Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet unntak av at når ruteren har slått seg vrang så har jeg alltid vært online, og jeg drar aldri med xboxen eller ps3`ern på hytturer. Synes ikke online-kravet eller brukte spill-delen er så veldig stress for min del, men skjønner det for andre. Men ser ut som det blir PS4 på lansering hvis ikke One slår til med noen svært lovende eksklusiver.

Lenke til kommentar

For meg vil det bli et problem. Jeg bor i en studentbolig, og internettet der krever at man er logget på med VPN for å få internett-access. PS3, Wii, 3DS osv støtter ikke det...

 

Dette er ganske vanlig for studenter, og også en håndfull arbeidsplasser (noen ønsker jo kanskje å ha en spillmaskin i pauserommet, etc.). VPN er jo et mulighet, mens andre faktisk krever egen programvare for pålogging. Da blir det ganske håpløst med konsoller. Jeg bodde også på studenthybel en periode, og i de årene var min PS3 stort sett offline.

Lenke til kommentar

Jeg ser på det som ganske sannsynlig at Playstation 4 vil få noe lignende system på bruktspill og bytting av spill som det nå er bekreftet hos Xbox One. Min spådom er at utgivere som EA og Ubisoft vil kreve en kode som må registreres online for hvert spill som installeres og spilles før det i hele tatt kan spilles. Så Sony (og Microsoft) kan gå ut å si at det ikke ligger restriksjoner inne på konsollen, men det betyr ikke at utgiverne ikke vil ha et system for å forhindre videresalg og utlån.

 

Jeg vil se på det som ganske utrolig hvis spillene som blir gitt ut på PS4 vil være så forskjellige i forhold til Xbone. Tror de større utviklerne trekker mye i trådene her, mer enn det kanskje kan se ut til.

Lenke til kommentar

Skal se det blir stille i Sony leiren da ja :p

 

Helt ærlig, jeg tror jeg kan telle på 1 hånd antall titler jeg har kjøpt brukt denne generasjonen. Skal heller ikke skryte på meg å ha lånt så veldig mange titler heller, men det er da meg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...