Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@firberblad: Om du liker den type spill er det et must. Det er ganske enkelt fantastisk og med bedre grafikk, kan det jo bare bli enda mer fantastisk. Om du ikke er stor fan av GTA eller denne type spill, tror jeg dette er det beste spille å teste, for å finne ut om det er noe for deg :)

 

Noen som vet om Last of Us remastered tar mindre plass på HD med Bluray installasjon enn nedlasting versjon?

 

Jeg lastet det ned. Opptar ca 50GB på hdd.

Endret av Bilael
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og nå ser vi hvor mye bedre servere Xbox Live har fått ut av det også da. De er vel bedre på det området. De er mye mindre sårbare for angrep enn hva Sony er. Det er snakk om 35 kr i måneden. En øl, en sjokoladeplate, kjøttdeig eller hva faen. Det er egentlig småpenger sammenlignet med hva man bruker på andre ting.

Lenke til kommentar

Siterer meg selv

 

Må få uttrykke min irritasjon over at Sony nå tar betalt

 

 

Men jeg antar at egne meninger å personlige prefferanser er forbeholdt den generelle adel av forumet og ikke kan benyttes av almuen.

 

Forøvrig hadde jeg ingen problemer med hvordan serverne eller online-delen til Sony fungerte FØR det ble en betalt tjeneste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt Playstation 3 online gratis i 7 år og ledd av de stakkars xbox-brukerne som har måttet punge ut for sitt Live-medlemmskap i alle disse år og nå rammer det meg selv.

 

Huff.

 

 

 

 

Huff.

 

 

Ja skarve 260-70 kroner i året for en skikkelig god tjeneste og ypperlig party system var jaggu meg en hard belastning gitt.

 

Nå som Sony faktisk ser ut til å ha lært fra den tragedien PSN var sist generasjon, betaler jeg fint for tjenesten de yter altså.

 

Ja det blir jo nok en gang litt prinsipp og dette, men så har du jo den gjengen som gledelig betaler mye mer i året for å spille f.eks WoW og allt det andre mølet med trollmenn,halvnakne kvinnfolk av rase ukjent, goblins og annet tjall :)

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...