Allt í lagi Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 her er en ny en... Ny er den ikke, men like genial og relevant som alltid. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Destiny of Spirits trademarked by Sony Fra From Software. http://www.neogaf.co...ad.php?t=580433 Ser veldig interessant ut. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Fint å se at mange linker til NeoGAF når "avslørende" nyheter kommer ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 famousmortimer revealed that he was hearing talks of “Microsoft throwing around a considerable amount of money” to keep publishers from showing their game running off the PS4 at E3. "I’ve talked to more people since then though and this isn’t the usual jostling for publishers on stage that happens at E3. Microsoft is throwing BIG money around to reverse course on idea that they aren’t a games console. The rumors are that PS4 versions of multiplats, by those who do take the money, won’t be shown AT ALL. Not on stage and not on the show floor." http://gamer.blorge.com/2013/06/08/e3-rumors-microsoft-paying-to-keep-ps4-version-out-exclusive-insomniac-deal-on-xbox-one-mirrors-edge-2-and-hawken-in-same-boat/ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Faen ta den skiten der, er noe av det verste jeg vet, Microsoft som briber rundt seg er vel ikke et ukjent fenomen.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Tror nok dette vil slå tilbake på Microsoft selv takket være sosiale media. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Men å spre ubegrunnede rykter er greit, da? Og tro blindt på dem fordi de er "mot" microsoft? Vis litt fornuft i det minste. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Spre rykter må da være greit. En annen ting å ta dem for god fisk og påstå at det er fakta. Er utrolig lite som skal til for en mobb å hoppe på hat-toget men skal jo sies at Microsoft har levd opp til ryktene så langt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Håper bare på en ting på E3 messen og det er at Sony avslører et nytt God of War. Vil si de spillene er toppen av underholdning, underholdning makset hvis det går an. Får ikke mer epic enn dette her. Klarer ikke å se for meg med PS4 sitt hardware hva dem faktisk får til. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Håper bare på en ting på E3 messen og det er at Sony avslører et nytt God of War. Vil si de spillene er toppen av underholdning, underholdning makset hvis det går an. https://vine.co/v/bLAQ9OVnxwV Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Apropos det, satser på Fallout 4 på E3! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Fallout 4 konsoll-eksklusivt for Xbone. Føler det på meg. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Apropos det, satser på Fallout 4 på E3! Bare Obsidian holder seg unna, er jeg fornøyd Fallout 4 konsoll-eksklusivt for Xbone. Føler det på meg. Da tror jeg Nexus modderne hadde brent broer og hus. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Konsoll-eksklusivt, altså at det er den eneste konsollen det kommer til, sammen med PC. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Konsoll-eksklusivt, altså at det er den eneste konsollen det kommer til, sammen med PC. ahh, det kan fort hende.Men det har sikkert ikke noe og si, De klarte ikke å porte Fallout 3 og New Vegas særlig bra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ny arkitektur nå, så nå skulle det ikke vært noe problem. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det jeg håper de forbedrer er ansikts modellene, synes de ser så livløse ut i både The elders scrolls og Fallout. Jeg vil ha spillet på et litt mer emosjonelt nivå, slik at du ikke bare går Gun-Blazing overalt, noe som også av og til er utrolig fornøyelig. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Ny arkitektur nå, så nå skulle det ikke vært noe problem. Satser på det. Ingen garanti for at det blir suksess fra første stund. Bethesda har ikke akkurat levert bug-frie spill de siste årene. At det i tillegg er en ny arkitektur gjør ikke utsiktene noe bedre. Endret 8. juni 2013 av Nedward Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Spill som er bekreftet til PS4: Assassin's Creed IV: Black Flag Basement Crawl Battlefield 4 Blacklight: Retribution [Free-to-Play] Call of Duty: Ghosts Carmageddon: Reincarnation Cyberpunk 2077 DC Universe Online [Free-to-Play] Daylight Deep Down Destiny Diablo III Doki-Doki Universe [Free-to-Play] DriveClub Dying Light EA Sports UFC The Evil Within FIFA 14 Final Fantasy (Untitled) Hohokum inFAMOUS: Second Son Killzone: Shadow Fall Knack Lords of the Fallen Madden NFL 25 NBA 2K14 NBA Live 14 Need for Speed Rivals The Pinball Arcade Planetside 2 [Free-to-Play] Primal Carnage: Genesis Rocketbirds 2: Evolution Shadow Warrior Silent Enemy Skylanders Swap Force Sniper Elite 3 Super Motherload Super Stardust (Untitled) (Another Housemarque game in development) Thief Tiny Brains The Walking Dead: Season 2 War Thunder: Ground Forces [Free-to-Play] Warframe [Free-to-Play] Watch_Dogs The Witcher 3: Wild Hunt The Witness Wolfenstein: The New Order 48 spill så langt, og E3 har ikke vært enda. 3 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Mandag-Tirsdag blir som julaften om ikke bedre. Og kommer nå Gabe på scenen under årets E3, Kommer jeg til å dø av ekstase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå