tc47 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Toll og mva på den da? Da er det ikke vits. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Noen som har kjøpt PSN-kort (jeg har kjøpt amerikansk kort derifra) fra offgamers.com? Hvordan får jeg koden etter et kjøp? Edit: har etter hvert funnet ut at status er verifying. Kan hende at de bare er trege og at jeg snart får en mail eller noe. Endret 21. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Paypal eller Visa på offgamers for US PSN gavekort? Hva bruker dere? Jeg brukte Paypal. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Om man kjøper US PSN kort, kan det brukes i den norske storen? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Toll og mva på den da? Da er det ikke vits. Han har skrevet at han velger å skrive pakken som gift eller under 200kr pakke. Slik at den ikke går gjennom toll. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Toll og mva på den da? Da er det ikke vits. Han har skrevet at han velger å skrive pakken som gift eller under 200kr pakke. Slik at den ikke går gjennom toll. Ved mistanke/stikkprøver kan tollerene holde igjen pakken og be deg sende original betalingsinfo. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg har også kjøpt PS4-kontroller fra utlandet, men jeg kjøpte den som kalles wave blue. Utrolig kul Målet mitt er å ha forskjellige farger på alle kontrollerne. Har også bedt fyren merke den som gave/mindre enn 200 kroner, men blir den stoppet i tollen så blir den stoppet i tollen. Lite å gjøre med det. Betalte 380 kroner for den. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen som har kjøpt PSN-kort (jeg har kjøpt amerikansk kort derifra) fra offgamers.com? Hvordan får jeg koden etter et kjøp? Edit: har etter hvert funnet ut at status er verifying. Kan hende at de bare er trege og at jeg snart får en mail eller noe. Prøvde offgamers.com i helgen, men var noe kødd med innloggingen så jeg ga faen til slutt. Bruker mest cardscodes.com istedet, får alltid kodene innen 5 min fra ordren er lagt inn. Ble en feil nå i helgen når jeg bestilte 2x $50 PSN for en kompis i Japan, så jeg endte opp med 2x$20. Så sendte dem en mail og fikk 2 nye koder på $50 + $10 etter ca. 15 min venting. Dette var på en søndag, så vil si de er relativt kjappe Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Selv bruker jeg Amazon.com. Får kodene på mail med en gang. Fungerer knall hver gang. Og betaler 0.01 USD mindre enn verdien på kortet :-P 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er det noen ulemper ved å laste ned spillet direkte på PS versus det å kjøpe den fysiske platen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er det noen ulemper ved å laste ned spillet direkte på PS versus det å kjøpe den fysiske platen? Fra USA du tenker på? Du kan ikke kjøpe DLC på den norske brukeren din, men alt er som regel billigere i USA uansett. Så, nei det er ikke det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Fra USA? Fra Norge, vil jeg jo tro... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Tror kanskje dere diksuterer forskjellige ting her jeg. Endret 22. september 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hvorfor bruker dere gift cards til å fylle opp PSN boka? det er jo utrolig tungvint, når man kan lage en US paypal, og bare trykke på paypal når man skal kjøpe fra store. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg tenker på å kjøpe et spill som for eksempel FIFA og laste det ned i stedetfor å kjøpe et fysisk eksemplar. Jeg lurte på om det var noen ulemper ved å laste det ned? Noe sånt som at man må være koblet til nettet for å spille det, osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ingen ulemper. Billig fra US Store er det også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Eneste ulempen jeg har er at jeg ikke kan ta ut CDen og knekke den. Faen i helvete nå gidder jeg ikke mer av Trials Fusion. Dritt spill Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Noen som har kjøpt PSN-kort (jeg har kjøpt amerikansk kort derifra) fra offgamers.com? Hvordan får jeg koden etter et kjøp? Edit: har etter hvert funnet ut at status er verifying. Kan hende at de bare er trege og at jeg snart får en mail eller noe. Hvis du bruker PayPal så får du en mail på paypal kontoen du brukte for å godkjenne det. Kjøpte akuratt fra offgamers.com og fikk koden 10sek etter at jeg bekreftet paypal kontoen Og du får koden på nettsiden deres. Endret 22. september 2014 av Guleman 1 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Toll og mva på den da? Da er det ikke vits. Han har skrevet at han velger å skrive pakken som gift eller under 200kr pakke. Slik at den ikke går gjennom toll. Ved mistanke/stikkprøver kan tollerene holde igjen pakken og be deg sende original betalingsinfo. Er det ikke slik at de kan ta ekstra gebyrer på det også siden du har prøvd å lure tollen? Isåfall, bør ikke jeg betale den summen mener jeg fordi jeg har ikke sagt at han skulle sende den som gift. Men har bestilt fra ebay før. Pakken har aldri stoppet i tollen før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå