Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest litt på forumet her de siste dagene, mye spennende vil jeg si!

 

Gleder meg veldig til E3, er bare så utrolig typisk at E3 begynner i morgen, jeg har klart å få influensa, så var syk hele forrige uke, fryktelig frustrerende å ikke kunne få med meg avdukingen 03.00 (Sony sin pressekonferanse er det jeg gleder meg mest til), må tilbake på jobb. Hadde bare sykemeldingen vart litt lenger :hm:

 

Jeg leste noen sider tilbake angående The Last Guardian, litt spennende, for jeg runna ICO mens jeg var syk for endte gang, og synes det har vært alt for lite info om TLG, trodde det nesten var blitt abandonware. Er det noe håndfast på at vi kommer til å få se noe på E3?

Lenke til kommentar

Er det ikke halv fire på natta?

 

Microsoft Mandag 10. juni, kl 18:30

EA Mandag 10. juni, kl 22:00

Ubisoft Tirsdag 11. juni, kl 00:00 (natt til tirsdag)

Sony Tirsdag 11. juni, kl 03:00 (natt til tirsdag)

 

Er det noen av dere som veit hvor man kan følge Sony sin pressekonferanse? Stream eller E3 sin Web-Side eller kanskje Gamer.no skal kjøre en stream slik som sist?

 

Gametrailers, IGN og lignende vil nok streame det. Jeg kommer nok til å streame fra førstnevnte.

 

Jeg vet ikke hvor gammel dette bildet er, men her er mest sannsynlig det OSet til PS4 blir å ligne på. Egentlig som X360 dashboardet bare uten ads.

 

Ser pent ut det. Håper vi slipper ads, fy faen, det er noe dritt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det ser greit ut jeg, spesielt med tanke på hva PS3 har i dag. Dette ser hvertfall ut til å vise innholdet på en mye bedre måte enn det XMB gjør. En ting jeg håper de legger skikkelig vekt på, er at det skal gå så laggfritt som mulig. Lagg i menyer er en forferdelig uting!

Lenke til kommentar

Leste forøvrig på sony sin blogg som jeg linket til et par poster over her

 

Then, starting Tuesday, June 11th at noon Pacific Time, we’ll kick off three days of our PlayStation LiveCast show featuring gameplay demos and developer interviews for zillions of upcoming PS4, PS3 and PS Vita games. Expect to see Beyond: Two Souls from Quantic Dream, Destiny from Bungie, DriveClub from Evolution Studios, The Evil Within from Tango GameWorks, Gran Turismo 6 from Polyphony Digital, inFAMOUS: Second Son from Sucker Punch Productions, Killzone: Shadow Fall and Killzone Mercenary from Guerrilla Games, The Last of Us from Naughty Dog, Tearaway from Media Molecule, Wolfenstein: The New Order from MachineGames and many, many more. All told, we’re planning to showcase more than 40 games across PS4, PS3 and PS Vita.

 

http://blog.us.playstation.com/2013/06/05/playstation-at-e3-2013-watch-it-live-starting-monday/

Er ikke sikker på om det allerede er diskutert men :p

Lenke til kommentar

PS4 DRM?

 

De har vært relativt tilbakeholdne på dette punktet, så med den tweeten der ser det trist ut. Skulle virkelig ønske Sony hadde guts nok til å droppe det. Men jeg føler at det er EA som legger størst press på dette her, og selvom EA er et søppelfirma i manges øyne, så har de ekstremt mange spill titler som kommersielle folk kjøper, som igjen er en del av kundebasen til Sony, og trekker de et samarbeid med Sony, vil det være en ekstremt dårlig deal profitt messig for Sony. Kjipe greier :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...