Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Ahh, kom på en annen glede med ps4 over ps3 nå, installering etter nedlastning. Ikke nok med at det tar evigheter å laste ned på ps3,det må installeres etterpå, hva tenkte Sony på?

Lenke til kommentar

Ok. Rart den skal stå på maks så fort

Det er vel et spill som yter en del, så bedre at de startet for tidlig enn for sent! :dremel:
Rare er at min forrige ps4 ikke gjorde dette:p
Kjørte din gamle konsoll med same firmware som den du har nå?

Ikke utenkelig at de har gjort endringer på viftene hvis det har vært rapportert feil hvor ps4 Blir overopphetet. De vil nødig kjøre i samme fellen som Microsoft gjorde med 360 konsollene sine.

Jeg syns ikke min lager plagsomt med støy, men det er litt støy fra den.... Kjører på med ekstra volum på tv eller headset for å kompensere

Lenke til kommentar

Er litt forskjeller mellom konsollene også. Bare ikke forvent enn så rolig konsoll som One når du spiller Ps4.

Ha aldri hørt min PS4 bråke noe særlig mer enn mitt søskenbarns XOne, er ca samme lydnivå synes jeg da.

Kult, lurer på om jeg skal plukke det opp. Men alltid morro hvis flere har det, siden det er fokus på online hvis jeg har forstått rett

Har også vurdert å skaffe det faktisk. Ser ut som skikkelig feel-good spilling. :)

Lenke til kommentar

Er litt forskjeller mellom konsollene også. Bare ikke forvent enn så rolig konsoll som One når du spiller Ps4.

Ha aldri hørt min PS4 bråke noe særlig mer enn mitt søskenbarns XOne, er ca samme lydnivå synes jeg da.

Min PS4 bråker vesentlig mer en min XBO. Nå står min PS4 slik at den får godt med luft rundt seg. Men om den står i en tv benk så bråker viftene veldig. Og bluray drevet bråker vesentlig mer en på XBO som er nesten lydløs.

Lenke til kommentar

Folkens, nå må jeg bare reklamere litt her. Sikkert flere som har hørt om spillet, men Velocity2X som kommer til Vita og PS4 nå 3. september ser bare helt fantastisk ut! Utivkleren har til og med gått ut og sagt at de tror spillet er en god kandidat til GOTY (http://blog.eu.playstation.com/2014/08/05/futurlab-think-velocity-2x-game-year-winner/).

Uansett, sjekk trailer her

Jeg kjøpte det forrige spillet i serien, Velocity Ultra, til Vita i går, og tro meg, det er fader i meg helt rått! Anbefales sterkt for dere som har Vita, eller PS3 :) Så følg med, Velocity2X kan bli helt konge!

http://in.playstation.com/ps4/games/detail/item701412/Velocity%C2%AE2X/

VELOCITY-2X.jpg

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er tydeligvis ikke mulig å bruke konsollen hvis du ikke kan logge inn? PSN er nede for øyeblikket, og det er umulig å bruke konsollen (får bare den blå bakgrunnen, med ingen mulighet for å starte spill osv).

Og hvorfor er PSN så mye mer utsatt for dette til sammenligning med Xbox Live? Det gir mye mer mening at Xbox Live hadde vært utsatt for dette, etter lanserings-skandalen deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...