Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med cloud saves og rask nedlastingshastighet ser jeg lite poeng i å oppgradere harddisken til min ps4. Jeg sletter bare spillene jeg ikke spiller der og da og laster de ned på nytt senere hvis jeg ønsker det.

 

 

Der fikk jeg svar på spørsmålet mitt også, om hvorvidt man kan laste ned flere ganger hvis man har slettet spillet.

 

Takk til alle som har svart vedr. Last of Us. Skjønner at det blir litt smak og behav om velger dlc eller bluray.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk også det. Men er litt skeptisk til at vi ikke bare fikk en kode til å laste ned og må gi vår PSN informasjon. Er det en scam tro....

 

 

Nei.

 

Leser at det er ikke noe tull nå. Krysse fingrene for at en epost med videre instruksjoner dukker opp snart da... :)

 

 

Samme her, krysser fingrene da dette er et spill jeg gleder meg til :-)

Lenke til kommentar

The Order: 1886 Proves That Visuals Dont Necessarily Make A Good Game:

http://www.gamerheadlines.com/2014/09/order-1886-proves-visuals-dont-necessarily-make-good-game/

Det er også Ryse. Kun grafikk der, men resten er søppel. Det kan jeg si pga har spilt Ryse.

 

Tar det media og brukere sier ikke seriøst mer. Jeg må få spilt The Order 1886 før dommen blir satt.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

The Order: 1886 Proves That Visuals Dont Necessarily Make A Good Game:

http://www.gamerheadlines.com/2014/09/order-1886-proves-visuals-dont-necessarily-make-good-game/

Det er også Ryse. Kun grafikk der, men resten er søppel. Det kan jeg si pga har spilt Ryse.

 

Tar det media og brukere sier ikke seriøst mer. Jeg må få spilt The Order 1886 før dommen blir satt.

 

Hahaha....hvorfor er ikke jeg overrasket over svaret ditt? :rofl:

Har spillt Ryse jeg og, og du har rett.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...