Auto Asmodeus Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Hmm fått sendingsbekreftelse på Destiny i dag. Mottar det om 1-3 dager avhengig av Posten. Ja ja - får vel ikke full nytte av det før release uansett? Er i utlandet for tiden så det blir ikke høyaktuelt å spille før neste helg uansett dersom det skulle være mulig.... Endret 29. august 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Hmm fått sendingsbekreftelse på Destiny i dag. Mottar det om 1-3 dager avhengig av Posten. Ja ja - får vel ikke full nytte av det før release uansett? Er i utlandet for tiden så det blir ikke høyaktuelt å spille før neste helg uansett dersom det skulle være mulig....De åpner ikke serverne før 9 september, så spillet er helt ubrukelig før den tid Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Han kan da vel spille singleplayer? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Det er ikke vanlig singleplayer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Destiny developer Bungie has clarified that you'll be able to play through all of the game's story missions in single-player if you want. http://www.gamespot.com/articles/destiny-won-t-force-you-to-play-story-missions-in-co-op-clarifies-bungie/1100-6416759/ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Det er singleplayer som i soloplayer. Du kunne ta nesten alle oppdragene i beta som single/solo (utenom ett, som var coop only). Det er ikke noen offline-mode, blir du koblet av nettet eller mister kontakten med serveren så blir slengt tilbake til Orbit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Aaah. Rævdårlig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Er vel shared environment helt til du kommer til et område som er mørkt. Da vil du ikke møte andre spillere. Tenk open world i World of Warcraft, og at de mørke områdene er instances. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 I see. Jeg er fremdeles stor fan av valgmuligheter, selv om man får en dårligere opplevelse av å spille offline, så er det til syvende og sist en selv det går ut over. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Akkurat det at det er kun online spill (halveis MMO) gjør at jeg ikke kommer til å kjøpe Destiny. Ellers ser det jo kult ut, men jeg gidder rett og slett ikke spille et FPS MMO. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Jeg trodde heller ikke jeg gadd basert på ting jeg hadde lest/sett om spillet. Og så endret jeg mening da Betaen kom og jeg fikk litt mer dypdykk i hvordan alt skal foregå. Klar som et egg, jeg nå. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Jeg trodde heller ikke jeg gadd basert på ting jeg hadde lest/sett om spillet. Og så endret jeg mening da Betaen kom og jeg fikk litt mer dypdykk i hvordan alt skal foregå. Klar som et egg, jeg nå. Hvor bestilte du fra? Har forhåndsbestillt fra spaceworld jeg men ingen bekreftelse enda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 @PeggleOfficial It's official! We're excited to announce that Peggle 2 is coming to the PlayStation 4 on October 14th! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Satan i gatan Tenkte å legge innpå en 100 USD kodde i lommeboken i dag, kjøpt fra amazon. Men neida, hadde 50 USD fra før og da er det jo ikke plass å legge inn 100USD til... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Satan i gatan Tenkte å legge innpå en 100 USD kodde i lommeboken i dag, kjøpt fra amazon. Men neida, hadde 50 USD fra før og da er det jo ikke plass å legge inn 100USD til...Var det ikke en for noen sider tilbake fortalte om at man kunne bruke paypal? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Satan i gatan Tenkte å legge innpå en 100 USD kodde i lommeboken i dag, kjøpt fra amazon. Men neida, hadde 50 USD fra før og da er det jo ikke plass å legge inn 100USD til...Var det ikke en for noen sider tilbake fortalte om at man kunne bruke paypal? 50.04 USD var faktisk eksagt sum jeg hadde Men Tok like greit å kjøpte Metro 2033 i samme slengen, så da gikk jo det greit å fylle på Orker ikke drive å juke med paypal kontoen min ettersom den er satt opp, og i aktiv bruk rundt kortet mitt her i Norge. Uansett er det jo rimelig nok fra amazon. com. EDIT: Ingen preload enda på Destiny på PS4? Gjengen i One-tråden er vel allerede godt i gang med nedlastingene sine hehe. Endret 30. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Lag en ny paypal, jeg har to en norsk og en US easypeasy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Begge kan bruke samme kortet altså? Kannskje en vakker dag om jeg setter klutene til, amazon får duge inntil videre EDIT Svar på denne posten kan taes på PM btw. Slipper vi å gnåle videre med det. Endret 30. august 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Tror det, men jeg har et eldre visa kort som jeg ikke bruker som ikke har utgått enda. Men kan ikke se hvorfor man ikke kan bruke samme på begge Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg trodde heller ikke jeg gadd basert på ting jeg hadde lest/sett om spillet. Og så endret jeg mening da Betaen kom og jeg fikk litt mer dypdykk i hvordan alt skal foregå. Klar som et egg, jeg nå.Hvor bestilte du fra? Har forhåndsbestillt fra spaceworld jeg men ingen bekreftelse enda Gamezone. Svikter utrolig sjelden. @PeggleOfficial It's official! We're excited to announce that Peggle 2 is coming to the PlayStation 4 on October 14th! Dag 1 kjøp her i gården. Endret 30. august 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå