Muggkaare Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Det er så mye tull ute og går, så hvem vet. Virker ikke som om alt det Famed God skriver er helt sant heller. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Og hva når dem vil ta ned Visa så millioner vil bli tapt? Eller infrastrukturen på et sykehus? En flyplass,strøm nettet eller en reaktor en plass i verden. DDoS er jo forholdsvis simpelt men kan gjøre voldsomt skade. Og hva når disse personene lærer seg å hacke? Slik jeg ser det så er angrep på digital infrastruktur et angrep på samfunnet og burde angripes hardt. Når det nå også er blitt gjort en bombe trussel fra samme gruppe så må hanskene av mener jeg. EDIT: Gruppen støtter også terror gruppen IS... Fikk ikke med meg at bombetrusselen var reell.. Var ikke det bare noe tullprat på twitterkontoen demmes? Samme med IS støtten. Dette er bare noen script kids som tror dem er kul. Ungdom kan finne på mye tull, og tenker ikke over konsekvensene. De trenger ikke å få hele livet ødelagt av slike "relativt harmløse" ting. Men det er nå bare min mening. Skal ikke sitte her og forsvare disse pøblene heller. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Brazzers og PSn nede. Mange som har fått gjort ting rundtom i huset i dag kan jeg tenke meg. TMfrantic: Et fly måtte legge om kursen pga bombetrussel. Endret 24. august 2014 av Ham 550 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 TMfrantic: Et fly måtte legge om kursen pga bombetrussel. Sony Online President's Flight Diverted After Hacker Bomb Threat Ok, nå er de fukked.. :facepalm: Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Nå virker ps helt fint Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 På høy tid! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Ser ut til det står værre til med xbox live. Er vist ikke udødeligge de heller. http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live-status 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Er på Xbox nå funker fint her. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Registrer deg som student og da koster den 3297 kr! Dustinhome altså Sikkert et dumt spørsmål, men er det med kontroller hos Dustin? Så ikke at det var spesifisert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Ja, standard i PS4 esken det Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Mulig feil sted å spørre, men jeg gjør det allikevel. Er det noen andre som fikk pre-orderen av First light dlc til infamous seccond son kansellert i helga ? Skjedde med meg og jeg får nå ikke kjøpt det på nytt siden psn påstår jeg har det fra før. For et rot. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Sjekk denne artikkelen her: http://www.dualshockers.com/2014/08/23/infamous-first-light-pre-order-cancellation-issue-addressed-by-sucker-punch-no-problem-with-the-game/ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Ja, standard i PS4 esken det Okei, da blir det PS4 fra Dustin til 3390 og AC: IV til 99,- (har rabatt). Grei når jeg trodde jeg måtte ut med nærmere 4000,- Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Venter på den hvite ps4 nå. Den ser fet ut Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Noen som vet noe om når Metro Redux blir tilgjengelig via PSN (US account) ? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Nå har venstre stikka på ps4 kontrolleren begynt å ta kvelden. Den registrerer ikke når jeg tar den til høgre. Merka det når jeg spiller diablo 3 på menyen er det nesten umulig å velge off-hand og R1 skills. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Mye tjall med DS4 her inne da! Er vel bare å levere den inn der du kjøpte konsollen tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Er det vedlikeholde på PSN nå igjen eller er det bare nettet mitt som nekter å kobler seg opp? Får beskjed om at det er vedlikehold her. NVM: Flere som har samme problem ser jeg. http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2emfu8/psn_down_for_maintenance/ Endret 26. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Kan se ut som det er Lizard Squad igjen. Seriøst, Sony må gjøre som Microsot og ha serverne på flere steder, ikke bare samlet. Helt håpløst at de skal være så sårbare mot DDoS. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Nå har venstre stikka på ps4 kontrolleren begynt å ta kvelden. Den registrerer ikke når jeg tar den til høgre. Merka det når jeg spiller diablo 3 på menyen er det nesten umulig å velge off-hand og R1 skills. L1 har tatt kvelden til meg, og på den andre så knirker det en del når jeg bruker L knappene. Så bare venter på at den også får feil. Det kjipe er at det koster så jævlig mye for de. 699 for en kontroller..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå