Muggkaare Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er haugevis av sinnsykt bra spill om man tør å teste ut spill som ikke er spillverdenens svar på Transformers og Fast and the Furious. Fint med "blockbusters", men noen ganger må man dyppe litt dypere for å finne det virkelige gullet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 ^Det han sa. Heilt seriøst, er det ikke noen spill verdt å kjøpe bortsett fra The Last Of Us ute nå? Kommer jo helt an på hva du legger i å være verdt å kjøpe. Er jo mange bra spill ute synes jeg, men om de vil være verdt å kjøpe for deg vet jeg jo ikke. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Får du ikke opp disse via sharefactory? Skal vel ligge i raden av ikoner i xmb. Har ikke visst hva share factory er, men fant det i menyen. Ser at det er noe jeg må laste ned. Men før jeg laster ned, er det noen som kan bekrefte at dette løser problemet? Hele poenget er å kunne laste opp til Twitter, det er ikke slik at jeg bare skal lagre ting på konsollen. Alternativt så kan du gå til Settings > System Storage Management > Capture Gallery, kopier bildene over på en minnepinne, så kan du laste opp til dine sosiale medier når det passer deg via PC. Endret 9. oktober 2014 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Laget en liten snutt ifra Driveclub idag da...litt artig å surre med ShareFactory. 4 Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Rider of Reason, den 09 Okt 2014 - 19:34, sa: ^Det han sa. piccolo, den 09 Okt 2014 - 19:12, sa:Heilt seriøst, er det ikke noen spill verdt å kjøpe bortsett fra The Last Of Us ute nå? Kommer jo helt an på hva du legger i å være verdt å kjøpe. Er jo mange bra spill ute synes jeg, men om de vil være verdt å kjøpe for deg vet jeg jo ikke. Jeg tenker ikke bare eksklusiver, men alt! Fifa 15 er faktisk det nest jeg har spilt utenom TLOU. Selv finner jeg ikke noe annet av interesse før Dragon Age: Inqiusition kommer ut. Vennligst kom med andre anbefalinger Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg tenker ikke bare eksklusiver, men alt! Fifa 15 er faktisk det nest jeg har spilt utenom TLOU. Selv finner jeg ikke noe annet av interesse før Dragon Age: Inqiusition kommer ut. Vennligst kom med andre anbefalinger Kommet mye bra i det siste da. Shadow of Mordor, Sherlock Holmes Crimes and Punishments, Alien Isolation, og The Evil Within er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Laget en liten snutt ifra Driveclub idag da...litt artig å surre med ShareFactory. Stilig liten snutt, LarZen Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Laget en liten snutt ifra Driveclub idag da...litt artig å surre med ShareFactory. https://www.youtube.com/watch?v=JaNjvtS9kXs Samme synspunkt på spillet enda? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Laget en liten snutt ifra Driveclub idag da...litt artig å surre med ShareFactory. https://www.youtube.com/watch?v=JaNjvtS9kXs Samme synspunkt på spillet enda? Det vokser på meg...må ærlig innrømme det. 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan vel bli bedre når du først får spilt litt online også vel? Virker jo ganske stilig det Club greiene å Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg venter litt til jeg har fått prøvd det men utifra det jeg har sett så ser det artig ut da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det er som jeg har lest andre nevnt. At første inntrykket er ikke spesielt bra...men jo mer dem spiller jo mer liker dem det. Og jeg må jo strengt tatt si meg enig der slik. Og jeg er spent på hvordan online biten er..spilt nå i et par dager og ikke kommet meg online en eneste gang. Håpe dem får orden på det snart. Var vel nevnt at dem trodde dem trengte et par dager til tror jeg..? 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Okei, da gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet til PS+ edition, forhåpentligvis i morgen.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hadde vært bra og få det til helgen, ganske nysgjerrig på det selv. Har null interresse for bil generelt, men i spill kan det være morro. Endret 9. oktober 2014 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Hm... Kom borti et problem når jeg skulle spille på ps4en min i dag tidlig. Bf4 plata sto halveis ut av maskinen og når jeg slo den på så ville heller ikke maskinen la meg putte inn cden inn igjen og det virket som knappen som løser ut cden har klikka helt :/ Noen andre som har hatt dette problemet? Problemet ble løst av å la strømkabelen være ut i noen minutter, men uansett snedig :/ Endret 10. oktober 2014 av Tønne Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Google det. Er et veldig vanlig problem og kan lett fikses. http://lmgtfy.com/?q=Playstation+4+eject+problem Endret 10. oktober 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hm... Kom borti et problem når jeg skulle spille på ps4en min i dag tidlig. Bf4 plata sto halveis ut av maskinen og når jeg slo den på så ville heller ikke maskinen la meg putte inn cden inn igjen og det virket som knappen som løser ut cden har klikka helt :/ Noen andre som har hatt dette problemet? Problemet ble løst av å la strømkabelen være ut i noen minutter, men uansett snedig :/ Dårlig design av Sony, kan være ene "foten" på konsollen på undersiden som presser opp og aktiveres mekanismen som løser ut disken. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Lurer på om jeg vil like nba 2k15. Når jeg ikke er interessert i basket. Husker dog at jeg like basket spill før Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Sitter med noe av det samme. Ikke så interessert i basket men helvete så bra NBA 2K15 ser ut til å være. Kjøpte 2K14 i fjor men spilte det veldig sjeldent, det som er problemet. Også er det 50 GB da..... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) nvm, var visst vanlig priser på spill nå Endret 10. oktober 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå