Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

The Order: 1886 Proves That Visuals Dont Necessarily Make A Good Game:

http://www.gamerheadlines.com/2014/09/order-1886-proves-visuals-dont-necessarily-make-good-game/

Det er også Ryse. Kun grafikk der, men resten er søppel. Det kan jeg si pga har spilt Ryse.

 

Tar det media og brukere sier ikke seriøst mer. Jeg må få spilt The Order 1886 før dommen blir satt.

 

 

Jeg er fatisk uenig. Jeg ble derimot positivt overasket over underholdningsverdien av Ryse etter å ha lagt forventningene langt ned selvsagt.

 

The Order ser veldig godt ut, og jeg håper det ihvertfall er verdt å spille igjennom èn gang. Denne demoen det er snakk om er kansje så som så. Men jeg syns da det såg langt verre ut med BloodBorne i grunn. DRITT lyd,piss animasjoner og ufattelig lite vold for en slik type gameplay å være. Såg ikke morro ut i grunn. Grafikken var selvsagt fet som faen, men alt annet såg rimelig sugent ut i mine øyne.

 

Men det var vel en meget tidlig build i grunn, og dere som har spillt de andre spillene fra samme uvikler vet vel at de kan sakene sine. Men håper virkelig ikke de legger lista så lavt altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man spiller neppe Uncharted for skytemekanikkene og combat, og da spiller man i alle fall ikke The Order for de tingene.

 

Det er i alle fall story og setting som har interessert meg. Om det blir et godt spill kan jeg være enig på at man ikke kan si ennå. Kan godt feile, og kan godt ikke, men om noen spiller det for skytingen så blir de nok garantert skuffet uansett.

 

Så noen i kommentarfeltet som sa noe om at The Order kommer til å gjøre det mye dårligere enn Destiny. Det er jo en absurd ting å trekke frem. Helt soleklart at Destiny kommer til å gjøre det mye bedre. Det er en mye mer populær type spill, fra en godt etablert utvikler med stor fanbase, og spillet har blitt markedsført til tusen. Det har jo ingenting med kvaliteten på The Order å gjøre. :nei:

Lenke til kommentar

Kjøper DriveClub, Forza Horizon 2, The Crew og Project Cars. Gleder meg noe enormt. Så kan gamere der ute syte, klage og krangle om hvilken som er best/dårligst imens jeg nyter alle 4! :)

 

Jeg tror disse 4 vil gi meg utrolig mye underholding når jeg har fått tak i alle.

Jeg tror det er en internettregel som sier at du ikke har lov til å velge flere konkurrerende brands, men må ha ett standpunkt og forsvare dette med nebb og klør ;)

Lenke til kommentar

Det stemmer. Det skal visst ligne på kampsystemet i Kingdom Hearts. I så fall håper jeg de har gjort det noe mer komplekst, da KH er veldig buttonmashy.

Interessant, jeg har i grunn ingen erfaring med KH spillene utover de gode ordene jeg har lest om spillene her på forumet :)

 

Silent Hills tror jeg kan bli en sann prøvelse uten like å spille, i grunn positivt ment, men eg blir fort rimelig pinglete når jeg sitter alene med slike spill :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...