Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det i dag spill til Playstation 4 med split screen hvor man spiller mot hverandre? Versus, ikke co-op.

 

Jeg tenker i baner som Tekken 5, Rag Doll Kung Fu, Calling All Cars, Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battlecars og Call of Duty: Black Ops.

Towerfall eller Sportsfriends kanskje? Jeg har ikke spilt dem selv, men begge spillene har fått mye skryt.

 

 

Lenke til kommentar

Hva slags spill har du spilt? Om det bare er FIFA 15 så kommer det visst ikke opp noe, tror jeg. Sto noe om det på NeoGaf så jeg før i dag, en som klaget på det siden han ville blokke diverse folk som skrek og herjet siden man ikke kunne mute (hva faen?), men det kom ikke opp noe under spillere møtt.

 

Spiller bare FIFA, ja. Husker ikke når jeg sist spilte FIFA 14 på den brukeren, om det har vært senere enn det jeg får opp her eller ikke.

Lenke til kommentar

Lasta ned Hotline Miami som er gratis med PS+ igår. Jeg skal være ærlig at det spillet avfeide jeg som skrot når jeg så det for lenge siden. Men tenkte som så at det er jo "gratis" så hvorfor ikke prøve.

 

Og steike for et spill....! Det er jo helt rått! Om du har gjort som meg å avfeid det så gi det en sjanse. Bare musikken alene er konge :)

 

---------------------------

Dette ser jo lovende ut!

 

 

Oj oj oj....

 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Lasta ned Hotline Miami som er gratis med PS+ igår. Jeg skal være ærlig at det spillet avfeide jeg som skrot når jeg så det for lenge siden. Men tenkte som så at det er jo "gratis" så hvorfor ikke prøve.

 

Og steike for et spill....! Det er jo helt rått! Om du har gjort som meg å avfeid det så gi det en sjanse. Bare musikken alene er konge :)

 

---------------------------

Dette ser jo lovende ut!

 

 

Oj oj oj....

 

 

Når var dette gratis? Koster 82kr her hos meg.

Har PS+

 

Fett spill ja, har det på Pc.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...