Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Angående Destiny: Noen her som er "singleplayerspillere" og har bestilt Destiny, og gleder seg stort?

 

Har aldri vært gira på multiplayerspill, men en eller annen gang håper jeg at man skal klare å komme opp med et konsept jeg blir hekta på.. :)

Jeg har sammme utgangspunkt som deg. Med små barn, hund, noen lange jobbøkter og baby på vei blir det lite anledning til å sette av masse timer en bestemt kveld for å måtte spille med en gjeng som er avhengig av min deltagelse. Vil heller solospille mye og håpe på en tilfeldig PUG (pick-up-group) de gangene jeg kan spille lenge.. Har noen RL venner som også skal spille Destiny, så det er mulig vi joiner styrker de gangene vi plutselig har mulighet.

 

Det meste av historien skal kunne gjøres solo.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har en håndkontroll der stikken begynner å gå i oppløsning. Problemet er bare at eg ikke vet hvilken butikk eg skal levere den til. Den ene fikk eg med konsollen og den andre kjøpte eg i en annen butikk. Eg har selvfølgelig ikke kontroll på hvilken som er hvilken lenger. Er det fare for at verkstedet sjekker serienummeret eller noe sånt? Kan de i hele tatt finne ut av dette om eg leverer den til feil butikk?

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Andre som opplever PSN som noe ustabilt for tiden? Synes at siden DDoS angrepet at ting ikke har vært som det skal.

 

Kan ta lang tid før PSN kobler seg opp. Venne lista tar lengre tid før vises og får netverks og connection timeout error stadig vekk. Kjører nettverkstesten og alt er ok men får feil på PSN.

 

Hadde problemer idag igjen. Og måtte logge ut fra PSN og inn igjen for å få det til å fungere.

Ikke noe utenom det vanlige her, sikker på at det ikke er et lokalt problem?

Skal selvfølgelig ikke utelukke det. Men opplever ikke problemer med andre enheter som er online her i huset. Men dette modemet ifra Altibox er noe søppel...er på høy tid jeg kjøper en skikkelig ruter.

Du må ha den Altibox routeren som din hjemmesentral når du kjøper ny som skal brukes i Bridgemode.

 

Jeg har Altibox router selv så vet hvor ludo dem kan være. Kjøpte dermed en ASUS RT-N66U Dark Knight 11n N900 Router, satte opp bridgemode og vips null problem hos meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør igjen :).

 

Har noen reklamert på en PS4 direkte til Sony, og kan si noe om hvor lang tid det tok fra dere sendte inn maskinen?

Delvis.

Hvorfor skal du reklamere direkte til Sony? Sony er verken forhandler, importør eller grossist i Norge. Reklamasjoner skal gjøres direkte med Nordisk Film. Sony har ingenting med norske PS4 å gjøre (heller ikke PS3).

Har du kjøpt en PS4 via en butikk som har gått konkurs og du veit har gråimportert maskinen vil du ha en interessant sak foran deg.

Men maskinen er innenfor garanti-tiden... Lever den tilbake der den ble kjøpt?

Endret av newman221
Lenke til kommentar

 

Spør igjen :).

 

Har noen reklamert på en PS4 direkte til Sony, og kan si noe om hvor lang tid det tok fra dere sendte inn maskinen?

Delvis.

Hvorfor skal du reklamere direkte til Sony? Sony er verken forhandler, importør eller grossist i Norge. Reklamasjoner skal gjøres direkte med Nordisk Film. Sony har ingenting med norske PS4 å gjøre (heller ikke PS3).

Har du kjøpt en PS4 via en butikk som har gått konkurs og du veit har gråimportert maskinen vil du ha en interessant sak foran deg.

Men maskinen er innenfor garanti-tiden... Lever den tilbake der den ble kjøpt?

 

Med Sony forstås - etter avtale med med Sony Playstations kundeservice (som sikkert er outsourcet).

Lenke til kommentar

 

 

Spør igjen :).

 

Har noen reklamert på en PS4 direkte til Sony, og kan si noe om hvor lang tid det tok fra dere sendte inn maskinen?

Delvis.

Hvorfor skal du reklamere direkte til Sony? Sony er verken forhandler, importør eller grossist i Norge. Reklamasjoner skal gjøres direkte med Nordisk Film. Sony har ingenting med norske PS4 å gjøre (heller ikke PS3).

Har du kjøpt en PS4 via en butikk som har gått konkurs og du veit har gråimportert maskinen vil du ha en interessant sak foran deg.

Men maskinen er innenfor garanti-tiden... Lever den tilbake der den ble kjøpt?

 

Med Sony forstås - etter avtale med med Sony Playstations kundeservice (som sikkert er outsourcet).

 

Heisann.

 

Jeg fikk ikke startet PS4 og etter å ha googlet dette ser jeg at det allerede er noe som heter "blue light of death". Noe jeg var så heldig å fikk oppleve.

 

Jeg kontaktet sony direkte og han sa at om jeg ville gå igjennom dem kom det til å ta iallefall 4 uker, men jeg kunne regne med 6. Dette er pga. at de må sende maskinen din til frankrike for reprasjon tydeligvis. Via forhandler går den til nordisk film, (min ble levert til forhandler)min har nå vært på rep. i 4 uker og jeg har ikke sett noe til den enda. Det er helt utrolig hvor lang tid det skal ta å fikse noe som tydeligvis er ganske "normalt" når det kommer til feil.

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

Jeg bor i en stundentbolig med litt dårlig trådløst nett for øyeblikket. Derfor prøver jeg å koble i nettverkskabel i min PS4, men dette fungerer ikke. Har prøvd både via nettverksporten og USBporten med overgang. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal fungere?

 

Studentboliger kan være så ymse.

Vi må vite mer om hva du har prøvd og hva slags nettverks oppsett som finnes.

 

Antagelig bør du spørre de som drifter nettet, de har sikkert svart på tilsvarende spørsmål ifra PS3/xbox eiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...