Happyherb_InnleggNO Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Må si at Driveclub ser imponerende ut, kanskje jeg må slenge inn en bestilling Ser lekkert ut ja. Tester først ut gratisversjonen man får via PS+, liker jeg det kjøper jeg det. Eneste dumme er at det er 30fps. er ikke ofte jeg er opptatt av fps, men i bilspill syntes jeg 60fps er et must. Derfor bra at man får en gratisversjon man kan teste og se om 30fps duger eller ikke. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 hvordan får man amerikansk store? er det billigere der? mer utvalg? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Side på side med informasjon kan finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 Svaret er ja, og ja. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 hadde alle likt samme spilla hadde spillutvalget blitt kjedelig, så 100% enig i att alle har rett til å like hva de vil Hadde alle likt de samme spillene hadde spillutvalget blitt perfekt for alle. Sånn er det ikke. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Transistor på indie siden og anbefaler deg Infamous First Light DLC som kommer om snaue 2 uker. Skal du ha spill nå soon, kjøp Wolfenstein. Det var virkelig en opptur Wolfenstein er seriøst helt RÅTT! Kjørte på med Wolfenstein, setter inn disken nå. Blir spennende. Har ingenting i mot indie-spill (har kikket litt på transistor), men da bør det være relativt gode spill og ikke supernintendo pikselerte platform remakes. Men det er jo det som er kult. He he. For min del VAR det kult. For 15 år siden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 http://www.youtube.com/watch?v=WCpES5O5pvo 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Themes coming to PS4 with Update 2.0 http://ps4daily.com/2014/08/ps4-themes-update-2/ Ta det med en halv klype salt, dvs det er forsåvidt en godt sikker kilde Endret 15. august 2014 av Selvin Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 http://www.youtube.com/watch?v=WCpES5O5pvo FIkk veldig saw vibber av den slutten der. Kjøpte forøvrig wolfenstein i dag siden alle har skrytt om det, må være det mest underrated spillet i år. Bare ferdig med 2 chapters, men digger det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er Wolfenstein 60 fps? Må snart få sett hva hypen rundt det handler om. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er 1080p og låst til 60fps. 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Wolfenstein er det beste singelplayer FPS som finnes til dags dato. Alltid likt COD sin singleplayer campaign, men Wolfenstein slår det ned i støvlene. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 http://www.ign.com/videos/2014/08/15/fighting-vr-sharks-with-playstation-s-project-morpheus-gamescom-2014 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Sliter med audio delay når jeg ser blu-ray på PS4, kjører via optical til 5.1-system. Har sjekket, lydforsinkelse er ikke påskrudd på anlegget. TV er satt i såkalt game mode, på PS3 fungerer alt bra. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Sliter med audio delay når jeg ser blu-ray på PS4, kjører via optical til 5.1-system. Har sjekket, lydforsinkelse er ikke påskrudd på anlegget. TV er satt i såkalt game mode, på PS3 fungerer alt bra. Noen som har tips? Hadde samme problem når systemet var låst til 24 fps på blueray avspilling. Jeg husker nå ikke helt spesifikt hvor du fant disse instillingenne, men mener å huske det var ganske åpenbart. Skrudde av FPS locken og alt fungerte helt fint. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Takk for tips, det skal jeg absolutt teste! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 2014: Året da 1080p og 60fps definerer gode spill.. Noen som for øvrig har en god løsning på ratt/pedal til PS4. Har ikke sofa/stol//bord der jeg gamer så jeg må finne på noe. Vurderte en Ottoman, men mottar andre idéer med stor takk da minesnekkerferdigheter er på linje med Kaptein Krok. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Takk for tips, det skal jeg absolutt teste! Du kan og prøve å skru på lydforsinkelse på annlegget å stille forsinkelsen til 20ms, funker helt fint med min yamaha reciever, kjører selv med 24fps på og merker ingenting etter lydforsinkelsen ble stilt inn Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) har helt glemt at dette kommer ut i høst (nå snart). Fatter ikke hvordan jeg skal få tid til alle spilla som kommer, samtidig som jeg har siste året på ingeniør. Sikkert spill jeg glemmer men lista er stor nå :o PS4: Destiny, Diablo 3: Ultimate Evil Edition, DriveClub, Sleeping Dogs: Definitive Edition, Secret Ponchos, Assasin's Creed: Unity, Call Of Duty: Advanced Warfare, The Evil Within, Fifa 15, Dragon Age: Inquistion, FarCry 4, Hotline Miami 2, Costume Quest 2 PS4 (etter å lest reivews): Alien: Isolation, Little Big Planet 3, The Crew, NBA 2K15 Xbox one: Forza Horizon 2, Sunset Overdrive, Halo: The Master Chief Collection, Ori And The Blind Forest Så tror mange at man får pusterom men bare i februar kommer alle disse: Evolved, The Witcher 3, Dyling Light, The Order: 1886 Sikkert mange spill jeg har glemt i farta og. Syntes jeg også leste en plass at folk klagde på at det var så mange spill som ble flytta til 2015, og det var mangel på AAA titles i år. Hmm. Endret 15. august 2014 av henrikrox 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Dæven, Secret Ponchos har gått meg hus forbi. Den der skal jeg ha!! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Eg og dama ser etter eit superartig PS4-2-playerspel til søndagar. Nokon som har forslag? Skulle gjerne hatt typ Modnation eller noko, men det er ikkje komme ut endå. Må forøvrig heller ikkje vere racing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå