Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser bra ut, men jeg håper virkelig dem gjør noe med angrep lydene. Slike "slashe" lyder er så kleint synes jeg...ihvertfall i et spill av dette kalibret.

Det det er ikke noe tyngde eller treff. Bare slash slash slash. Når alternativet kunne vært så uendelig mye bedre.

Samme med klikk klakk som går på reprise når karakteren går. Uansett grunnlag.

Lenke til kommentar

Ser at VIta begynner å bli veldig billig. Vil gjerne ha noe å spille på når samboer okkuperer TVen til diverse. Ser at Expert har PS vita (dog nye modellen uten OLED, men tynnere) til 1490 kr. Men med 5 spill og 8gb minnekort. Ekke det ganske billig?

Spilla som følger med:

- Injustice: God Among Us - Ultimate Edition

- Batman: Arkham Origins Blackgate

- PlayStation Allstars: Battle Royale

- God of War: Chain of Olympus

- Killzone: Liberation

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at Diablo på PS3 koster 349,-, sammenlignet med PS4 som koster 599,-? Det skjønner jeg fader i meg ikke. At PS4 er en "nyere konsoll" rettferdigjør ikke at digital versjon av Diablo er 250 kroner dyrer der. Dette gjelder forsåvidt retail også.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig det har mer med forholdet jeg har til Souls-serien å gjøre, men Bloodborne ser jeg virkelig fram til. Det er nok også det eneste spillet jeg har sett så langt som kan få meg til å kjøpe en PS4, alt annet er enten uinteressant, sånn halvspennende eller tilgjengelig billigere og bedre på PC.

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at Diablo på PS3 koster 349,-, sammenlignet med PS4 som koster 599,-? Det skjønner jeg fader i meg ikke. At PS4 er en "nyere konsoll" rettferdigjør ikke at digital versjon av Diablo er 250 kroner dyrer der. Dette gjelder forsåvidt retail også.

Hvorfor ikke bare kjøpe det på elkjøp til 499? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-4/PS4D3ULTEVED/diablo-iii-ultimate-evil-edition-ps4?scid=Pricecomparison2989

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare kjøpe det på elkjøp til 499? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-4/PS4D3ULTEVED/diablo-iii-ultimate-evil-edition-ps4?scid=Pricecomparison2989

Eller på us store for 375kr.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikke ha spillet, bare reagerte på prisen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...