Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hatt PS3 i mange år, men aldri satt meg inn i hva som er fordel med å ha PS+. Er det slik at du får gratis spill permanent en gang i måneden, eller er det spill på leasing som du får spille i en hel måned før det blir byttet ut med noe annet? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Man får forskjeliige spill gratis hver måned og som man beholder sålenge man har PS+ abb. Leie, eie eller ei, det er absolutt verdt det. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hmm. Får se om jeg gjør det eller ikke før PS4 kommer. Burde egentlig ha gjort det for lenge siden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hatt PS3 i mange år, men aldri satt meg inn i hva som er fordel med å ha PS+. Er det slik at du får gratis spill permanent en gang i måneden, eller er det spill på leasing som du får spille i en hel måned før det blir byttet ut med noe annet? Har vel "fått" over 100 spill på et par år. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har vel gått glipp av en god del spill titler da ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Mener jeg så et regnestykke på at hvis du spiller ganske mye, så er det mye penger å tjene på PS+. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det er så irriterende at Ps + ikke får noe credit. ingen som skriver om det noen plass. Så lenge Xbox driter seg ut har ikke journalister tid og snakke om Playstation. Alt handler jo om Xbox fortiden. 1 Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Håper på en lojalitetsbonus for plus medlemmer som kjøper PS4. For vi kan bruke PS3 kontoen på PS4 vel? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Håper på en lojalitetsbonus for plus medlemmer som kjøper PS4. For vi kan bruke PS3 kontoen på PS4 vel? den er og blir den samme på begge. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Når på dagen er det norsk tid. Har eksamen 10 juni så hadde vært fin feiring på flere måter. GLeder meg vilt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Tirsdag 11. juni, kl 03:00 norsk tid. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Åh faen det er amerikansk tid ja. En ting skal de ha Microsoft. De sendte showet sitt i fornuftig tid for oss i Europa. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Oj shit. Klokka 0300 om natta. Hm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Alltid en slik idiot tid for oss her på berget Men har fri uansett, så spiller ingen rolle her. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Fri her også Får tåle at døgnrytmen blir ødelagt for en stakket stund, dette er høytid for spillindustrien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Legge seg tidlig + vekkeklokke. No problem. Vil nok tro at Kojima annonserer noe rundt Phantom Pain på Sony sin pressekonferanse. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg ble født uten døgnrytme, så å se kl 3 på natta er ikke noe problem. Verre er det at jeg bare har dårlig mobilt bredbånd å bruke disse dagene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Destiny of Spirits trademarked by Sony Fra From Software. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=580433 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå