Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Skulle ha Playstation Plus abonnement i dag. Var inne på PSN store og så igjennom. Fant 12 mnd - abonnement, og skulle sjekke etter betalingsmåter. Var noe som het "order and pay" tror jeg. Trykket på den for å se hva der var. Og før jeg visste det hadde jeg et 12mnd abonnement, uten å ha betalt.

 

Vil veldig gjerne betale for det, ettersom jeg tviler på det er en slags bug elns og ønsker ikke at det skal bli problemer av dette senere. Noen som vet hva som har skjedd og hvor jeg kan betale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på du ikke har betalingskort knyttet opp mot PSN-brukeren din? Det samme skjedde med meg da jeg skulle bestille et spill. Plutselig lastet spillet seg ned uten at jeg "hadde betalt". Det viste seg at pengene var trukket fra kredittkortet.

 

Jeg har satt det opp slik at jeg må skrive inn passordet før en transaksjon kan utføres, i tillegg så mottar jeg en mail hver gang jeg kjøper noe på PSN.

 

Jammen meg lå det ikke et kort der inne. Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det med spilling over nett? Sliter dere som har Amerikansk psn med ping/lagg?

 

Spiller ikke på US servere. Man finner de nærmeste. For man kjøper spillet på US PSN så bytter man til sin norske konto.

 

Er det noen fordel ved å ha Amerikansk psn annet enn at prisene på spill er lavere? Er utvalget bedre?

Ofte kommer endel spill 1-3 dager før der. I tillegg er utvalget av apps bedre (tror også dette gjelder filmer på Netflix). Tror ikke det er noen andre fordeler.

 

 

Det er biligere!

Et spill koster nytt 60 dollar som tilsvarer 370 kroner. I Norge koster spillet rundt 549 kroner. FIFA 15 koster 599 kroner på den norske PSN, på den amerikanske er det vel 60 dollar som blir prisen. Det tilsvarer 230 kroner for samme spill..

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Jeg har sjekket litt rundt. Men vil også dobbeltsjekke her.

 

Tenkte kjøpe PS4 i løpet av uken, og lurer på dette med headset, siden jeg skal koble konsollen til en PC skjerm. Kan jeg bruke mitt CM Storm Sirus Gaming Headset (1 usb kabel for mic og 1 usb kabel for lyd) og forvente at både lyd og mic fungerer? Leste at det ble sluppet en oppdatering tidlig som ordnet dette, men aner ikke om det er egne "krav" for bruk med konsoll. Jeg har aldri tidligere brukt headset på konsoll, så håper noen kan hjelpe :)

 

Jeg frykter dette er besvart tidligere. Så, på forhånd, beklager :)

 

Link: https://www.komplett.no/cm-storm-sirus-gaming-headset/649685

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket litt rundt. Men vil også dobbeltsjekke her.

 

Tenkte kjøpe PS4 i løpet av uken, og lurer på dette med headset, siden jeg skal koble konsollen til en PC skjerm. Kan jeg bruke mitt CM Storm Sirus Gaming Headset (1 usb kabel for mic og 1 usb kabel for lyd) og forvente at både lyd og mic fungerer? Leste at det ble sluppet en oppdatering tidlig som ordnet dette, men aner ikke om det er egne "krav" for bruk med konsoll. Jeg har aldri tidligere brukt headset på konsoll, så håper noen kan hjelpe :)

 

Jeg frykter dette er besvart tidligere. Så, på forhånd, beklager :)

 

Link: https://www.komplett.no/cm-storm-sirus-gaming-headset/649685

Jeg har corsair vengeance 1500 og det fungerer utmerket med ps4 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har sjekket litt rundt. Men vil også dobbeltsjekke her.

 

Tenkte kjøpe PS4 i løpet av uken, og lurer på dette med headset, siden jeg skal koble konsollen til en PC skjerm. Kan jeg bruke mitt CM Storm Sirus Gaming Headset (1 usb kabel for mic og 1 usb kabel for lyd) og forvente at både lyd og mic fungerer? Leste at det ble sluppet en oppdatering tidlig som ordnet dette, men aner ikke om det er egne "krav" for bruk med konsoll. Jeg har aldri tidligere brukt headset på konsoll, så håper noen kan hjelpe :)

 

Jeg frykter dette er besvart tidligere. Så, på forhånd, beklager :)

 

Link: https://www.komplett.no/cm-storm-sirus-gaming-headset/649685

Jeg har corsair vengeance 1500 og det fungerer utmerket med ps4 :)

 

 

Takker så mye for svaret :)

 

Da satser jeg på at mitt også vil fungere uten problemer.

Lenke til kommentar

Har nettopp klart å fått godkjent norsk visa på amerikansk paypal konto

 

Avbestilte Destiny på min norske bruker, og bestilte det på min amerikanske... til 89 dollar eller hva det er.

På den norske storen, kom det 3 addons som lå klar i biblioteket mitt for nedlastning med sånn nedtellings klokke.

Men i US store, kom det bare en add on? Er det jeg som har kuket til noe, eller er det flere som har det slik?

På forhånd, takk for svar :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...