Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Lol ka folk surrer. Jesus.

Leier jeg en leilighet med inventar. Skjer det noe med noe av det så skal husvert ha kompensasjon. Så lenge det ikke er vanlig slitasjefeil.

Kjøper jeg en TV. Så er jo det min. Ikkr husverten. Står sikkert i leiekontrakten en egen inventarliste. Men det gjelder ikke nye ting du kjøper. (Selvfølgelig)

Folk her inne altså

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ingen her som har trodd at om han kjøper ny TV, er det husverten sin, foruten om han som spurte i utgangspunktet vel og merke.

Men skal du bo der i 2-3 år til er jo det såpass lenge at jeg mener du fint kunne spandert på deg en ny TV, er jonrasbillig om dagen. Du hadde nok fått mye glede av den kontra den gamle boksen du har nå.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det var da fryktelig. Jeg har to alternativer;

Alt. 1: Husverten har plass til å oppbevare den gamle, jeg kjøper ny TV og ta den med meg når jeg flytter. Eventuelt selge den til husverten for en symbolsk sum.

Alt. 2: Husverten har ikke plass til den gamle, jeg må kvitte meg med den og erstatte den med en ny som da må bli stående igjen når jeg drar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det var da fryktelig. Jeg har to alternativer;

Alt. 1: Husverten har plass til å oppbevare den gamle, jeg kjøper ny TV og ta den med meg når jeg flytter. Eventuelt selge den til husverten for en symbolsk sum.

Alt. 2: Husverten har ikke plass til den gamle, jeg må kvitte meg med den og erstatte den med en ny som da må bli stående igjen når jeg drar.

nå vet ikke jeg helt situasjonen din, men det pleier å være slik at husvert kan tilby deg inventar, men du er ikke pålagt å ha det der når du leier, så du kan enkelt be han om å fjerne det fordi du vil gå til innkjøp selv.

Lenke til kommentar

Neste måneds PS+ spill. Hadde håpet at vi kunne få noe annet en kun indie spill. Forståelse for at Sony satser på indie, men føler at folk flest egentlig ikke bryr seg noe særlig. Veldig skuffet over spillene til PS3 også. Ikke akkurat krutt. Hadde det ikke vært for at man må ha PS+ for å spille online hadde jeg nok droppet det enn så lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er jo genialt av sony og ha så mye indie, 90% av PS+ kommer til å være indie spill fordi de taper lite på det. kanskje slutten av neste år så kommer killzone der

Lenke til kommentar

Hvis en ser på PS bloggen så syter folk noe jævlig over at det er så mange indie spill som kommer på PS plus men, verdien av alle spillene samlet i løpet av et år er jo laaangt over det en betaler for et årsabonnement av ps plus..

At ps4 ikke får de "store" spillene på PS plus enda er vel rett og slett pga konsollen ikke har vært på markedet lenge nok. Kan se for meg til juletider eller til neste år at de større spillene dukker opp der :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en ser på PS bloggen så syter folk noe jævlig over at det er så mange indie spill som kommer på PS plus men, verdien av alle spillene samlet i løpet av et år er jo laaangt over det en betaler for et årsabonnement av ps plus..

Joda, forutsatt at man faktisk hadde kjøpt dem. Etter å ha hatt Plus siden lansering er det kun ett spill jeg har spilt mer enn en liten halvtime... For meg, og tydeligvis flere andre, er spillene derfor ikke verdt mer enn jeg betaler for Plus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...