henrikrox Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Sitter med noe av det samme. Ikke så interessert i basket men helvete så bra NBA 2K15 ser ut til å være. Kjøpte 2K14 i fjor men spilte det veldig sjeldent, det som er problemet. Også er det 50 GB da..... Ja, men tror jeg står over. Jeg mener, jeg spiller jo bare Fifa med kompiser i sofaen fordi jeg ekke super fotball interessert, bare litt. Så tror ikke NBA vil være bedre, når jeg ikke har noen favorittlag, vet ingenting om spillerne osv. Tror jeg bare har lyst på et nytt spill, når samboer er borte hele helga, og har fri fra jobb, og all skolearbeidet har blitt gjort Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg spiller aldri sportspill, men jeg koste meg med NBA 2K14! Jeg liker basket, som vil si at jeg spilte litt i klubb når jeg gikk på ungdomsskolen, og har generelt alltid likt det som en sport i gym, osv.. Dette er nå nærmere 20 år siden.. Jeg følger ikke med på basket i hele tatt, det er lenge siden jeg har spilt noe basket, men jeg likte altså spillet veldig godt! Det jeg liker veldig godt er at spillerne er så "store" på skjermen, altså med tanke på hvordan de er i FIFA-spillene, så man får et nærmere forhold til spillet. Jeg liker også basket bedre enn fotball, i utgangspunktet, så det er sagt. Eneste jeg ikke likte helt med 2K14 var at når man kunne velge å lage en person man skulle spille i karrièremodus, var at man hadde "negerstemme" uansett hvilken "rase" man valgte å lage. Hørtes bare litt dumt ut, så måtte spille som mørkhudet.. Ikke at det var så ille, men at man kunne velge rase, ble egentlig ikke et valg lengre, og det irriterte litt.. Ellers er 2K14 kjempeflott å se på, og det var mye å sette seg inn i når det gjelder spilleteknikker osv.. Jeg er nysgjerrig på hva 2K15 har å by på i forhold, så spent å lese noen sammenligninger når de kommer. Hvis 2K15 ikke endrer på noe spesielt i forhold til 14, så ser jeg ikke grunn til å bytte enda, for 14 var stas nok! Uansett, hvis interessen for NBA 2K1x er litt til stede, så kan jeg nesten love at du ikke blir skuffet, men heller veldig positivt overrasket.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Jeg spiller aldri sportspill, men jeg koste meg med NBA 2K14! Jeg liker basket, som vil si at jeg spilte litt i klubb når jeg gikk på ungdomsskolen, og har generelt alltid likt det som en sport i gym, osv.. Dette er nå nærmere 20 år siden.. Jeg følger ikke med på basket i hele tatt, det er lenge siden jeg har spilt noe basket, men jeg likte altså spillet veldig godt! Det jeg liker veldig godt er at spillerne er så "store" på skjermen, altså med tanke på hvordan de er i FIFA-spillene, så man får et nærmere forhold til spillet. Jeg liker også basket bedre enn fotball, i utgangspunktet, så det er sagt. Eneste jeg ikke likte helt med 2K14 var at når man kunne velge å lage en person man skulle spille i karrièremodus, var at man hadde "negerstemme" uansett hvilken "rase" man valgte å lage. Hørtes bare litt dumt ut, så måtte spille som mørkhudet.. Ikke at det var så ille, men at man kunne velge rase, ble egentlig ikke et valg lengre, og det irriterte litt.. Ellers er 2K14 kjempeflott å se på, og det var mye å sette seg inn i når det gjelder spilleteknikker osv.. Jeg er nysgjerrig på hva 2K15 har å by på i forhold, så spent å lese noen sammenligninger når de kommer. Hvis 2K15 ikke endrer på noe spesielt i forhold til 14, så ser jeg ikke grunn til å bytte enda, for 14 var stas nok! Uansett, hvis interessen for NBA 2K1x er litt til stede, så kan jeg nesten love at du ikke blir skuffet, men heller veldig positivt overrasket.. hehe, nå hadde jeg egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe det, men så kommer du å skriver noe som jeg kjenner meg godt igjen i. årh, nå må jeg tenke igjen ------- Forresten, ingen som har snakket om Sleeping Dogs her (så vidt jeg har sett). Syntes jeg husker at man skulle kjøpe det. HVa syntes folk? Har ikke spilt det før og så det var billig. Endret 10. oktober 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Sleeping Dogs er veldig bra, rett og slett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Fortsatt ingen Driveclub PS+ (gratis) og det er fredag kveld... (det er vel ikke kommet enda? finner ihvertfall ikke det selv) Endret 10. oktober 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ser dårlig ut ja... Startet litt på Dust nå, virket ganske så bra! Får spille dette frem til Driveclub viser seg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Er det ikke regn i Driveclub? Evolution Studios says dynamic weather for the game will be added via a free update shortly after launch. http://youtu.be/ZporH7w-Mdg Så omtalene er basert på en utgave uten væreffekter? