GnilreG Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det var ikke så gal pris på Infamous: Second Son, lurer på om jeg skal plukke det opp til 277 Billig for et bra spill det ja. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Finnes det i dag spill til Playstation 4 med split screen hvor man spiller mot hverandre? Versus, ikke co-op. Jeg tenker i baner som Tekken 5, Rag Doll Kung Fu, Calling All Cars, Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battlecars og Call of Duty: Black Ops. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Finnes det i dag spill til Playstation 4 med split screen hvor man spiller mot hverandre? Versus, ikke co-op. Jeg tenker i baner som Tekken 5, Rag Doll Kung Fu, Calling All Cars, Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battlecars og Call of Duty: Black Ops. Towerfall eller Sportsfriends kanskje? Jeg har ikke spilt dem selv, men begge spillene har fått mye skryt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 injustice har vel splitscreen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Towerfall er helt fantastisk. Var jo gratis gjennom pluss for noen måneder siden også, hvis du plukket det opp. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 injustice har vel splitscreen. du spiller vell på samme skjerm i slike spill regner jeg med Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Lite spørsmål (fant ikke noe klart svar); Hvis jeg kjøper et PSN-kort på nettet, må det være egnet for en norsk bruker da? Ser at det er betraktelig billigere enn hvis man skulle overført penger direkte inn på PSN-brukeren. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Lite spørsmål (fant ikke noe klart svar); Hvis jeg kjøper et PSN-kort på nettet, må det være egnet for en norsk bruker da? Ser at det er betraktelig billigere enn hvis man skulle overført penger direkte inn på PSN-brukeren. Må være den europeiske PSN, ikke den amerikanske. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Frem til kl 00:00 så kan en kjøpe PS4 med Fifa 15 til 3590kr ink frakt ifra MPX.no Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Noen som vet hva som har skjedd med "spillere møtt"? Står at jeg ikke har spilt på over en mnd, som er temmelig langt fra sannheten. Endret 25. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva slags spill har du spilt? Om det bare er FIFA 15 så kommer det visst ikke opp noe, tror jeg. Sto noe om det på NeoGaf så jeg før i dag, en som klaget på det siden han ville blokke diverse folk som skrek og herjet siden man ikke kunne mute (hva faen?), men det kom ikke opp noe under spillere møtt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva slags spill har du spilt? Om det bare er FIFA 15 så kommer det visst ikke opp noe, tror jeg. Sto noe om det på NeoGaf så jeg før i dag, en som klaget på det siden han ville blokke diverse folk som skrek og herjet siden man ikke kunne mute (hva faen?), men det kom ikke opp noe under spillere møtt. Spiller bare FIFA, ja. Husker ikke når jeg sist spilte FIFA 14 på den brukeren, om det har vært senere enn det jeg får opp her eller ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Lasta ned Hotline Miami som er gratis med PS+ igår. Jeg skal være ærlig at det spillet avfeide jeg som skrot når jeg så det for lenge siden. Men tenkte som så at det er jo "gratis" så hvorfor ikke prøve. Og steike for et spill....! Det er jo helt rått! Om du har gjort som meg å avfeid det så gi det en sjanse. Bare musikken alene er konge --------------------------- Dette ser jo lovende ut! Oj oj oj.... Endret 26. september 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Middle earth fikk Yes av Kotaku og nesten ingen negativ respons. Wtf, er dette et spill vi har gått glipp av Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg (og andre) har jo skrytt som faen av Hotline Miami lenge. Fantastisk spill med kanskje tidenes beste soundtrack. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg har fulgt med Middleearth en stund og var skeptisk til hvor involverende campaign var. Men dette opplegget med bossene og hvor mye du må jobbe for å ta dem liker jeg. Skal prøve det når det kommer ut! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg (og andre) har jo skrytt som faen av Hotline Miami lenge. Fantastisk spill med kanskje tidenes beste soundtrack. Soundtracket er helt sykt bra. En blir helt psyko i hode med den musikken dunkende og all galskapen som skjer på skjermen. Det her var en ekstrem opptur! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Middle earth fikk Yes av Kotaku og nesten ingen negativ respons. Wtf, er dette et spill vi har gått glipp av Har ikke gått glipp av det spillet jeg ihvertfall. Laget en tråd på Generell diskusjon delen den 24. januar. Har gledet meg altfor lenge nå, er bare en snau uke igjen! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg har fulgt med Middleearth en stund og var skeptisk til hvor involverende campaign var. Men dette opplegget med bossene og hvor mye du må jobbe for å ta dem liker jeg. Skal prøve det når det kommer ut! Prøve? Er det kode for piratkopiere? Er litt redd for at dette blir det gode spillet som ingen kjøper i år. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Lasta ned Hotline Miami som er gratis med PS+ igår. Jeg skal være ærlig at det spillet avfeide jeg som skrot når jeg så det for lenge siden. Men tenkte som så at det er jo "gratis" så hvorfor ikke prøve. Og steike for et spill....! Det er jo helt rått! Om du har gjort som meg å avfeid det så gi det en sjanse. Bare musikken alene er konge --------------------------- Dette ser jo lovende ut! Oj oj oj.... Når var dette gratis? Koster 82kr her hos meg. Har PS+ Fett spill ja, har det på Pc. Endret 26. september 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå