Saapa Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 http://www.youtube.com/watch?v=2xWFowcB8Ls Hugh Laurie og Stephen Fry i et og samme spill Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kan man laste ned demoen til Driveclub klokken 00.00? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lurer på det samme selv, men ser vel for meg at den ikke blir tilgjengelig før i morgen. Den er jo på mange måter en del av PS+ denne måneden. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 store 2.1 patchen til diablo 3 kommer til ps4 straks http://blog.us.playstation.com/2014/10/07/diablo-iii-reaper-of-souls-ps4-updated-today/ får vel prøve å spille litt, spilte veldig mye i en liten periode, men så ble det plutselig full stopp pga jobb etc Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva skjer med PSN om dagen? Herrefred så tregt det er konstant. Tar opp mot 10 minutter å invitere venner til party og jeg kan bare glemme å se etter hvem som er pålogget. Nesten 1 år senere og 100 stabilitetsoppdateringer og det er like tregt. Elendig. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva skjer med PSN om dagen? Herrefred så tregt det er konstant. Tar opp mot 10 minutter å invitere venner til party og jeg kan bare glemme å se etter hvem som er pålogget. Nesten 1 år senere og 100 stabilitetsoppdateringer og det er like tregt. Elendig. Aldri lagt merke til noe treghet før idag, men enig at det har vært sirup ikveld. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 http://www.youtube.com/watch?v=2xWFowcB8Ls Hugh Laurie og Stephen Fry i et og samme spill Holy shit! Da ble spillet enda mer aktuelt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 http://m.neogaf.com/showthread.php?t=908372 Noen av dere som har sett noe? Utrolig jævlig av Sony om det stemmer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 http://m.neogaf.com/showthread.php?t=908372 Noen av dere som har sett noe? Utrolig jævlig av Sony om det stemmer. Jeg og faren min måtte godta nye terms of service idag. Leste som vanlig ikke igjennom det.... Men om det stemmer så ser det litt dritt altså. Begynner å bli ganske så mange spill jeg har tilgjengelig til PS3 nå. Og om dem skulle bli borte pga jeg har et opphold på 2mnd så hadde jeg blitt litt grinete.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Neither the new ToS (Part 10.) nor the PS+ guidelines on eu.playstation.com/legal mention this change. En på NeoGaf som skriver det, så da får man se. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fy!!!!! Dette kan umulig stemme. Hvis det gjør det så er det grusom behandling av kunder, å fjerne brukeres tilgang til spill de har kjøpt er en handling som åpner for søksmål. Og et tydelig eksempel på at Digital only ikke er bra. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå er alt så tregt på PS4 at jeg nesten klikker. Klarer verken å oppdatere Diablo 3, se profilen min, se på trophies, besøke storen eller noe annet som bruker internett. Unntaket er å teste internettforbindelen via PS4, som selvfølgelig sier at alt er bra. Hva faen skjer? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå er alt så tregt på PS4 at jeg nesten klikker. Klarer verken å oppdatere Diablo 3, se profilen min, se på trophies, besøke storen eller noe annet som bruker internett. Unntaket er å teste internettforbindelen via PS4, som selvfølgelig sier at alt er bra. Hva faen skjer? Driveclub er ute og stresser server infrastrukturen til Sony. Noe som påvirker hele konsollen..... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fy!!!!! Dette kan umulig stemme. Hvis det gjør det så er det grusom behandling av kunder, å fjerne brukeres tilgang til spill de har kjøpt er en handling som åpner for søksmål. Og et tydelig eksempel på at Digital only ikke er bra. Du har jo ikke kjøpt spillene. Du leier dem jo? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det har vært sirup i flere dager, men nå har det blitt kvae... Ikke får jeg opp de nye PS+ spillene heller. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fy!!!!! Dette kan umulig stemme. Hvis det gjør det så er det grusom behandling av kunder, å fjerne brukeres tilgang til spill de har kjøpt er en handling som åpner for søksmål. Og et tydelig eksempel på at Digital only ikke er bra. Jeg forstod det som at det var med spill som fulgte med PS+, altså ikke spill du har betalt ekstra penger for. De kan ikke på noen måte nekte deg spillet du har betalt fullpris for. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 De nye plus-spillene kommer uansett ikke før i morgen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fy!!!!! Dette kan umulig stemme. Hvis det gjør det så er det grusom behandling av kunder, å fjerne brukeres tilgang til spill de har kjøpt er en handling som åpner for søksmål. Og et tydelig eksempel på at Digital only ikke er bra. Du har jo ikke kjøpt spillene. Du leier dem jo? I TOS står det ganske klart at du betaler en lisens for å spille digitale nedlastede spill. At dette kommer som en bombe for noen forundrer meg ikke. Skal du eie må du kjøpe fysisk produkt.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 En leier bare spillene på Steam også. Men om en ikke bruker Steam kontoen på 2mnd...2år...så er spillene der fortsatt. Samme burde det gjøre med PS+. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå er alt så tregt på PS4 at jeg nesten klikker. Klarer verken å oppdatere Diablo 3, se profilen min, se på trophies, besøke storen eller noe annet som bruker internett. Unntaket er å teste internettforbindelen via PS4, som selvfølgelig sier at alt er bra. Hva faen skjer? Driveclub er ute og stresser server infrastrukturen til Sony. Noe som påvirker hele konsollen..... Burde ikke skje når man må betale for tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå