Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Vil tro det er større pakker som blir stoppet. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Tror jeg også. Den playstation kontrollen er ikke stor. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ikke har den verdi heller sånn sett. Av å bruke x antall timer på å åpne den tjener de altså tollavgift + mva. Så ca 200 kr. Si ifra hvordan det gikk Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jepp, skal gjøre det! Men kan ta en stund før den kommer. Kommer fra Canada. Tar det over 1 uke? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt denne koblingen mellom mobilen og kontrollen? Skal kjøpe Xperia Z3 og PS4. Skal koble telefonen til PS4-kontrollen. Følger denne ekstra duppeditten med PS4 eller må man kjøpe den for seg selv? Isåfall.. hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det er ingen kobling. Det er bare et stativ man fester på kontrollen og putter mobilen i. Koblingen skjer trådløst via nettet. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det er ingen kobling. Det er bare et stativ man fester på kontrollen og putter mobilen i. Koblingen skjer trådløst via nettet. Jaja.. Men hvor finner jeg stativet? Hva heter det? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Sikker på at den har kommet ut? På ebay er det bare til z1 og ps3 kontroller. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ettersom mobilen ikke er sluppet løs på markedet enda tviler jeg på at man får kjøpt ekstrautstyret før den tid. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Kanskje stativet til Ps3-kontrollen passer til ps4-kontrollen? Ser at det fins slike lignende stativ til ps3-kontroller Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tviler på at det vil passe. Det er jo forskjellig utforming på ds3 og ds4. Nye stativet er nok også tilpasset rundt touchpaden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tenker å kjøpe playstation 4 nå, hvor finner jeg den billigst? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tenker å kjøpe playstation 4 nå, hvor finner jeg den billigst? Fin oversikt -> http://www.prisjakt.no/product.php?p=1688895 2 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vil ha Fifa 15 nå og vurderer å lage meg US konto, men kan jeg da bruke min Paypal konto? Eller må jeg lage en ny? Så bare noen skrev her at man måtte ha amerikansk paypal konto? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt denne koblingen mellom mobilen og kontrollen? Skal kjøpe Xperia Z3 og PS4. Skal koble telefonen til PS4-kontrollen. Følger denne ekstra duppeditten med PS4 eller må man kjøpe den for seg selv? Isåfall.. hvor finner jeg den? Vil uansett ikke være mulig å pare Z3 med PS4 før i november. Tipper det stativet kommer i salg ca samtidig. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vil ha Fifa 15 nå og vurderer å lage meg US konto, men kan jeg da bruke min Paypal konto? Eller må jeg lage en ny? Så bare noen skrev her at man måtte ha amerikansk paypal konto? OBS selger det til 399 på release. Da må du nok lage en ny ja. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvorfor handle på Offgamers og alle de andre sjappene når det går kjempeenkelt på Amazon.com? Betaler $49,99 for et kort på $50, koden dukker opp med en eneste gang, og man kan betale med vanlig norsk kredittkort uten problemer... Etter hva jeg husker tar Offgamers $1-2 i gebyr. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vil ha Fifa 15 nå og vurderer å lage meg US konto, men kan jeg da bruke min Paypal konto? Eller må jeg lage en ny? Så bare noen skrev her at man måtte ha amerikansk paypal konto? OBS selger det til 399 på release. Da må du nok lage en ny ja. Og om du lager en amerikansk paypal konto, kan du vel ikke bruke et norsk kredittkort? Så da sitter jo du fast med samme problemet igjen? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tenker å kjøpe playstation 4 nå, hvor finner jeg den billigst? Viss du skal ha Destiny eller Fifa 15 har CDON greie tilbud nå: http://cdon.no/spill/playstation_4/?utm_source=facebook&utm_medium=fp&utm_campaign=facebook_spel_playstation_4_FIFA_15_bundle 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Hvorfor handle på Offgamers og alle de andre sjappene når det går kjempeenkelt på Amazon.com? Betaler $49,99 for et kort på $50, koden dukker opp med en eneste gang, og man kan betale med vanlig norsk kredittkort uten problemer... Etter hva jeg husker tar Offgamers $1-2 i gebyr. Dette er korrekt, men man KAN oppleve at man må vente en liten stund ved første bestilling av US PSN kode. Dette var ihvertfall tilfelle med meg og en kamerat, men tror det varierer. Uansett det billigste stedet å handle koder. Endret 23. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå