Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kommer det noe annet spennende i okt/nov? Gidder ikke Destiny, og det eneste jeg har å leke med nå er inFamous First Light og WatchDogs. First Light er sikkert snart ferdig, mens WD er ikke interessen så stor for...

Dersom Assassins Creed blir mye multiplayer dropper jeg det også. Har alle spillene i den serien, men dersom det blir MP-tendenser i det dropper jeg det.

 

GTA har bra singleplayer, så det kan jeg kose meg med igjen, dersom det ikke er noe annet interessant på markedet

 

The Evil Within kommer i Oktober, det spillet jeg ser mest frem til av alt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk kan ikke få til å invitere meg i deres spill, når vi spiller CoD Ghost.

Hvordan få det fikset?

 

Har oppdatert PS4, og CoD spillet.

 

Kan det ha noe med at spillet er kjøpt i USA, og har tatt oppdateringer på CoD med den USA kontoen PS+ min, og spiller til vanlig med norske ps+ kontoen.

 

Er det noe galt jeg gjør? Noen som kan ha en løsning?

 

Edit

Jeg kan invitere andre spillere, men andre kan ikke inviterte meg.

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Er det egentlig en enkel måte å frakte med seg ps4 hjem til jul når den tid kommer? Fra tidlig november blir det lesing for fullt, og vil gjerne kunne game litt i julen utenom gamle ps3. Sett at det finnes ps4 carrying case, noen erfaringer? Reiser med buss

Lenke til kommentar

Bare jeg som er lei av relanseringer av spill som ett år gamle? Hvis de absolutt nekter å lage nye spill, så kan de jo heller oppgradere noen klassikere.

Er nok ikke bare deg nei, men det er nok mange som f.eks. ikke har spilt gamle perler som er veldig glad for at de også kommer til de nye konsollene. Jeg har f.eks. ikke spilt Last of Us før jeg fikk det nå på PS4.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...