Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I diablo 3 opplever jeg av og til at progress siden siste checkpoint i questet ikke lagres. Irriterende, siden jeg ikke alltid spiller så lenge om gangen. Tips til hvordan man får det til å lagre oftere? Feks midt i en dungeon

går ikke å lagre midt i en dungeon så sant du ikke stopper ved ett waypoint i storymode, og for å være på sikre sida anngående lagring så må du avslutte spillet ved å gå ut av spillet ved å trykke Quit i spillet så vente på att spillet lagrer i menyen før du lukker spillet, dette gjelder både story og adventure mode

 

er det adventure mode du spiller så lagrer kun spillet der du starter, så går du ut av spillet mens du spiller bounties eller rifts så mister du all fremgang + rift portalen lukkes og du må betale for ny når du starter spillet igjen

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

DriveClub ser penere ut en alle bilspill jeg har sett til nå, bare synd jeg ikke er så begeistret for bilspill. :hm:

 

Sony skriver ikke i sine vilkår at det er direkte "ulovlig", men det behøver de heller ikke. Du benytter bare en lisens, eller betaler for lisensen dersom du er PS plus, og du eier dermed ingenting rent fysisk. Og Sony kan gjøre som de vil med lisensen din.
Står her:http://www.scei.co.jp/ps4-eula/ps4_eula_no.html

Tror ikke Sony gidder å bry seg, de får jo pengene sine uansett om du handler i norsk store eller andre regioner. Tror de tenker at de ville tape mer på misnøyen et forbud ville skape, enn de taper på salg.

 

Håper i alle fall det, for vil ikke gi opp min JP-konto i alle fall, det er så mange spill der jeg ikke får fra EU eller US store. US er ikke like viktig, der er samme utvalget, bare ca 50kr billigere for et nytt spill, og det tåler man å betale. :p

Lenke til kommentar

 

til alle dere som lurer på om det er lov å handle spill fra amerikansk psn når man bor i europa:

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/105471907/Skjermbilde.JPG

 

Jeg snakket nettopp med deres kundesenter :w00t:

 

Så spill til 60$ blir tingen for meg

Fant det :) hadde du kunnet lagt ut den linken på nytt? Hvis du fortsatt har den selvfølglig :)

 

jeg sletta alt på dropbox kontoen når jeg stengte den kontoen, så tror det bildet er borte desverre, men fikk bare beskjed om att noen spill kanskje ikke ville virke på en norsk konto og omvendt, men siden konsollene er regionfrie så vil ikke dette skje :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Håper PS4 klarer å kjøre Driveclub uten at viftene går amok. Å spille last of us er no dritt når viftene tar løst.

 

The Last of Us har jo endel scener hvor stillhet spiller en stor rolle, Driveclub er jo bilspill med lyd konstant. Stor forskjell. Er ikke som om Xbox 360en min som bråker som et helvete plager meg heller når jeg spiller et spill med konstant "bråk".

Lenke til kommentar

Håper PS4 klarer å kjøre Driveclub uten at viftene går amok. Å spille last of us er no dritt når viftene tar løst.

tvilsomt dette blir bedre med tanke på spilla bare kommer til å bli mer å mer krevende/utnytte hardwaren mer + tror sony justerte opp vifta i en av de siste fw oppdateringene, viss du mener TLOU får maskinen til å lage støy bør du prøve deg på 4 player riftfarming i Diablo 3...

Jeg merker selv ingenting så sant jeg ikke skrur ned volumet på forsterkeren, så styrer unna å spille med veldig lavt volum..... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...