Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm fått sendingsbekreftelse på Destiny i dag. Mottar det om 1-3 dager avhengig av Posten. Ja ja - får vel ikke full nytte av det før release uansett? Er i utlandet for tiden så det blir ikke høyaktuelt å spille før neste helg uansett dersom det skulle være mulig....

De åpner ikke serverne før 9 september, så spillet er helt ubrukelig før den tid
Lenke til kommentar

 

Satan i gatan :p Tenkte å legge innpå en 100 USD kodde i lommeboken i dag, kjøpt fra amazon. Men neida, hadde 50 USD fra før og da er det jo ikke plass å legge inn 100USD til...

Var det ikke en for noen sider tilbake fortalte om at man kunne bruke paypal?

 

 

50.04 USD var faktisk eksagt sum jeg hadde :p Men Tok like greit å kjøpte Metro 2033 i samme slengen, så da gikk jo det greit å fylle på :)

 

Orker ikke drive å juke med paypal kontoen min ettersom den er satt opp, og i aktiv bruk rundt kortet mitt her i Norge. Uansett er det jo rimelig nok fra amazon. com.

 

EDIT: Ingen preload enda på Destiny på PS4? Gjengen i One-tråden er vel allerede godt i gang med nedlastingene sine hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Jeg trodde heller ikke jeg gadd basert på ting jeg hadde lest/sett om spillet. Og så endret jeg mening da Betaen kom og jeg fikk litt mer dypdykk i hvordan alt skal foregå. Klar som et egg, jeg nå.

Hvor bestilte du fra? :) Har forhåndsbestillt fra spaceworld jeg men ingen bekreftelse enda :)
Gamezone. Svikter utrolig sjelden.

@PeggleOfficial

 

It's official! We're excited to announce that Peggle 2 is coming to the PlayStation 4 on October 14th!

Dag 1 kjøp her i gården. Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...