Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Nå er alt så tregt på PS4 at jeg nesten klikker. Klarer verken å oppdatere Diablo 3, se profilen min, se på trophies, besøke storen eller noe annet som bruker internett. Unntaket er å teste internettforbindelen via PS4, som selvfølgelig sier at alt er bra. Hva faen skjer?

Driveclub er ute og stresser server infrastrukturen til Sony. Noe som påvirker hele konsollen..... :(

Burde ikke skje når man må betale for tjenesten.

Meget enig, tror Sony må revidere noe av infrastrukturen eller skaffe seg kraftigere og flere servere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hoff, vart egentlig ganske skuffet over driveclub :/ Var mye mer arcade enn jeg håpet på. Jaja spillet er nå morsomt uansett, men kjenner jeg savner kjørefysikken i GT6 når jeg kjører. Føles ut som jeg blir guidet gjennom enkelte svinger. Helt greit spill mens jeg venter på GT7.

Lenke til kommentar

Var litt snakk om "Terms of Service" på forrige side, og en som linket til en post på Neograf om at vi mistet PS+samlingen dersom abn utløp...

Etter hva jeg skjønte av postene under var det en lite stødig franskmann som tolket engelsk...

Man mister tilgangen til Instant Game Collection hvis man ikke er medlem av PS+. Spill som er kjøpt for penger (rabattert PS+pris) beholder man selv uten PS+abn. Dersom man blir medlem av PS+ igjen får man tilbake den gamle Instant Game Collection-samlingen

6. What happens when your PlayStation Plus membership is cancelled
If you cancel your PlayStation®Plus membership you will continue to have access to all of your PlayStation Plus membership benefits until the end of any previously purchased subscription periods. We do not provide refunds for subscription charges previously paid in line with our Terms of Service and User Agreement, unless required by local law.
Once your PlayStation Plus membership ends, content you previously downloaded at no cost as part of the membership (such as the Instant Game Collection) will no longer be available. However, free avatars and content you purchased at a discounted PlayStation Plus price is yours to keep.
If your PlayStation Plus membership expires and you renew it at a later date, you will regain access to content that you have previously downloaded through PlayStation Plus.
We can close your account it you don’t use it for 24 months.
Please note if your membership is cancelled as a result of a ban due to breach of the Community Code of Conduct you will not be refunded for any unused period of your membership.

Endret av newman221
Lenke til kommentar

"In order to help all DriveClub players who have the game already, we're temporarily holding back the PS Plus Edition and the My DriveClub app to ease the load and traffic to the servers. This should give players a better chance of connecting to the game servers and, once the servers are operating well, we'll be sure to let you know when the PS Plus Edition and My DriveClub app will be available to download."

Herregud.

Hvorfor skjer dette gang på gang med Sony, og de forbanna serverne. Vil ikke hørtes ut som en drittunge, men syntes det er utrolig at det skjer gang på gang, uten at de fikser det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er akkurat grunner som dette at jeg ikke forstår at PS4 har solgt så mye. Ingen store eksklusiver i 2014 og en PSN-tjeneste som konstant har problemer i TILLEGG til at de kjører maintenance rundt en gang i måneden.

Det at den klarer multiplats med en litt bedre visuell ytelse burde ikke være mer betydelig enn alt det negative. Akkurat samme mentalitet som at CoD selger bra hvert eneste år, selv om folk vet at spillene blir verre og verre. De kjøper de og blir skuffet.

De gir hvertfall folk en veldig god grunn til å kjøpe en Xbox om dette fortsetter opp mot jul.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke klaget om tjenesten var gratis, men under mine 5 år som Xbox 360-eier opplevde jeg aldri slike problemer. Derfor betalte jeg gledelig de 300 kronene i året for å spile. PSN på PS3 var en vits, men nå som vi må betale burde ikke slike problemer oppstå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke klaget om tjenesten var gratis, men under mine 5 år som Xbox 360-eier opplevde jeg aldri slike problemer. Derfor betalte jeg gledelig de 300 kronene i året for å spile. PSN på PS3 var en vits, men nå som vi må betale burde ikke slike problemer oppstå.

Nettopp! MS investerte vel i 300k servere til Xbox live før Xbone lanseringen tar jeg ikke helt feil? Sony har en del å lære her!

Lenke til kommentar

Tviler på at Sony vil investere slike summer i servere om de kan overleve uten, da de er i en langt, langt svakere økonomisk situasjon enn MS.

MS er jo også et selskap som bruker servere til mye annet enn Xbox, hos Sony er det nesten kun PS som har bruk for det.

Er akkurat grunner som dette at jeg ikke forstår at PS4 har solgt så mye. Ingen store eksklusiver i 2014 og en PSN-tjeneste som konstant har problemer i TILLEGG til at de kjører maintenance rundt en gang i måneden.

Det er vel så enkelt som at folk selv med dette synes PS4 er et bedre valg enn Xbox One.

Selv har jeg merket lite til problemer med PSN i all min ti med PS, men så er online ikke særlig viktig for min del. Hadde faktisk PS3 i over et år før jeg koblet den op mot nett.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...