Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Nå har venstre stikka på ps4 kontrolleren begynt å ta kvelden. Den registrerer ikke når jeg tar den til høgre. Merka det når jeg spiller diablo 3 på menyen er det nesten umulig å velge off-hand og R1 skills. :nei:

 

L1 har tatt kvelden til meg, og på den andre så knirker det en del når jeg bruker L knappene. Så bare venter på at den også får feil. Det kjipe er at det koster så jævlig mye for de. 699 for en kontroller.....

 

Dette må vel gå på garanti?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig bortkastet å koble opp en PS4 med noe så bedritent som SCART altså. Og det er kun HDMI UT på konsollen, så det går forsåvidt ikke an å koble den opp heller.

 

Mulig du finner noe lurv av noe overganger..men jeg vill satt blikket mot fremtiden og handlet enn brukbar HDTV.

 

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_1?url=node%3D280341&field-keywords=HDMI+to+SCART&rh=n%3A172282%2Cn%3A281407%2Cn%3A172532%2Cn%3A280341%2Ck%3AHDMI+to+SCART

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Rimelig bortkastet å koble opp en PS4 med noe så bedritent som SCART altså. Og det er kun HDMI UT på konsollen, så det går forsåvidt ikke an å koble den opp heller.

 

Mulig du finner noe lurv av noe overganger..men jeg vill satt blikket mot fremtiden og handlet enn brukbar HDTV.

 

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_1?url=node%3D280341&field-keywords=HDMI+to+SCART&rh=n%3A172282%2Cn%3A281407%2Cn%3A172532%2Cn%3A280341%2Ck%3AHDMI+to+SCART

 

Jeg eier ikke TV'n her så det å oppgradere er mest sannsynlig umulig. Såfremt jeg ikke punger ut for en TV jeg kan ta med meg videre.

 

Vel vel, ingen PS4 på meg, da.

Lenke til kommentar

 

 

Nå har venstre stikka på ps4 kontrolleren begynt å ta kvelden. Den registrerer ikke når jeg tar den til høgre. Merka det når jeg spiller diablo 3 på menyen er det nesten umulig å velge off-hand og R1 skills. :nei:

 

L1 har tatt kvelden til meg, og på den andre så knirker det en del når jeg bruker L knappene. Så bare venter på at den også får feil. Det kjipe er at det koster så jævlig mye for de. 699 for en kontroller.....

 

Dette må vel gå på garanti?

 

Skal levere den til elkjøp, håper jeg får ny.

Lenke til kommentar

 

Nå har venstre stikka på ps4 kontrolleren begynt å ta kvelden. Den registrerer ikke når jeg tar den til høgre. Merka det når jeg spiller diablo 3 på menyen er det nesten umulig å velge off-hand og R1 skills. :nei:

 

L1 har tatt kvelden til meg, og på den andre så knirker det en del når jeg bruker L knappene. Så bare venter på at den også får feil. Det kjipe er at det koster så jævlig mye for de. 699 for en kontroller.....

 

Tror dette er den værste kontrolleren jeg har vært borti når det gjelder bygge-kvalitet.

Til og med mine 4 ps1 kontrollere funker som fjell etter alle år med hardkjør.

Lenke til kommentar

Hvis du leier, så kan du kjøpe nye ting for å erstatte de gamle. Bare å gi beskjed til utleiere.

 

TVer er jo grisebillige nå, får jo en helt grei 40" når de er på tilbud til 2000++. EKke akkurat de beste skjerme, men blir uansett mye bedre enn scart. Grafikken da blir som på PS2

 

Vet det, men har ikke så lyst til å kjøpe noe som jeg ikke eier til ca. 2000,-.

 

Muligens denne hadde vært et alternativ: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/32HU3253C/thomson-32-led-tv-32hu3253c

Lenke til kommentar

Kan se ut som det er Lizard Squad igjen. Seriøst, Sony må gjøre som Microsot og ha serverne på flere steder, ikke bare samlet. Helt håpløst at de skal være så sårbare mot DDoS.

 

Det kommer jo ann på kor stort ddos angrep man har retta mot Sony og MS. Av det vesle eg har funne rundt dette var angrepet retta mot Sony mykje større og med lenger varighet enn det MS fekk oppleve. Dermed synast det gjerne som om MS står seg betre mot ddos angrep.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Du kan jo bare ta med deg tv'en du kjøper til neste sted du flytter. Det du selv tar med inn i leiligheten du leier eier du,

 

Problemet er at det ikke er noe sted å oppbevare den gamle TV'n her. Får prøve å få til en ordning med husverten.

 

 

hvorfor i alle dager skal han ha Tven sin i en leilighet som du leier?!

be han fjerne skrapet å kjøp deg en egen TV....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det høres jo helt merkelig ut, har aldri vært bort i at noe slikt står i en leieavtale, og hvorfor?

de fleste leilgheter leies ut uten inventar. så skal husleier på død og liv ha en gammel TV skrevet inn i leieavtalen?

Lenke til kommentar

Leiligheten var fullt møblert og jeg vil helst ikke kjøpe husverten en ny TV. Er jeg heldig er han såpass hyggelig at han har en bod eller noe han kan plassere den i (jeg tror det er plass). Altså, om jeg blir boende der i 2-3 år til kan det hende jeg kan gå med på å kjøpe en ny TV til sånn som den jeg linket til oppe til rundt 1500,- og la den stå igjen, men det blir en dyr PS4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...