Argusblikk Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 For å lage US PSN, følg denne guiden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530&page=1 Kjempespill Ja, er det jeg har hørt også! Spiller ikke så ofte, og foretrekker historiedrevne singleplayer spill. Tomb Raider bør derfor passe meget bra. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Å der var Tomb Raider kjøpt Takk for tips. Og guiden funka fjell Argusblikk! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) MYE penger å spare ved å kjøpe på US store, du kan spille spillene dine på primærkontoen din også Så har du alt samlet mtp. trophies og slikt om det er viktig for deg. Men dette står det sikkert opplyst om i den linken du fikk over her. Endret 20. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Gikk selv for murdered. Hadde thief fra før og spilte tomb raider på pc. Har mer enn nok spill for tiden til å kjøre gjennom sistnevnte en gang til. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 USD 19.99 for Tomb Raider: Definitive Edition, Thief og Murdered: Soul Suspect på amerikansk PS Store til PS4 nå. Ikke gale pris det. Murdered er jo faktisk billigere enn det var på komplett her om dagen jo. Men nå har jeg kjøpt der allerede så.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Da har du jo alltids muligheten til å selge det videre ;-) Lenke til kommentar
Continum Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Bare et spørsmål angående US bruker å US store. Er det lovlig? Og hvordan blir det når du skal spille online? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Du kjøper spill på US-konto, men når du skal spille, logger du inn med din vanlige norske konto.. På PS4 (3?) så deler man spillene på samme konsoll, så du spiller da et uskjøpt spill med norsk konto.. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Har ps4. Ja, okei. Men når du spiller online på din norske konto, er dette noe du kan bli banned for eller noe, siden du spiller et us-kjøpt spill? Endret 21. september 2014 av Continum Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Uten at jeg kan si noe for sikkert, så har dette blitt gjort i mange år, også på PS3, uten at man har hørt om noen som har blitt bannet enda.. En saying i denne tråden her, virker å være at, hadde dette vært noe de ville unngå, så har de fikset det og gjort noe med det. Men, dette har vært så hyppig brukt av så mange, at de virker å ikke bry seg, men heller være glade til.. Kort sagt: Ingen her kan gi deg noen garanti, men det har fungert så lenge at folk anser det som svært, svært trygt.. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Du kjøper spill på US-konto, men når du skal spille, logger du inn med din vanlige norske konto.. På PS4 (3?) så deler man spillene på samme konsoll, så du spiller da et uskjøpt spill med norsk konto.. Du kjøper spillet på amerikansk PSN og laster det ned lokalt. Da kan du spille med din norske bruker online også. Dog tror jeg ikke du kan kjøpe DLC da det følger brukeren og må følge spillet. Eventuelt kan du jo gjøre det enda enklere, lage en amerikansk bruker og faktisk benytte den på alt (PS+ abonnement, spillkjøp og vanlig gaming. Billigere på alle måter, og ingen åpenbare ulemper jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Kan forresten anbefale å kalibrere TVen skikkelig. Denne videoen tar deg gjennom justering av innstillinger både på TV og PS4. Min TV var helt feil innstilt, og nå opplever jeg at bildet er vesentlig bedre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Innstillingene på TV-fra butikk er sjeldent det optimale hjemme i stua ja, så det er definitivt verdt å sette seg ned og ta seg god tid for å justere inn bildet Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Veldig spesielt å si "legg meg til" eller "add me" når de kan se min PSN like godt som jeg kan se deres. Og jeg har ikke XX-z6876s_-SzX (eneste poenget med å kalle seg noe sånt er for å gjøre det vanskeligere å bli søkt opp?) e.l. som PSN heller, jeg prøver å holde det litt mer stilrent enn det. Skjer hele tida. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 LarZen spilte Knack i dag! Stas når folk broadcaster det de spiller.. burde alle gjøre mer! 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Du kjøper spill på US-konto, men når du skal spille, logger du inn med din vanlige norske konto.. På PS4 (3?) så deler man spillene på samme konsoll, så du spiller da et uskjøpt spill med norsk konto.. Du kjøper spillet på amerikansk PSN og laster det ned lokalt. Da kan du spille med din norske bruker online også. Dog tror jeg ikke du kan kjøpe DLC da det følger brukeren og må følge spillet. Eventuelt kan du jo gjøre det enda enklere, lage en amerikansk bruker og faktisk benytte den på alt (PS+ abonnement, spillkjøp og vanlig gaming. Billigere på alle måter, og ingen åpenbare ulemper jeg kan komme på. Tja, du kjøper spillet på US konto, og spiller på norsk konto(går helt fint), og når ny DLC kommer så logger du deg inn på US konto, laster ned & installere(går helt fint), og alt ok. Du logger inn på norsk konto, og spiller med DLC oppdateringer. Det gjør ihvertfall jeg på CoD Ghost spillet og fungere fint. Endret 21. september 2014 av ray001 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Er vell billigest å kjøpe Plus gjennom PS Store? Har prøvd å søke litt på nettet, men kodene man finner på div utenlandske nettbutikker er vell regionsperret? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Paypal eller Visa på offgamers for US PSN gavekort? Hva bruker dere? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 kjøpe ps4 kontroll herfra? http://www.ebay.com/itm/Official-Sony-PlayStation-4-Dualshock-Wireless-Controller-Black-PS4-NEW-/331260980670?pt=US_Video_Game_Controllers&hash=item4d20b16dbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå