De er bare grisk. De stenger gratis versjonen på ubestemt tid mens de prøver å fikse serverne, men de lar oss fortsatt betale for å spille det.

Rolig rolig!

Det kommer.

Det som virkelig er GRISK er folk som syter og klager fordi noe de SKAL HA GRATIS ikke er levert i det sekund som var forespeilet.

Ser frem til å teste PS+ versjonen når den kommer.....satser på i løpet av neste uke.

Titter innom nettsider 1 gang pr kveld for å se om den er oppe :)

Så kan den lastes ned mens jeg sover....er vissnok på 16GB så da tar det litt tid her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Det er ingenting som feiler ps+ utgaven. De er bare grisk. De stenger gratis versjonen på ubestemt tid mens de prøver å fikse serverne, men de lar oss fortsatt betale for å spille det.

Rolig rolig!

Det kommer.

Det som virkelig er GRISK er folk som syter og klager fordi noe de SKAL HA GRATIS ikke er levert i det sekund som var forespeilet.

(Så kan vi starte en lang debatt om at "mange" kjøpte PS+ abonnement fordi DriveClub skulle komme "gratis" der. Men tenk deg da om. Er grunnen til at du har PS+ abonnement hovedsaklig fordi DC skulle bli gratis?. Nei, tenkte meg det).

Det kommer, gi dem litt tid.

Snakk om i-landsproblem når folk syter og klager over noe som er gratis ikke blir levet på sekundet.

Ja da. Enig. DC er skyggen av hva som er hypet opp i lange tider. Spillet er et meget simplistisk bilspill, hvor grafikken er over snitt, lyden er kjedelig, online ikke fungerer, og kjørestilen er høyst arkade.

Så rolig folkens. "Alle" får, men det tar litt tid.

Hvis det haster så sinnsykt, legg penger på bordet og last spillet ned idag.

Ellers er det bare å være tålmodig, og så får du gratisversjonen i fanget i løpet av høsten.

Makan til syting og skriking fra folk som ikke legger en krone på bordet, men skal ha - skal ha.

Jeg har lagt penger på bordet, både for å få spilt online og for å få spilt en demo utgave av DC. Sant nok så ble jeg ikke medlem av PS+ pga. DC, men når man har lovet noe så burde man holde det. Men det er ikke noe kjempemangel, jeg har jo FH2 å kose meg med hvor spillet leverte hva det lovet dag 1 og online biten fungerer :)

Lenke til kommentar

Flere som streamer The Evil Within på PS4 nå...ser litt bob bob ut egentlig....

EDIT: Eller jeg tar tilbake det...det ser ganskes å guffent ut..

Jeg mista lysten på spillet da det er store black borders oppe og nede på skjermen :(

Spillet vises i Widescreen 2.35:1 vissnok.............

Ja er noe idiotiske greier dem har gjort der...både The Evil Within og The Order 1881 har det.

Lenke til kommentar

PSN begynner å bli komisk, nå må folk betale for å spille online og tjenesten er helt fucka? Hva i alle dager har skjedd med DRIVECLUB? Forventet de at en fem ti stykker skulle logge seg på for å spille? Ærlig talt altså, når man må betale for et produkt må man få bedre en dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...