Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tydeligvis ikke mulig å bruke konsollen hvis du ikke kan logge inn? PSN er nede for øyeblikket, og det er umulig å bruke konsollen (får bare den blå bakgrunnen, med ingen mulighet for å starte spill osv).

Og hvorfor er PSN så mye mer utsatt for dette til sammenligning med Xbox Live? Det gir mye mer mening at Xbox Live hadde vært utsatt for dette, etter lanserings-skandalen deres.

Eg kan logge inn og spille lokalt. Har automatisk innlogging.

Lenke til kommentar

Tallgutten begynner å bli tom for hvor han skal gjøre av seg selv også. Han skal ikke bruke selskaper som blir hacket, og han skal sikkert ikke bruke selskaper som ikke tåler DDoS.

Ender vel opp med at han skaffer seg hus, bank og internett i Microsoft.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ganger skulle jeg ønske at internett ikke kunne anonymisere folk. Drittunger som dette burde plasseres på fanget og få en god gammeldags røv full.

2442542-2074404019-nerds.jpg

Ser flere drittunger i denne tråden, som med engang dette skjer fokuserer på enkelt-personer med sine tarvelige herseteknikker. Skulle hatt mye mer bank disse enn de som utfører ddos på et ræva PSN-nettverk.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Flaut er vel ordet ja. Nå må man betale for tjenesten og da bør det holde en viss standard. Elendig Sony.

Nå er jeg ikke hjemme og får ikke tid med konsollen uansett, men trist for dere andre spilllystne.

The Lizard Squad tar på seg skylden denne gangen, og de har da ett ønske om å trykke Sony ned i driten for godt. Så da får vi se hvor lenge PSN ligger brakk :)

http://eskimopress.com/news/games/item/525-hacker-group-vow-to-destroy-sony

UPDATE 1: Reason given for attacks is, "PC MASTER RACE".

UPDATE 2: Member of Lizard Squad claims to have retrieved data from Sony's Datacenter.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...