Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt å kjøpe PS4. Er det sant at man må betale for å spille online slik som på Xbox? 0_o Betyr dette at jeg må betale for å spille Fifa 15 over internett?

 

Ja. Men det er berre snakk om skarve 34,- i månaden.

 

Eller 395,- i året :) og så er det jo fordelene som ps plus gir ift spillene en får hver måned.

Lenke til kommentar

 

Har tenkt å kjøpe PS4. Er det sant at man må betale for å spille online slik som på Xbox? 0_o Betyr dette at jeg må betale for å spille Fifa 15 over internett?

 

Ja. Men det er berre snakk om skarve 34,- i månaden.

 

Eller 395,- i året :) og så er det jo fordelene som ps plus gir ift spillene en får hver måned.

 

 

 

Hvilke fordeler er det med ps plus?

Lenke til kommentar

What!?
Så lenge Xbox360 hadde live-kostnad, og PS3 gratis online, så var MANGE imot at nettspilling skulle koste.
Selv om Microsoft sin tjeneste var LANGT foran PSN, og tilbydde mye mer.
Mange brukte det som argument for å IKKE kjøpe 360.

Nå som PS tar betalt for online, så er det SÅ verdt pengene, folk innrømmer nå at tidligere infrastruktur ikke var god nok, og nå får en spill med også.
(Verdt å nevne at MS også har gitt gratis spill i en god periode).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg betalte gledelig småpengene det kostet å spille på Xbox i nesten hele forrige generasjon ( ikke så mye de siste årene faktisk) det var også primærkonsollen min den gangen. Kjøpte jo sjelden Xbox live fra offisielle kilder heller, så mye penger spart der.

 

Hvem hadde trodd så mye skulle endre seg på så kort tid.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

What!?

Så lenge Xbox360 hadde live-kostnad, og PS3 gratis online, så var MANGE imot at nettspilling skulle koste.

Selv om Microsoft sin tjeneste var LANGT foran PSN, og tilbydde mye mer.

Mange brukte det som argument for å IKKE kjøpe 360.

 

Nå som PS tar betalt for online, så er det SÅ verdt pengene, folk innrømmer nå at tidligere infrastruktur ikke var god nok, og nå får en spill med også.

(Verdt å nevne at MS også har gitt gratis spill i en god periode).

 

Hadde det ikke vært for de "gratis" spillene Sony og Microsoft nå kaster etter oss med Plus og Games with Gold så hadde det vært grusomt ræva, slik det også var på 360. Spesielt for meg som primært er PC-gamer og har hatt et mye bedre onlinetilbud, gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...