Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Må si at Driveclub ser imponerende ut, kanskje jeg må slenge inn en bestilling :)

Ser lekkert ut ja. Tester først ut gratisversjonen man får via PS+, liker jeg det kjøper jeg det.

Eneste dumme er at det er 30fps. er ikke ofte jeg er opptatt av fps, men i bilspill syntes jeg 60fps er et must.

Derfor bra at man får en gratisversjon man kan teste og se om 30fps duger eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Transistor på indie siden og anbefaler deg Infamous First Light DLC som kommer om snaue 2 uker. Skal du ha spill nå soon, kjøp Wolfenstein. Det var virkelig en opptur :)

Wolfenstein er seriøst helt RÅTT! :D

Kjørte på med Wolfenstein, setter inn disken nå. Blir spennende. :)

Har ingenting i mot indie-spill (har kikket litt på transistor), men da bør det være relativt gode spill og ikke supernintendo pikselerte platform remakes.

Men det er jo det som er kult. :glare:

He he. For min del VAR det kult. For 15 år siden.

Lenke til kommentar

Sliter med audio delay når jeg ser blu-ray på PS4, kjører via optical til 5.1-system. Har sjekket, lydforsinkelse er ikke påskrudd på anlegget. TV er satt i såkalt game mode, på PS3 fungerer alt bra.

Noen som har tips?

Hadde samme problem når systemet var låst til 24 fps på blueray avspilling. Jeg husker nå ikke helt spesifikt hvor du fant disse instillingenne, men mener å huske det var ganske åpenbart. Skrudde av FPS locken og alt fungerte helt fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tips, det skal jeg absolutt teste!

Du kan og prøve å skru på lydforsinkelse på annlegget å stille forsinkelsen til 20ms, funker helt fint med min yamaha reciever, kjører selv med 24fps på og merker ingenting etter lydforsinkelsen ble stilt inn

Lenke til kommentar

har helt glemt at dette kommer ut i høst (nå snart). Fatter ikke hvordan jeg skal få tid til alle spilla som kommer, samtidig som jeg har siste året på ingeniør.

Sikkert spill jeg glemmer men lista er stor nå :o

PS4: Destiny, Diablo 3: Ultimate Evil Edition, DriveClub, Sleeping Dogs: Definitive Edition, Secret Ponchos, Assasin's Creed: Unity, Call Of Duty: Advanced Warfare, The Evil Within, Fifa 15, Dragon Age: Inquistion, FarCry 4, Hotline Miami 2, Costume Quest 2

PS4 (etter å lest reivews): Alien: Isolation, Little Big Planet 3, The Crew, NBA 2K15

Xbox one: Forza Horizon 2, Sunset Overdrive, Halo: The Master Chief Collection, Ori And The Blind Forest

Så tror mange at man får pusterom men bare i februar kommer alle disse:

Evolved, The Witcher 3, Dyling Light, The Order: 1886

Sikkert mange spill jeg har glemt i farta og. Syntes jeg også leste en plass at folk klagde på at det var så mange spill som ble flytta til 2015, og det var mangel på AAA titles i år. Hmm.

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...