Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også kjøpt PS4-kontroller fra utlandet, men jeg kjøpte den som kalles wave blue. Utrolig kul :)

 

WaveBlue-dualshock4_promoA.jpg

 

Målet mitt er å ha forskjellige farger på alle kontrollerne. Har også bedt fyren merke den som gave/mindre enn 200 kroner, men blir den stoppet i tollen så blir den stoppet i tollen. Lite å gjøre med det. Betalte 380 kroner for den.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt PSN-kort (jeg har kjøpt amerikansk kort derifra) fra offgamers.com? Hvordan får jeg koden etter et kjøp?

 

Edit: har etter hvert funnet ut at status er verifying. Kan hende at de bare er trege og at jeg snart får en mail eller noe.

 

Prøvde offgamers.com i helgen, men var noe kødd med innloggingen så jeg ga faen til slutt.

Bruker mest cardscodes.com istedet, får alltid kodene innen 5 min fra ordren er lagt inn. Ble en feil nå i helgen når jeg bestilte 2x $50 PSN for en kompis i Japan, så jeg endte opp med 2x$20. Så sendte dem en mail og fikk 2 nye koder på $50 + $10 etter ca. 15 min venting. Dette var på en søndag, så vil si de er relativt kjappe :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvorfor bruker dere gift cards til å fylle opp PSN boka?

det er jo utrolig tungvint, når man kan lage en US paypal, og bare trykke på paypal når man skal kjøpe fra store.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt PSN-kort (jeg har kjøpt amerikansk kort derifra) fra offgamers.com? Hvordan får jeg koden etter et kjøp?

 

Edit: har etter hvert funnet ut at status er verifying. Kan hende at de bare er trege og at jeg snart får en mail eller noe.

Hvis du bruker PayPal så får du en mail på paypal kontoen du brukte for å godkjenne det. Kjøpte akuratt fra offgamers.com og fikk koden 10sek etter at jeg bekreftet paypal kontoen :)

Og du får koden på nettsiden deres.

Endret av Guleman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Toll og mva på den da? Da er det ikke vits.

Han har skrevet at han velger å skrive pakken som gift eller under 200kr pakke. Slik at den ikke går gjennom toll.

 

 

Ved mistanke/stikkprøver kan tollerene holde igjen pakken og be deg sende original betalingsinfo.

 

Er det ikke slik at de kan ta ekstra gebyrer på det også siden du har prøvd å lure tollen? Isåfall, bør ikke jeg betale den summen mener jeg fordi jeg har ikke sagt at han skulle sende den som gift. Men har bestilt fra ebay før. Pakken har aldri stoppet i tollen før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...