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Er det ikke regn i Driveclub? Evolution Studios says dynamic weather for the game will be added via a free update shortly after launch. http://youtu.be/ZporH7w-Mdg Så omtalene er basert på en utgave uten væreffekter? Regner med det ;-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Høres ikke spesielt smart ut om det stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fortsatt ingen Driveclub PS+ (gratis) og det er fredag kveld... (det er vel ikke kommet enda? finner ihvertfall ikke det selv) Er vel utsatt på ubestemt tid. De sliter vist med en haug bugs på online biten, hva som feiler ps+ utgaven aner jeg ikke, og ikke de heller tror jeg Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Høres ikke spesielt smart ut om det stemmer. Det er snakk om at oppdateringen ikke kommer før jul, så anmelderne kan vel strengt talt ikke vente til jul med å anmelde det. Dem må jo nesten så på hvordan spillet er nå. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fortsatt ingen Driveclub PS+ (gratis) og det er fredag kveld... (det er vel ikke kommet enda? finner ihvertfall ikke det selv) Er vel utsatt på ubestemt tid. De sliter vist med en haug bugs på online biten, hva som feiler ps+ utgaven aner jeg ikke, og ikke de heller tror jeg Det er ingenting som feiler ps+ utgaven. De er bare grisk. De stenger gratis versjonen på ubestemt tid mens de prøver å fikse serverne, men de lar oss fortsatt betale for å spille det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Problemet med Driveclub (sett bort fra at det faktisk ikke fungerer) er at jeg får kjempelyst til å spille Gran Turismo ... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Flere som streamer The Evil Within på PS4 nå...ser litt bob bob ut egentlig.... EDIT: Eller jeg tar tilbake det...det ser ganskes å guffent ut.. Endret 11. oktober 2014 av LarZen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Fortsatt ingen Driveclub PS+ (gratis) og det er fredag kveld... (det er vel ikke kommet enda? finner ihvertfall ikke det selv) Er vel utsatt på ubestemt tid. De sliter vist med en haug bugs på online biten, hva som feiler ps+ utgaven aner jeg ikke, og ikke de heller tror jeg Det er ingenting som feiler ps+ utgaven. De er bare grisk. De stenger gratis versjonen på ubestemt tid mens de prøver å fikse serverne, men de lar oss fortsatt betale for å spille det. Ingen dum taktikk det nei. Men selv har jeg mistet interessen etter å se hvor mye de sliter med onlineplattformen. Som er hovedessensen i dette spillet. Er ikke interessert i et onlinespill de ikke klarer å ha online.... Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flere som streamer The Evil Within på PS4 nå...ser litt bob bob ut egentlig.... EDIT: Eller jeg tar tilbake det...det ser ganskes å guffent ut.. Jeg mista lysten på spillet da det er store black borders oppe og nede på skjermen Spillet vises i Widescreen 2.35:1 vissnok............. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Fikk mail far Sony om oktobertilbud. Trykket på linken og kom til denne: Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Samme her. Testet i G.Chrome, IE og FF. nada T_T Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det er ingenting som feiler ps+ utgaven. De er bare grisk. De stenger gratis versjonen på ubestemt tid mens de prøver å fikse serverne, men de lar oss fortsatt betale for å spille det. Rolig rolig! Det kommer. Det som virkelig er GRISK er folk som syter og klager fordi noe de SKAL HA GRATIS ikke er levert i det sekund som var forespeilet. (Så kan vi starte en lang debatt om at "mange" kjøpte PS+ abonnement fordi DriveClub skulle komme "gratis" der. Men tenk deg da om. Er grunnen til at du har PS+ abonnement hovedsaklig fordi DC skulle bli gratis?. Nei, tenkte meg det). Det kommer, gi dem litt tid. Snakk om i-landsproblem når folk syter og klager over noe som er gratis ikke blir levet på sekundet. Ja da. Enig. DC er skyggen av hva som er hypet opp i lange tider. Spillet er et meget simplistisk bilspill, hvor grafikken er over snitt, lyden er kjedelig, online ikke fungerer, og kjørestilen er høyst arkade. Så rolig folkens. "Alle" får, men det tar litt tid. Hvis det haster så sinnsykt, legg penger på bordet og last spillet ned idag. Ellers er det bare å være tålmodig, og så får du gratisversjonen i fanget i løpet av høsten. Makan til syting og skriking fra folk som ikke legger en krone på bordet, men skal ha - skal ha. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå