Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke akkurat det er verdt det når jeg kun blir å spille Fifa 15. Rart at de nå plutselig skal ta betalt når det var gratis på PS3.. Men men. PS4 er bedre enn Xbox så da får jeg heller betale de skarve kronene i måneden.

Viss du har PS3 eller vita får du spill til de også da. Pleie og få rundt 6 spill I mnd selv for 34 kr så ikke så galt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer det noe annet spennende i okt/nov? Gidder ikke Destiny, og det eneste jeg har å leke med nå er inFamous First Light og WatchDogs. First Light er sikkert snart ferdig, mens WD er ikke interessen så stor for...

Dersom Assassins Creed blir mye multiplayer dropper jeg det også. Har alle spillene i den serien, men dersom det blir MP-tendenser i det dropper jeg det.

 

GTA har bra singleplayer, så det kan jeg kose meg med igjen, dersom det ikke er noe annet interessant på markedet

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Hvis man tenker PS4 så kommer det jo en del i november. AC Unity som du nevner. CoD: Advanced Warfare, Dragon Age: Inquisition, Far Cry 4, Little Big Planet 3, også var det vel et bilspill, muligens Project Cars.

 

Oktober har Middle Earth: Shadow of Mordor, Driveclub, Lords of the Fallen og Sleeping Dogs Definitive Edition. Og sikkert mye annet i både oktober og november også.

Lenke til kommentar

Kommer det noe annet spennende i okt/nov? Gidder ikke Destiny, og det eneste jeg har å leke med nå er inFamous First Light og WatchDogs. First Light er sikkert snart ferdig, mens WD er ikke interessen så stor for...

Dersom Assassins Creed blir mye multiplayer dropper jeg det også. Har alle spillene i den serien, men dersom det blir MP-tendenser i det dropper jeg det.

 

GTA har bra singleplayer, så det kan jeg kose meg med igjen, dersom det ikke er noe annet interessant på markedet

MP-tendens?

 

 

Prøvde meg på online i Black Flag i går, det var jo ikkje noko moro i det heile tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...