Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men PS+ utgaven av Driveclub er den samme som på disk dersom man kjøper den tilleggspakken til 339kr, ikke sant? Eller er det fortsatt to forskjellige utgaver med forskjellig innhold?

Ja stemmer det kjøper du tilleggspakken til 339 kr får akkurat samme versjonen som på disk.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så få som prøver den digitale versjonen? 339kr er jo en vesentlig lavere pris enn disk-versjonen. Håper dette blir mer vanlig. Jeg er ganske overbevist om at distribusjonskostnadene er vesentlig lavere for digitale spill.. Pluss at man kan beholde avansen "in-house" istedet for å gi den til Gamestop..

Lenke til kommentar

 

Dæven, Driveclub også ja! Gamezone er konge :D

Jepp slengte inn en bestilling av Drive Club selv fra Gamezone. Får det forhåpentligvis i morra eller Lørdag så da skal det sammenlignes med Forza Horizon 2 som jeg plukker opp fra Gamestop i morra

 

Driveclub og Forza Horizon 2 kan ikke sammenlignes. Det er som å samenligne Fallout 3 med Killzone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dæven, Driveclub også ja! Gamezone er konge :D

Jepp slengte inn en bestilling av Drive Club selv fra Gamezone. Får det forhåpentligvis i morra eller Lørdag så da skal det sammenlignes med Forza Horizon 2 som jeg plukker opp fra Gamestop i morra

 

Driveclub og Forza Horizon 2 kan ikke sammenlignes. Det er som å samenligne Fallout 3 med Killzone.

 

Ohh, jeg likte Fallout 3 veldig godt, mens Killzone var litt kjedelig. Hvem av spillene er hvem? Forza=Killzone?

Lenke til kommentar

 

 

 

Dæven, Driveclub også ja! Gamezone er konge :D

Jepp slengte inn en bestilling av Drive Club selv fra Gamezone. Får det forhåpentligvis i morra eller Lørdag så da skal det sammenlignes med Forza Horizon 2 som jeg plukker opp fra Gamestop i morra

 

Driveclub og Forza Horizon 2 kan ikke sammenlignes. Det er som å samenligne Fallout 3 med Killzone.

 

Ohh, jeg likte Fallout 3 veldig godt, mens Killzone var litt kjedelig. Hvem av spillene er hvem? Forza=Killzone?

 

Åpen verden vs lukkede baner.

Lenke til kommentar

 

 

Dæven, Driveclub også ja! Gamezone er konge :D

Jepp slengte inn en bestilling av Drive Club selv fra Gamezone. Får det forhåpentligvis i morra eller Lørdag så da skal det sammenlignes med Forza Horizon 2 som jeg plukker opp fra Gamestop i morra

 

Driveclub og Forza Horizon 2 kan ikke sammenlignes. Det er som å samenligne Fallout 3 med Killzone.

 

Var selvfølgelig en liten spøk fra min side :green: PS liker din sammenlikning også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...