henrikrox Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Lol ka folk surrer. Jesus. Leier jeg en leilighet med inventar. Skjer det noe med noe av det så skal husvert ha kompensasjon. Så lenge det ikke er vanlig slitasjefeil. Kjøper jeg en TV. Så er jo det min. Ikkr husverten. Står sikkert i leiekontrakten en egen inventarliste. Men det gjelder ikke nye ting du kjøper. (Selvfølgelig) Folk her inne altså Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Er vel ingen her som har trodd at om han kjøper ny TV, er det husverten sin, foruten om han som spurte i utgangspunktet vel og merke. Men skal du bo der i 2-3 år til er jo det såpass lenge at jeg mener du fint kunne spandert på deg en ny TV, er jonrasbillig om dagen. Du hadde nok fått mye glede av den kontra den gamle boksen du har nå. Endret 27. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Han skrev at han helst ikke ville kjøpe ny tv til husverten. Var det jeg reagerte på. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Det var da fryktelig. Jeg har to alternativer; Alt. 1: Husverten har plass til å oppbevare den gamle, jeg kjøper ny TV og ta den med meg når jeg flytter. Eventuelt selge den til husverten for en symbolsk sum. Alt. 2: Husverten har ikke plass til den gamle, jeg må kvitte meg med den og erstatte den med en ny som da må bli stående igjen når jeg drar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Eller husverten kan tilby neste leigeboer en skikkelig TV, uten at han nødvendigvis trenger å kjøpe din når du flytter. Boksen kan han levere til Fretex. Med mindre det er snakk om en skikkelig gniten fyr da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Om du må gå for alt 2 så går du på fb å sjekker en av disse kjøp og salg trådene. Finner sikkert en kurrant 40" til under 1000 lappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Det var da fryktelig. Jeg har to alternativer; Alt. 1: Husverten har plass til å oppbevare den gamle, jeg kjøper ny TV og ta den med meg når jeg flytter. Eventuelt selge den til husverten for en symbolsk sum. Alt. 2: Husverten har ikke plass til den gamle, jeg må kvitte meg med den og erstatte den med en ny som da må bli stående igjen når jeg drar. nå vet ikke jeg helt situasjonen din, men det pleier å være slik at husvert kan tilby deg inventar, men du er ikke pålagt å ha det der når du leier, så du kan enkelt be han om å fjerne det fordi du vil gå til innkjøp selv. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Leverte inn min DS4 til elkjøp i dag, må vente til service duden kommer så han får se på den. Kjøpte like greit 2 nye DS4 og en sånn ladestasjon. Greit å ha litt extra når det er dårlig kvalitet og dårlig batteri. Må jo faen meg lade hver dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Helt uforståelig hvor dårlig batteri disse kontrollene her har ja. Men med 2 kontrollere er man godt på vei så lenge man ikke er flere om konsollen samtidig Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Vi er 2stk som spiller, meg og min samboer. Så greit å ha extra ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Neste måneds PS+ spill. Hadde håpet at vi kunne få noe annet en kun indie spill. Forståelse for at Sony satser på indie, men føler at folk flest egentlig ikke bryr seg noe særlig. Veldig skuffet over spillene til PS3 også. Ikke akkurat krutt. Hadde det ikke vært for at man må ha PS+ for å spille online hadde jeg nok droppet det enn så lenge. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Velocity kan kanskje være noe, men det ligner stygt ett spill som for meg typisk blir kjedelig etter kort tid. Som de sa Endret 27. august 2014 av Mala 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 det er jo genialt av sony og ha så mye indie, 90% av PS+ kommer til å være indie spill fordi de taper lite på det. kanskje slutten av neste år så kommer killzone der Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Velocity 2X ser rått ut, spiller gjennom forgjengeren Velocity Ultra nå, er utrolig fett! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Hvis en ser på PS bloggen så syter folk noe jævlig over at det er så mange indie spill som kommer på PS plus men, verdien av alle spillene samlet i løpet av et år er jo laaangt over det en betaler for et årsabonnement av ps plus.. At ps4 ikke får de "store" spillene på PS plus enda er vel rett og slett pga konsollen ikke har vært på markedet lenge nok. Kan se for meg til juletider eller til neste år at de større spillene dukker opp der 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Kjøpte Wolfenstein i dag til PS4 og da var det med Doom Beta nøkkel. Taster inn denne koden i PS store, og koden blir godkjent - men ingen ting mer skjer. Noen som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Doom Beta har ikke kommet enda. Du får det nok når det slippes. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Ja, fant ut det. Merker at Google skillsa mine blir dårligere med årene. Søk først, spør etterpå. Så forbanna vanskelig er det ikke! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Velocity kan kanskje være noe, men det ligner stygt ett spill som for meg typisk blir kjedelig etter kort tid. Som de sa Fordi disse boksene har alltid startet med de beste titlene, hva med de 20 + store spillene som kommer neste år. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Hvis en ser på PS bloggen så syter folk noe jævlig over at det er så mange indie spill som kommer på PS plus men, verdien av alle spillene samlet i løpet av et år er jo laaangt over det en betaler for et årsabonnement av ps plus.. Joda, forutsatt at man faktisk hadde kjøpt dem. Etter å ha hatt Plus siden lansering er det kun ett spill jeg har spilt mer enn en liten halvtime... For meg, og tydeligvis flere andre, er spillene derfor ikke verdt mer enn jeg betaler for Plus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå