Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Håper PS4 klarer å kjøre Driveclub uten at viftene går amok. Å spille last of us er no dritt når viftene tar løst.

tvilsomt dette blir bedre med tanke på spilla bare kommer til å bli mer å mer krevende/utnytte hardwaren mer + tror sony justerte opp vifta i en av de siste fw oppdateringene, viss du mener TLOU får maskinen til å lage støy bør du prøve deg på 4 player riftfarming i Diablo 3...

Jeg merker selv ingenting så sant jeg ikke skrur ned volumet på forsterkeren, så styrer unna å spille med veldig lavt volum..... hehe

 

Er ikke så greit når det er i spill som last of us der det er stille og du driver med sniking. Hjelper ikke å skru opp lyden da. Men,men. Ingenting å gjøre med det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Noen her som har xbox one i tillegg til ps4? Er godt fornøyd med min ps4, men vurderer å kjøpe en one pga Forza og Halo og bruke ps4 til multiplatform spillene.

Har begge siden jeg fikk tak i dem den 29.november ifjor.

Dog det skal sies jeg har ikke spilt på X1 siden juni pga spilltørke og dem spillene jeg har er snart 1 år gamle allerede.

 

PS4 for eksklusive og multiplattform, X1 for eksklusive og en ekstra bonus med Wii U med sine eksklusiver.

 

Håper jeg får tak i den hvite PS4en, pga skal bytte ut hele mediabenken med 7 konsoller jeg har koblet på fra svart til hvit ganske snart.

Hvit ps4 til 3999 med destiny i salg på tirsdag på gamestop

 

Takk for tipset :w00t:

Forhåndsbestilte den i dag :dribble:

Endret av TheKillers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som har fått det for meg at det skal komme en funksjon som lar deg dele skjerm med en annen som sitter et annet sted. Altså at hvis jeg spiller Knack kan jeg invitere en annen til å joine, så deles inholdet mellom oss to, slik at man kan spille MP local på to forskjellige plasser. Mener å huske at dette ble annonsert for ikke så lenge siden, men klarer ikke å finne det tilbake.

 

Litt hjelp? :)

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål; kan man spille PS4 på en TV med 50HZ? Hørte gjennom jungeltelegrafen at det kunne skape problemer med bilde/farger dersom den var kun 50 og ikke 100...

Du skal ha en bra gammel TV om den ikke er istand til å kjøre 60Hz refresh, type over 15år gammel.

Disse over 60Hz teknikkene som truemotion, motion plus og motion plus bør man uansett ikke bruke når man spiller da det skaper endel input lag.

Lenke til kommentar

Andre som opplever PSN som noe ustabilt for tiden? Synes at siden DDoS angrepet at ting ikke har vært som det skal.

 

Kan ta lang tid før PSN kobler seg opp. Venne lista tar lengre tid før vises og får netverks og connection timeout error stadig vekk. Kjører nettverkstesten og alt er ok men får feil på PSN.

 

Hadde problemer idag igjen. Og måtte logge ut fra PSN og inn igjen for å få det til å fungere.

Lenke til kommentar

Andre som opplever PSN som noe ustabilt for tiden? Synes at siden DDoS angrepet at ting ikke har vært som det skal.

 

Kan ta lang tid før PSN kobler seg opp. Venne lista tar lengre tid før vises og får netverks og connection timeout error stadig vekk. Kjører nettverkstesten og alt er ok men får feil på PSN.

 

Hadde problemer idag igjen. Og måtte logge ut fra PSN og inn igjen for å få det til å fungere.

Ikke noe utenom det vanlige her, sikker på at det ikke er et lokalt problem?

Lenke til kommentar

 

Andre som opplever PSN som noe ustabilt for tiden? Synes at siden DDoS angrepet at ting ikke har vært som det skal.

 

Kan ta lang tid før PSN kobler seg opp. Venne lista tar lengre tid før vises og får netverks og connection timeout error stadig vekk. Kjører nettverkstesten og alt er ok men får feil på PSN.

 

Hadde problemer idag igjen. Og måtte logge ut fra PSN og inn igjen for å få det til å fungere.

Ikke noe utenom det vanlige her, sikker på at det ikke er et lokalt problem?

 

Skal selvfølgelig ikke utelukke det. Men opplever ikke problemer med andre enheter som er online her i huset. Men dette modemet ifra Altibox er noe søppel...er på høy tid jeg kjøper en skikkelig ruter.

Lenke til kommentar

 

 

Andre som opplever PSN som noe ustabilt for tiden? Synes at siden DDoS angrepet at ting ikke har vært som det skal.

 

Kan ta lang tid før PSN kobler seg opp. Venne lista tar lengre tid før vises og får netverks og connection timeout error stadig vekk. Kjører nettverkstesten og alt er ok men får feil på PSN.

 

Hadde problemer idag igjen. Og måtte logge ut fra PSN og inn igjen for å få det til å fungere.

Ikke noe utenom det vanlige her, sikker på at det ikke er et lokalt problem?

 

Skal selvfølgelig ikke utelukke det. Men opplever ikke problemer med andre enheter som er online her i huset. Men dette modemet ifra Altibox er noe søppel...er på høy tid jeg kjøper en skikkelig ruter.

 

Hadde en ruter fra NTE en stund tilbake, det var uutholdelig til tider, så måtte ty til en ny en, forskjellen er drastisk stor, føler nesten ikke noen problem lengre.

Lenke til kommentar

 

 

Andre som opplever PSN som noe ustabilt for tiden? Synes at siden DDoS angrepet at ting ikke har vært som det skal.

 

Kan ta lang tid før PSN kobler seg opp. Venne lista tar lengre tid før vises og får netverks og connection timeout error stadig vekk. Kjører nettverkstesten og alt er ok men får feil på PSN.

 

Hadde problemer idag igjen. Og måtte logge ut fra PSN og inn igjen for å få det til å fungere.

Ikke noe utenom det vanlige her, sikker på at det ikke er et lokalt problem?

 

Skal selvfølgelig ikke utelukke det. Men opplever ikke problemer med andre enheter som er online her i huset. Men dette modemet ifra Altibox er noe søppel...er på høy tid jeg kjøper en skikkelig ruter.

 

Jeg har nøyaktig de samme problemene som du beskriver. Kan legge til at også jeg har Altibox.

Lenke til kommentar

Angående Destiny: Noen her som er "singleplayerspillere" og har bestilt Destiny, og gleder seg stort?

 

Har aldri vært gira på multiplayerspill, men en eller annen gang håper jeg at man skal klare å komme opp med et konsept jeg blir hekta på.. :)

Jeg har sammme utgangspunkt som deg. Med små barn, hund, noen lange jobbøkter og baby på vei blir det lite anledning til å sette av masse timer en bestemt kveld for å måtte spille med en gjeng som er avhengig av min deltagelse. Vil heller solospille mye og håpe på en tilfeldig PUG (pick-up-group) de gangene jeg kan spille lenge.. Har noen RL venner som også skal spille Destiny, så det er mulig vi joiner styrker de gangene vi plutselig har mulighet.

Lenke til kommentar

 

Jeg har nøyaktig de samme problemene som du beskriver. Kan legge til at også jeg har Altibox.

 

 

 

Hmmm...kan dette være et Altibox problem tro. Skal spørre dem på Facebook nå jeg..

 

sett altibox modem-ruteren i bridge mode å kjøp en god router å sett den opp selv så er problemet løst, som du sier så er altibox boksen noe dritt og et utbredt problem med konsoller og div andre komponenter + wifi suger i de boksene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...