Rider of Reason Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Det har ennå ikke flasset noe av kontrollerne mine som er helt fra release. Lurer på om det kan være noe med at folk holder dem forskjellig, kanskje mer negler i kontakt med gummien? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Ja, det er mulig, sjekket i går Dvs., sjekket bare 2033 men regner med at det også går på LL. EDIT: Sjekket LL nå, kan også velges der. Jeg hadde nesten regnet med det, men takk for bekreftelsen Helt topp! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Det har ennå ikke flasset noe av kontrollerne mine som er helt fra release. Lurer på om det kan være noe med at folk holder dem forskjellig, kanskje mer negler i kontakt med gummien? Tror rett og slett noen av oss har fått kjipe kontrollere. Jeg mener, hvor mange måter kan man egentlig plassere tomlene over stikka? Men igjen, folk her inne greier jo å få tomlene til å kollidere ved bruk av One kontrollen, men ikke DS4 så alt er vel mulig Uten at jeg i hele tatt kan fatte akkurat sistnevnte haha. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Metro Redux ser ganske interessant ut. Fikk aldri somlet meg til å prøve det på PC, kanskje PS4 er stedet å prøve..? Hvordan er spillet egentlig? Er det litt som det første STALKER-spillet? Det var kjempegøy, spilte det masse, selv til tross for at det var buggy som helvete og måtte lage ny save og starte på nytt når de patchet spillet. Det hadde forresten vært et genialt spill å pusse opp. Metro spillene er helt lineære så om då håper på et STALKERish spill tror jeg du blir skuffet. Stemningen i spillene kan nok sammelignest, men etter min mening gjør metro det mye bedre, du kan virkelig føle på den tuge og dystre stemningen, historien er interessang med en del mystikk å et par relativt gode plot twists. Så det er absolutt spill jeg vil anbefale! Hvorvidt om PS4 er stedet å prøve kommer jo litt opp til deg selv, og hvilken hardware du har i PCen, selv mener jeg jo at FPS ALLTID er best på PC, men det er jo min mening. Har en i5 4690K med GTX 660Ti skjermkort, så burde kanskje gå greit på PC. Kanskje ikke optimalt i 2560x1440 oppløsning, men bare å kutte litt i det grafiske... Hmmm, jaja, da var det bestilt. 159kr på Spaceworld på Steam. Ganske koselig pris. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Kanskje jeg skal gå for steamutgaven jeg også denne gangen, og faktisk få litt kok i kretsene i skjermkortet på stue-PC`eb jeg også Støtter dette 360 kontroll? Orker ikke sitte med det tastaturet og musa jeg bruker i stua å spile.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Full støtte for kontroller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Suverent! Er litt ille når en har dårlig samvittighet overfor PC'en sin også Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Det har ennå ikke flasset noe av kontrollerne mine som er helt fra release. Lurer på om det kan være noe med at folk holder dem forskjellig, kanskje mer negler i kontakt med gummien? Det er utvilsomt kontrolleren det er noe galt med i mitt tilfelle. Har brukt den samme Xbox 360-kontrolleren siden 2007, og den har helt fine stikker. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Oppdaget at PS4 ikke fant noe nettverk etter én maintenance fra Sony. Har nettverk på andre enheter og har ikke gjort noen endringer siden det fungerte fint før maintenance. Men etter 2-3 oppstarter av consolen så finner den plutselig nettverk. Flere som har oppdaget det samme? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Er det normalt at ps4 sine vifter går på maks bare etter 5 min spilling og den ikke er varm engang? Bf4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Ikke uvanlig at viftene høres med det samme nei. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Ok. Rart den skal stå på maks så fort Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Det har ennå ikke flasset noe av kontrollerne mine som er helt fra release. Lurer på om det kan være noe med at folk holder dem forskjellig, kanskje mer negler i kontakt med gummien? Eller fett fra chips i svette klamme hender. Så ligger kontrolleren å godgjøre seg der, så begynner det hele. Har passert over 1000 timer på den ene DS4, ikke antydning til flassing. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 En gang i blant når jeg sette PS4 i hvilemodus går den ikke i hvilemodus, men i stedet blinker det hvite lyset i det uendelige. Viftene fortsetter å gå og det er umulig å gjøre noe som helst. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 En gang i blant når jeg sette PS4 i hvilemodus går den ikke i hvilemodus, men i stedet blinker det hvite lyset i det uendelige. Viftene fortsetter å gå og det er umulig å gjøre noe som helst. Noen som har opplevd det samme? Ja, jeg har fått det et par ganger men det skjer kun hvis jeg slår av TVen rett etter jeg har valgt standymodus på ps4en! Tror det er noe hdmi "handshake" greier. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Ok. Rart den skal stå på maks så fort Det er vel et spill som yter en del, så bedre at de startet for tidlig enn for sent! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Har opplevd at fett på fingrene gjør at stikkene blir helt glatte og forjævlige, så rene hender er viktig for maks ytelse Ikke flassing på noen av mine kontrollere, hatt dem siden release. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Ok. Rart den skal stå på maks så fort Det er vel et spill som yter en del, så bedre at de startet for tidlig enn for sent! Rare er at min forrige ps4 ikke gjorde dette:p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Er litt forskjeller mellom konsollene også. Bare ikke forvent enn så rolig konsoll som One når du spiller Ps4. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Hvilke butikker har best pris på PS4 nå? Syns å huske at CDON.com hadde den til noe rundt 3500,- (vet ikke hva frakten kommer på). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå