Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Skaffet meg sony sin vertical stand for konsollen i dag, da den har lufteriller i bunn. Må lage litt plass for Xbox One som komer i hus (igjen). Konsollen ser langt bedre ut stående, men nå irriterer det meg enda mer hvorfor Sony har vært helt idiot og unnlat USB-porter på baksiden.. har ett Astro A50 koblet til via usb for chat muligheter, og det ser ikke mye deilig ut for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og har en Xbox One som sliktset står og støver ned fremtil forza horizon og halo MCC kommer. Hender seg at jeg fyrer den opp og tar noen runder i forza , men det blir sjeldnere og sjeldnere, så samenlignet med ps4en blir den knapt brukt. Men som i 6. og 7. konsoll genrasjon kommer jeg nok til å ende opp med alle 3 konsollene for eksklusivene uansett :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Noen her som har xbox one i tillegg til ps4? Er godt fornøyd med min ps4, men vurderer å kjøpe en one pga Forza og Halo og bruke ps4 til multiplatform spillene.

 

Hadde begge fra lansering av i fjor, men solgte One i vår. Får dog One igjen i morra, da jeg slo til på innbytte dealen til Gamestop samt byttet inn spill for nesten 2000,- i samme slengen, og da er jo konsollen finansiert full ut. Destiny jeg får med i pakken selger jeg videre, så jeg går i grunn noen lapper i pluss :p

 

One blir uansett en konsoll for Halo og andre eksklusiver, PS4 vil fungere som primærkonsollen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen her som har xbox one i tillegg til ps4? Er godt fornøyd med min ps4, men vurderer å kjøpe en one pga Forza og Halo og bruke ps4 til multiplatform spillene.

Har begge siden jeg fikk tak i dem den 29.november ifjor.

Dog det skal sies jeg har ikke spilt på X1 siden juni pga spilltørke og dem spillene jeg har er snart 1 år gamle allerede.

 

PS4 for eksklusive og multiplattform, X1 for eksklusive og en ekstra bonus med Wii U med sine eksklusiver.

 

Håper jeg får tak i den hvite PS4en, pga skal bytte ut hele mediabenken med 7 konsoller jeg har koblet på fra svart til hvit ganske snart.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

Noen her som har xbox one i tillegg til ps4? Er godt fornøyd med min ps4, men vurderer å kjøpe en one pga Forza og Halo og bruke ps4 til multiplatform spillene.

Har begge siden jeg fikk tak i dem den 29.november ifjor.

Dog det skal sies jeg har ikke spilt på X1 siden juni pga spilltørke og dem spillene jeg har er snart 1 år gamle allerede.

 

PS4 for eksklusive og multiplattform, X1 for eksklusive og en ekstra bonus med Wii U med sine eksklusiver.

 

Håper jeg får tak i den hvite PS4en, pga skal bytte ut hele mediabenken med 7 konsoller jeg har koblet på fra svart til hvit ganske snart.

Hvit ps4 til 3999 med destiny i salg på tirsdag på gamestop

Lenke til kommentar

Lefdal og Elkjøp operer slik at de kan tape litt på enkelte produkter, om de da kan tjene det inn på andre varer. I dag taper de nok på det, men de tjener også på det ved at du f.eks. ikke kjøper hos en konkurrent.

 

I tillegg kan innkjøpsprisen være mindre enn 2800 kroner. Så selv om Microsoft sier at veiledende er 3500, betyr ikke det det samme som at Lefdal må ta det for Xboxen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Kjøpte meg 2 stk dual shock 4 for litt siden, også er det pokker meg noe galt med skulderknappen på den ene, og kneppelydet i venstre stikka på den andre. Nå har jeg hatt 3 stk ds4 med problem.

Jævla irriterendes nå når Destiny kommer neste uke. Tror jeg kjøper det til The One, da vet jeg at jeg får en stikke uten problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...