henrikrox Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Fack, var det ett av PS+ spillene vi fikk nå? Dust: an elysian tail er gratis denne måneden ja. Kjøpte du det nettopp? Ble jo annonsert 1 oktober Endret 8. oktober 2014 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nope, har bare hørt sykt mye positivt om det Ble bare glad Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ingen gratis Driveclub enda. Dette er patetisk.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) GTA V forhåndsbestilling er tilgjengelig på US PSN nå, Endret 9. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
jrr Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Ingen gratis Driveclub enda. Dette er patetisk.. Nei, det er mange dager til den kommer. De skrev jo i sin redegjørelse at dem skal patche serverne dag for dag, og at driveclub ikke kommer på PS+ før det er helt stabile servere. PS+ er jo oppdatert med nye ting for oktober, så jeg tror det tidligst kommer noe Driveclub PS+ edition i November. Jan_roed Endret 9. oktober 2014 av jrr Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nope, har bare hørt sykt mye positivt om det Ble bare glad ja, hørte mye om det jeg og, og testet det bare en halv time i går, og ble veldig imponert Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hender at jeg tar skjermbilder (share-knappen) ingame for å laste opp til Twitter, men har ikke alltid tid til å fullføre hele prosessen siden jeg faktisk er ingame. Derfor bare sørger jeg for å lagre skjermbildet, og så kan jeg ta opplastingen senere. Men virker som at jeg må ta et nytt skjermbilde (som jeg egentlig ikke er interessert i) for å kunne laste opp det som jeg ikke fullførte opplastingen av tidligere. For å få opp listen over lagrede skjermbilder, som jeg deretter kan velge å laste opp til Twitter. Er det mulig å få opp disse lagrede skjermbildene uten å ta et nytt og unødvendig skjermbilde? Tar ikke store plassen med disse filene, men gjerne noe jeg skulle unngått likevel. Endret 9. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Får du ikke opp disse via sharefactory? Skal vel ligge i raden av ikoner i xmb. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Får du ikke opp disse via sharefactory? Skal vel ligge i raden av ikoner i xmb. Har ikke visst hva share factory er, men fant det i menyen. Ser at det er noe jeg må laste ned. Men før jeg laster ned, er det noen som kan bekrefte at dette løser problemet? Hele poenget er å kunne laste opp til Twitter, det er ikke slik at jeg bare skal lagre ting på konsollen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 GTA V forhåndsbestilling er tilgjengelig på US PSN nå, Fantastisk. Spilte det på PS3, men skal jaggu meg ha det igjen. Fjorårets spill for min del. Nå i sikkert stabil 30 fps og bedre online del. Det alene gjør dette spillet verdt det. I tillegg bedre grafikk ++. Synes det er helt greit at så gode spill faktisk kommer på nytt på PS4 og X1. Har ikke online delen blitt bygd ut til 32 pers nå? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Gleder meg også. GTA V var fantastisk. Ser gjerne at Red Dead Redemption får samme behandling. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det er vel litt eldre? Så da blir det vel heller RDR 2. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ja, ser ikke helt for meg at de gjør det samme med RDR, men håper likevel. Blir spennende å se hva de begynner med nå når de er ferdig med GTA V. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) For mulighet til å bli med i Alpha testen av Evolve gå hit. 17 character code: 63334-59648-17396 Referal code: PlayStation4v1 Endret 9. oktober 2014 av LarZen Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Heilt seriøst, er det ikke noen spill verdt å kjøpe bortsett fra The Last Of Us ute nå? 1 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Wow, 549.- for Gta V på psn, det var jo bra dyrt. Hva med å selge spillet billgiere til de som allerede har kjøpt det på ps3. Begynner å bli lei av å betale for samme spillet flere ganger crossplatform. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Wow, 549.- for Gta V på psn, det var jo bra dyrt. Hva med å selge spillet billgiere til de som allerede har kjøpt det på ps3. Begynner å bli lei av å betale for samme spillet flere ganger crossplatform. US PSN, 60 USD. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har ikke US PSN konto og gidder ikke å styre med gift cards hvis det var måten man måtte betale på. Uansett tett å selge dette som et nytt spill til alle som allerede har kjøpt det på ps3. Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg f.eks har kjøpt Minecraft. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Sparer jo flere tusinger i året Men lenge leve latskapen 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Heilt seriøst, er det ikke noen spill verdt å kjøpe bortsett fra The Last Of Us ute nå? Infamous mener noen. Ellers fint lite hvis det er eksklusiver du tenker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå