tc47 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, men på Amazon.com må man bruke en amerikansk addresse/tlf nr. osv. Det slipper man på offgamers/pcgamesupply. Men jeg brukte selv amazon for første gang nå og det gikk strålende bra! Har kostet bort noen 30-40 dollar de siste årene på pcgamesupply ser jeg nå... Jaja... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vanskelig å finne en amerikansk adresse. Apple sin i Cupertino er populær. Ellers har man Beverly Hills 90210... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vanskelig er det selvfølgelig ikke, det skjønner jeg godt. Og jeg gjør det selv for mange tjenester. Men jeg skjønner at ikke alle vil drive med sånt. Er ikke ulovlig men er litt "around the law". Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Funka fjell offgamers så nå laster FIFA ned, deilig å lure seg rundt de idiotiske reglene om forskjellig lansering rundt i verden. Bare en bonus at det ble billigere i tillegg! Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Da fikk jeg fifa 15 fra kompett! Men sant det er sånn at om jeg kjøper ps+ på en bruker så har alle brukere online tilgang? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Nei, bare den du kjøper det til. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vanskelig å finne en amerikansk adresse. Apple sin i Cupertino er populær. Ellers har man Beverly Hills 90210... Bruk borderlinx og lag din personlige adresse. Som er din i ditt navn. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ah fant det ut! Man må ikke betale for hver bruker. http://www.playstationlifestyle.net/2013/06/11/one-playstation-plus-account-on-ps4-will-allow-other-accounts-to-play-online-on-same-console/ Jeg har 2 brukere. Om jeg kjøper det på en av brukerene. Vil den som har ps + medlemskap ha mer fordeler enn den som ikke har det? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Da var Wolfenstein rundet og lagt ut på Finn.no. Herlig spill! Bare å vente på at Murdered kommer i postkassa nå. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt denne koblingen mellom mobilen og kontrollen? Skal kjøpe Xperia Z3 og PS4. Skal koble telefonen til PS4-kontrollen. Følger denne ekstra duppeditten med PS4 eller må man kjøpe den for seg selv? Isåfall.. hvor finner jeg den? Vil uansett ikke være mulig å pare Z3 med PS4 før i november. Tipper det stativet kommer i salg ca samtidig. Kilde på dette? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 http://www.trustedreviews.com/opinions/sony-xperia-z3-remote-play-how-to-play-ps4-games-on-your-phone sony-xperia-z3-remote-play-how-to-play-ps4-games-on-your-phone Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Da fikk jeg fifa 15 fra kompett! Men sant det er sånn at om jeg kjøper ps+ på en bruker så har alle brukere online tilgang? Hvis den brukeren med PSN+ er pålogget i mens du er på den brukeren som ike har PSN+, vil da kunne spille online. Slik jeg har gjort det da! Endret 23. september 2014 av sprintball96 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Tror det her blir veldig heftig! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Påfallende likt Dark Souls, men det er jo ikke nødvendigvis noe negativt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg tenker å kjøpe playstation 4 nå, hvor finner jeg den billigst? Viss du skal ha Destiny eller Fifa 15 har CDON greie tilbud nå: http://cdon.no/spill/playstation_4/?utm_source=facebook&utm_medium=fp&utm_campaign=facebook_spel_playstation_4_FIFA_15_bundle Takk for tipset, det var hva jeg så etter. Et tips om bra tilbud. Det har blitt et kjøp av meg igår Tusen takk Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det var ikke så gal pris på Infamous: Second Son, lurer på om jeg skal plukke det opp til 277 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 ikke verdt det spør du meg, vent til det kommer på PS+ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Tror det her blir veldig heftig! Dette spillet har jeg ikke fulgt med på i det hele tatt, men dette ser jo veldig bra ut! Enda et spill på innkjøpslisten gitt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Med tanke på hva de har laget før hadde jeg venter på anmeldelser før jeg bestilte/kjøpte det. Ikke akkurat en overbevisende liste, men det kan jo fremdeles bli veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå