Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Prøvd med flere plater/spill?

Kan være et spill/plate som er ubalansert og har kast i seg.

Spørs om jeg må sende inn min PS4 etterhvert. Er litt i overkant mye støy når plata sviver nå. Virker som hele PS4 vibrerer og lager lyd..

 

 

 

Har ikke prøvd mange plater enda nei...men er samme på Diablo 3 og Destiny. Men tok av det blanke plast dekselet og klemte litt forsiktig på ramme sakene der. Virker som den er litt roligere nå...en så lenge :)

Lenke til kommentar

sett altibox modem-ruteren i bridge mode å kjøp en god router å sett den opp selv så er problemet løst, som du sier så er altibox boksen noe dritt og et utbredt problem med konsoller og div andre komponenter + wifi suger i de boksene

 

 

 

 

 

Jeg har vurdert i et par uker nå om jeg faktisk må kjøpe en ny ruter. Har hatt Altibox siden i sommer, og det slår meg at jeg aldri har fått levert så dårlig hardware fra en leverandør - noen gang. Jeg sliter med flere devices som tidvis mister connection :/

Lenke til kommentar

 

Har heller ikke fått lastet den ned.. Trodde d skulle ordne sæi når serverne ble satt i drift, men står bare d samme...

 

Jeg måtte gå inn i biblioteket og laste det ned manuelt derifra.

 

regner med det var denne du lasta ned?

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/addons/destiny-collector%27s-edition-digital-content-pack/cid=UP0002-CUSA00219_00-DESTINYCOLLECTOR

Lenke til kommentar

Noen som har spilt månedens pluss-spill, Velocity 2X? Jeg hadde selg aldri hørt om spillet ellerserien før, men laster det ned og å si jeg virkelig digger det! Kul blanding av klassisk shmup-gameplay, kombinert med awesome 2D plarforming som minner om en slags blanding av Sonic og (litt) Metroid. Utrolig tight kontroller og veldig tiltalende art style. Vita-versjonen er også veldig bra. Anbefales!

Lenke til kommentar

Dette må prøves, takker for tipset :)

 

Ser ut som jeg var litt rask her. Begynt å surre til seg igjen... :realmad: Har kjørt en formatering av konsollen også og det hjalp heller ikke.

 

Prøvd med kabel isteden for wifi og det hjalp heller ikke. Så i morgen skal jeg ta med maskinen til noen andre som ikke har problemer og se om det er Altibox ruter/modem som er problemet.

 

Kommer tilbake med resultat...

Lenke til kommentar

 

Jeg bor i en stundentbolig med litt dårlig trådløst nett for øyeblikket. Derfor prøver jeg å koble i nettverkskabel i min PS4, men dette fungerer ikke. Har prøvd både via nettverksporten og USBporten med overgang. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal fungere?

 

Studentboliger kan være så ymse.

Vi må vite mer om hva du har prøvd og hva slags nettverks oppsett som finnes.

 

Antagelig bør du spørre de som drifter nettet, de har sikkert svart på tilsvarende spørsmål ifra PS3/xbox eiere.

 

Når jeg trykker på tilkobling via kabel, så får jeg opp spørsmål om IP-adresseinstillinger. Da trykker jeg automatisk (aner ikke hva jeg skal skrive hvis jeg ikke tar automatisk). Så får jeg spm om DHCP-vertsnavn. Der tar jeg ikke spesifiser ettersom jeg ikke aner hva dette er. Så får jeg spm om DNS-instillinger, her velger jeg også automatisk ettersom jeg ikke vet hva dette er. MTU-instillinger får jeg spm om og tar automatisk. Proxyserver får jeg også spm om, og her velger jeg ikke bruk.

 

Mulig jeg gjør noe feil i valgene her, men aner ikke hva jeg skal trykke på. Uansett så fungerer det ikke når jeg trykker på det jeg har skrevet her. Får beskjed om at PS4 ikke kan skaffe en IP-adresse innen tidsbegrensningen. Åssen skal jeg løse dette?

Lenke til kommentar

Tror ikke konsollen skrur seg på? Den gjør vel det bare i standby-modus?

Jeg slår aldri av konsollen egentlig. Setter den i dvale, med orange lys på toppen. Da holder den spill oppdatert :)

Bruker konsollen kanskje én dag i uka, og da gidder jeg ikke vente på oppdateringer. Den timen jeg da har tilgjengelig må brukes effektivt

Lenke til kommentar

 

Mulig jeg gjør noe feil i valgene her, men aner ikke hva jeg skal trykke på. Uansett så fungerer det ikke når jeg trykker på det jeg har skrevet her. Får beskjed om at PS4 ikke kan skaffe en IP-adresse innen tidsbegrensningen. Åssen skal jeg løse dette?

 

 

Det ser i utgangspunktet riktig ut, men som sagt studentboliger kan være tricky stuff, hvor bor du ? Jeg har googla frem brukanvisninger for spesifike student-nett før jeg.

 

Hvor går kabelen, hva slags utstyr er i andre enden ? Har du en PC tilkoblet det samme nettet også, er den kablet eller trådløs ?

Lenke til kommentar

DriveClub har gått gold nå, men jeg bare sitter og tenker litt på hvordan opplegget blir med PS+ versjonen.

 

I starten trodde jeg DriveClub skulle være et gratis spill man fikk gjennom PS+. Nå ser det ut som det nesten bare er en demo og at man kan oppdatere til fullversjonen for $50. Hadde håpet på at man heller kunne fått en forlenget PS+ versjon og heller en billigere oppgradering om man ønsket mer innhold. Tipper selve PS+ versjonen blir så begrenset og kort at man neppe vil kunne bruke tid på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...