Crazy Joe Davola Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 http://www.youtube.com/watch?v=oWId6_Pemck 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Det ser bra ut, men jeg håper virkelig dem gjør noe med angrep lydene. Slike "slashe" lyder er så kleint synes jeg...ihvertfall i et spill av dette kalibret. Det det er ikke noe tyngde eller treff. Bare slash slash slash. Når alternativet kunne vært så uendelig mye bedre. Samme med klikk klakk som går på reprise når karakteren går. Uansett grunnlag. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Ser at VIta begynner å bli veldig billig. Vil gjerne ha noe å spille på når samboer okkuperer TVen til diverse. Ser at Expert har PS vita (dog nye modellen uten OLED, men tynnere) til 1490 kr. Men med 5 spill og 8gb minnekort. Ekke det ganske billig? Spilla som følger med: - Injustice: God Among Us - Ultimate Edition - Batman: Arkham Origins Blackgate - PlayStation Allstars: Battle Royale - God of War: Chain of Olympus - Killzone: Liberation Endret 19. august 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kult, helt random kom det et sykt monster gjennom en rød portal i spillet mitt. Nemesis stod det. Killer of steve vice. Artig, han droppa også et item til han som døde av moben til å begynne med som jeg kunne sende Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg har daua mye. Spiller på alt fra Tormentor 2 til 6. Master ble for lett. Synes denne pakken av D3 og reaper of souls er konge! At det dukker opp monster som har drept meg er garantert. Endret 20. august 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Hva er grunnen til at Diablo på PS3 koster 349,-, sammenlignet med PS4 som koster 599,-? Det skjønner jeg fader i meg ikke. At PS4 er en "nyere konsoll" rettferdigjør ikke at digital versjon av Diablo er 250 kroner dyrer der. Dette gjelder forsåvidt retail også. Endret 20. august 2014 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Ett år eldre spill? Edit : og Vita er en kongekonsoll. Løp og kjøp! spesielt hvis du liker gode indiespill, eller vil spille ps1-klassikere. Endret 20. august 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ultimate Edition på begge konsoller kom vel i går? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Priser er sjelden rettferdige, de setter dem jo så høyt de kan. Hvis folk er villige til å betale 599,- for Diablo III på PS4, så er det det de tar for det. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Priser er sjelden rettferdige, de setter dem jo så høyt de kan. Hvis folk er villige til å betale 599,- for Diablo III på PS4, så er det det de tar for det.Ikke alle som er villig å betale så mye.. Tror det er mange flere som hadde kjøpt, hvis det hadde vært rimeligere Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Der sendte Gamezone Metro Redux, konge! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=oWId6_PemckGanske pent! Men forferdelig dølle lyder og ikke noen avrevne lemmer får hack & slash biten til å se monoton og billig ut. There, I said it. Endret 20. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 http://www.youtube.com/watch?v=oWId6_PemckGanske pent! Men forferdelig dølle lyder og ikke noen avrevne lemmer for hack & slash biten til å se monoton og billig ut. There, I said it. Ja dette imponerte ikke akkurat meg! Så rett og slett lite imponerende ut.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Det ser allerede ut som det beste spillet til de nye konsollene, selv om det mangler haugevis av detaljer i animasjonene osv, som selvsagt kommer til å være på plass til launch (hvis ikke blir jeg forbanna). 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Mulig det har mer med forholdet jeg har til Souls-serien å gjøre, men Bloodborne ser jeg virkelig fram til. Det er nok også det eneste spillet jeg har sett så langt som kan få meg til å kjøpe en PS4, alt annet er enten uinteressant, sånn halvspennende eller tilgjengelig billigere og bedre på PC. Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hva er grunnen til at Diablo på PS3 koster 349,-, sammenlignet med PS4 som koster 599,-? Det skjønner jeg fader i meg ikke. At PS4 er en "nyere konsoll" rettferdigjør ikke at digital versjon av Diablo er 250 kroner dyrer der. Dette gjelder forsåvidt retail også. Hvorfor ikke bare kjøpe det på elkjøp til 499? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-4/PS4D3ULTEVED/diablo-iii-ultimate-evil-edition-ps4?scid=Pricecomparison2989 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hva er grunnen til at Diablo på PS3 koster 349,-, sammenlignet med PS4 som koster 599,-? Det skjønner jeg fader i meg ikke. At PS4 er en "nyere konsoll" rettferdigjør ikke at digital versjon av Diablo er 250 kroner dyrer der. Dette gjelder forsåvidt retail også. Hvorfor ikke bare kjøpe det på elkjøp til 499? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-4/PS4D3ULTEVED/diablo-iii-ultimate-evil-edition-ps4?scid=Pricecomparison2989 Eller på us store for 375kr. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hva er grunnen til at Diablo på PS3 koster 349,-, sammenlignet med PS4 som koster 599,-? Det skjønner jeg fader i meg ikke. At PS4 er en "nyere konsoll" rettferdigjør ikke at digital versjon av Diablo er 250 kroner dyrer der. Dette gjelder forsåvidt retail også. Hvorfor ikke bare kjøpe det på elkjøp til 499? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-4/PS4D3ULTEVED/diablo-iii-ultimate-evil-edition-ps4?scid=Pricecomparison2989 Skal ikke ha spillet, bare reagerte på prisen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Der sendte Gamezone Metro Redux, konge! Fikk det idag jeg. 8 dager før lansering! Skal fyre det opp snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå