newman221 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Tipper utviklere har lyst til å tjene litt penger de også. Jeg er imponert over at de har en funksjonell demo allerede ved release jeg. Det gjør at alle må prøve spillet, og lista for å kjøpe resten av spillet er nok ganske lav dersom spillet er interessant. Liker konseptet Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Har tenkt å kjøpe PS4. Er det sant at man må betale for å spille online slik som på Xbox? 0_o Betyr dette at jeg må betale for å spille Fifa 15 over internett? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ja. Men det er berre snakk om skarve 34,- i månaden. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Har tenkt å kjøpe PS4. Er det sant at man må betale for å spille online slik som på Xbox? 0_o Betyr dette at jeg må betale for å spille Fifa 15 over internett? Ja. Men det er berre snakk om skarve 34,- i månaden. Eller 395,- i året og så er det jo fordelene som ps plus gir ift spillene en får hver måned. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Har tenkt å kjøpe PS4. Er det sant at man må betale for å spille online slik som på Xbox? 0_o Betyr dette at jeg må betale for å spille Fifa 15 over internett? Ja. Men det er berre snakk om skarve 34,- i månaden. Eller 395,- i året og så er det jo fordelene som ps plus gir ift spillene en får hver måned. Hvilke fordeler er det med ps plus? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Du kan spille online, så får du noe gratis spill i mnd. samt du får rabatter på forskjellige ting! Spillene vil nok bli flere og bedre/større med tiden, men det er absolutt verdt å betale for PS+ om du likevel spiller mye online Endret 11. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg synes ikke akkurat det er verdt det når jeg kun blir å spille Fifa 15. Rart at de nå plutselig skal ta betalt når det var gratis på PS3.. Men men. PS4 er bedre enn Xbox så da får jeg heller betale de skarve kronene i måneden. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvorfor i all verden skal du bare spille fifa 15? Kommer jo masse bra spill i framtiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Online var så dårlig på PS3 at de umulig kunne tatt betalt. Nå med infrastrukturen på plass fra starten av, og en ganske så god en sådan syns jeg det går helt greit for min egen del. Ihvertfall når PS4 viste seg glatt å bli primærkonsollen denne generasjonen også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Det koster å drifte servere, så skulle bare mangle at man betalte litt for å bruke dem. Føler også at man får igjen i form av spill og en god tjeneste. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 What!?Så lenge Xbox360 hadde live-kostnad, og PS3 gratis online, så var MANGE imot at nettspilling skulle koste.Selv om Microsoft sin tjeneste var LANGT foran PSN, og tilbydde mye mer.Mange brukte det som argument for å IKKE kjøpe 360.Nå som PS tar betalt for online, så er det SÅ verdt pengene, folk innrømmer nå at tidligere infrastruktur ikke var god nok, og nå får en spill med også.(Verdt å nevne at MS også har gitt gratis spill i en god periode). 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Eg betalte gledelig småpengene det kostet å spille på Xbox i nesten hele forrige generasjon ( ikke så mye de siste årene faktisk) det var også primærkonsollen min den gangen. Kjøpte jo sjelden Xbox live fra offisielle kilder heller, så mye penger spart der. Hvem hadde trodd så mye skulle endre seg på så kort tid. Endret 11. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Fikk spill til PS3 med PS+ også Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Tilbud på komplett frem til kl 24.00. Koster 379,- Far Cry 4 https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=817083 Assasins Creed Unity https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=818637 The Crew https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=790597 Murdered: Soul Suspect (249,-) https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=816980 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 What!? Så lenge Xbox360 hadde live-kostnad, og PS3 gratis online, så var MANGE imot at nettspilling skulle koste. Selv om Microsoft sin tjeneste var LANGT foran PSN, og tilbydde mye mer. Mange brukte det som argument for å IKKE kjøpe 360. Nå som PS tar betalt for online, så er det SÅ verdt pengene, folk innrømmer nå at tidligere infrastruktur ikke var god nok, og nå får en spill med også. (Verdt å nevne at MS også har gitt gratis spill i en god periode). Hadde det ikke vært for de "gratis" spillene Sony og Microsoft nå kaster etter oss med Plus og Games with Gold så hadde det vært grusomt ræva, slik det også var på 360. Spesielt for meg som primært er PC-gamer og har hatt et mye bedre onlinetilbud, gratis. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) PC gir vel flere valg. Når jeg spilte cs betalte vi for cs server blant annet og folk betaler for å spille WOW. Endret 11. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Spill med månedsbetaling kan spilles uten PSN+. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Noen destiny spillere i lvl 8 eller høyere som kunne tenkt seg å ta et par oppdrag i morra? Og vet dere om andre måter å levle kjapt på utenom å måtte grinde de samme story missionsa hele tia? Lenke til kommentar
skauern89 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Noen destiny spillere i lvl 8 eller høyere som kunne tenkt seg å ta et par oppdrag i morra? Og vet dere om andre måter å levle kjapt på utenom å måtte grinde de samme story missionsa hele tia? kjør masse bounties så kommer du fort opp i lvl Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ja, men jeg får aldri fullført dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå