Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får du ikke opp disse via sharefactory? Skal vel ligge i raden av ikoner i xmb.

Har ikke visst hva share factory er, men fant det i menyen. Ser at det er noe jeg må laste ned. Men før jeg laster ned, er det noen som kan bekrefte at dette løser problemet? Hele poenget er å kunne laste opp til Twitter, det er ikke slik at jeg bare skal lagre ting på konsollen.

Alternativt så kan du gå til Settings > System Storage Management > Capture Gallery, kopier bildene over på en minnepinne, så kan du laste opp til dine sosiale medier når det passer deg via PC.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar
Rider of Reason, den 09 Okt 2014 - 19:34, sa:

^Det han sa.

piccolo, den 09 Okt 2014 - 19:12, sa:

Heilt seriøst, er det ikke noen spill verdt å kjøpe bortsett fra The Last Of Us ute nå?

Kommer jo helt an på hva du legger i å være verdt å kjøpe. Er jo mange bra spill ute synes jeg, men om de vil være verdt å kjøpe for deg vet jeg jo ikke.

Jeg tenker ikke bare eksklusiver, men alt! Fifa 15 er faktisk det nest jeg har spilt utenom TLOU. Selv finner jeg ikke noe annet av interesse før Dragon Age: Inqiusition kommer ut. :wee:

Vennligst kom med andre anbefalinger :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg tenker ikke bare eksklusiver, men alt! Fifa 15 er faktisk det nest jeg har spilt utenom TLOU. Selv finner jeg ikke noe annet av interesse før Dragon Age: Inqiusition kommer ut. :wee:

Vennligst kom med andre anbefalinger :dribble:

Kommet mye bra i det siste da. Shadow of Mordor, Sherlock Holmes Crimes and Punishments, Alien Isolation, og The Evil Within er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Det er som jeg har lest andre nevnt. At første inntrykket er ikke spesielt bra...men jo mer dem spiller jo mer liker dem det. Og jeg må jo strengt tatt si meg enig der slik. Og jeg er spent på hvordan online biten er..spilt nå i et par dager og ikke kommet meg online en eneste gang.

Håpe dem får orden på det snart. Var vel nevnt at dem trodde dem trengte et par dager til tror jeg..?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hm... Kom borti et problem når jeg skulle spille på ps4en min i dag tidlig. Bf4 plata sto halveis ut av maskinen og når jeg slo den på så ville heller ikke maskinen la meg putte inn cden inn igjen og det virket som knappen som løser ut cden har klikka helt :/ Noen andre som har hatt dette problemet?

Problemet ble løst av å la strømkabelen være ut i noen minutter, men uansett snedig :/

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

Hm... Kom borti et problem når jeg skulle spille på ps4en min i dag tidlig. Bf4 plata sto halveis ut av maskinen og når jeg slo den på så ville heller ikke maskinen la meg putte inn cden inn igjen og det virket som knappen som løser ut cden har klikka helt :/ Noen andre som har hatt dette problemet?

Problemet ble løst av å la strømkabelen være ut i noen minutter, men uansett snedig :/

Dårlig design av Sony, kan være ene "foten" på konsollen på undersiden som presser opp og aktiveres mekanismen som løser ut disken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...