Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er klart :) Kjente eg berre fekk litt panikk for at det var snakk om noko form for ekslusivitet for PS4, og det kanskje var eit rykte eg hadde gått glipp av. Unner PS4 alt godt, men om HL3 også skal lide under å vere tilpassa, om enn berre litt, for konsoll, så trur eg eg gjev opp heile spelkarriera mi.

Lenke til kommentar

Ja, det er klart :) Kjente eg berre fekk litt panikk for at det var snakk om noko form for ekslusivitet for PS4, og det kanskje var eit rykte eg hadde gått glipp av. Unner PS4 alt godt, men om HL3 også skal lide under å vere tilpassa, om enn berre litt, for konsoll, så trur eg eg gjev opp heile spelkarriera mi.

 

Vær sikker på at Half-Life 3 kommer til å lansere samtidig på konsoll som på PC.

Lenke til kommentar

Ja, det er nok rimeleg sikkert at det vil komme på konsoll i alle fall. Spørsmålet er om det vil lide av det. No er jo Valve kanskje den største forkjemparen for PC så eg likar å tru det går bra, men dette har lite med PS4 å gjere, så nok om det.

Lenke til kommentar

Har ventet så lenge nå, så for min del hadde det vært en utsøkt lanseringstittel for PS4, og faktisk grunn nok, ene og alene til å kjøpe PS4 på dagen.

 

Med tanke på hvor lenge de har holdt på med det, er det rart om de har utviklet det til PS4. Mulig de tok en avgjørelse om å gi det ut til neste generasjon et stykke ut i utviklingen, men jeg tviler.

Lenke til kommentar

Cerny ja, skikkelig serial killer blikk på den fyren!

 

Kan hvertfall utrolig mye om industrien, og har vært med lenge. Kanskje ikke den mest karismatiske typen, men han gjorde en grei jobb på avdukingen av PS4. Bedre enn han som avduket Drive Club i hvertfall. Virket som han bokstavelig talt ble tent av biler. For ikke snakke om han gærningen fra Sucker Punch!

 

Ler meg skakk ihjel når jeg ser denne videoen fra Giant Bomb!

 

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Kan hvertfall utrolig mye om industrien, og har vært med lenge. Kanskje ikke den mest karismatiske typen, men han gjorde en grei jobb på avdukingen av PS4. Bedre enn han som avduket Drive Club i hvertfall. Virket som han bokstavelig talt ble tent av biler. For ikke snakke om han gærningen fra Sucker Punch!

 

Cerny er faktisk meget karismatisk, og det han snakket om på PS Meeting var faktisk interessant.

 

Matt Southern er ekstremt engasjert i det han driver med, og det kommer tydelig frem med at det høres ut som han har en litt overdreven interesse for biler.

 

Felles for PS Meeting synes jeg var at de aller fleste av de som presenterte var meget engasjerte i spillene de jobbet med, selv om de kan fremstå som litt overentusiastiske for den gemene hop.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...