Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

newman221: Hvordan fungerer dette kanalsystemet, har aldri skjønt det. Enebolig.

Å sette igang med det "prosjektet" gidder jeg ikke ettersom jeg bare er her midlertidig hos ho mor i ferien :) Når pcen min, macen, mobilen og all annen elektronikk jeg har fungerer strøkent på wifi så er det litt teit at PS4 er såpass teit :p

UrgeLoL: Tenkte faktisk på Powerline Adapter som det heter, men har lest at da må begge stikkkontaktene være i samme linje/ledning elns. Kan hende dette er feil, men leste det for en god stund siden. Virker som en god løsning det.

Ja det var slik før. Lillebror har brukt dette en del da han har bodd på forskjellige hybler under skole og lærlingetid. Funker fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Transistor og The Swapper skal være bra, men har ikke spilt dem selv. Octodad er litt artig. Spilte gjennom det på PC og selv om det var litt frustrerende var det også morsomt. Du styrer en klønete blekksprut og bare den minste ting du skal gjøre blir fullstendig kaotisk. Det er dog litt kort, brukte vel 2-3 timer på det.

Ah, Transistor virker å være midt i blinken for meg. Samme folka som lagde Bastion også. Takk for tips.

Lenke til kommentar

Elsker Transistor. Veldig subjektivt såklart, men musikken kombinert med historiefortellingen gir meg frysninger. Kampsystemet er også utrolig interessant, så lenge du spiller det som et turbasert spill. (Du kan i teorien fjøre ting i realtime, men dette fungerer ikke så veldig bra)

Lenke til kommentar

Fy faen å jeg skvetter i P.T! Men sliter med å finne dem 2 siste bilde bitene...

ikke si det en gang, har lyst å spille, men tørr ikke med nyoperert hand får nokk vente til diablo kommer før jeg tørr ta i noen hondkontroller igjen :hm:

Hehe, da er det best du hviler hånden til Diablo 3 neste uke. Har ikke bestilt det enda... :ohmy:

Brukte handa litt mye i dag så er litt hoven, men har ikke spilt, var nokk bare for mye bevegelse av fingrene og for mye bruk generelt, men slikt skjer når man får bytta bandasje til noe lettere etter 3 dager :whistle:

Man kødder viss ikke for mye etter en operasjon av Karpaltunnel-syndrom:

9LSyRkj.jpg

Lenke til kommentar

Litt lite interessert i akkurat det nå etter en god tid med Castlevania: Harmony of Despair i det siste.

Helst noe helt annet enn det.

Transistor og The Swapper skal være bra, men har ikke spilt dem selv. Octodad er litt artig. Spilte gjennom det på PC og selv om det var litt frustrerende var det også morsomt. Du styrer en klønete blekksprut og bare den minste ting du skal gjøre blir fullstendig kaotisk. Det er dog litt kort, brukte vel 2-3 timer på det.

Jeg har faktisk fullført Transistor 2 ganger og det gjorde jeg meget fort. Var hypet på den tittelen i 2 år og digga hvert eneste minutt av det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Noen som har en link eller noe til en kabel til kontrolleren som er lengre enn den 12cm dritten som kom sammen med maskina?

du kan bruke hvilken som helst micro usb til usb... jeg bruker xbox one sin, den er alt for lang :p

Lenke til kommentar

Fordi den er ca halvparten så LANG som den som kom med PS4 konsollen. Poenget her er at eg skal bruke kontrolleren sammen med PC, og trenger en kabel som er såpass lang at eg slipper å sitte oppå kabinettet å spille :p

har du en bluetooth dongle evt bt i pc`en? ds4 virker og like bra via bt

Håper inderlig dette stemmer og att de får spillet såpass skremmende da jeg lengter etter ett horror spill jeg ikke klarer å fullføre:

http://www.polygon.com/2014/8/13/5999507/silent-hills-hideo-kojima-details

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

New Silent Hill So Scary You'll Sh*t Your Pants, Kojima Says.

You'll want to have an extra pair of pants at the ready to play upcoming horror game from Hideo Kojima and Guillermo del Toro.

http://www.gamespot.com/articles/new-silent-hill-so-scary-youll-sh-t-your-pants-koj/1100-6421718/

posta det samme viss du blar opp litt :tease: hehe gjør ikke noe for min del :)

Her er litt til nyheter om Bloodborne:

http://www.gamespot.com/articles/ps4-exclusive-bloodborne-features-health-regenerat/1100-6421712/

Bare 7mnd igjen :cry: lenge å vente på ett slikt spill, men bra det kommer ett lass med spill fremover de neste 6-7 mnd

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, er det mange her inne som skal spille diablo 3 ultimate edition? Og i så fall, begynner dere fra scratch eller importerer dere en karakter.

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gi deg en sjanse igjen. Spilte mye før, men det var på PC og det var før de fiksa mye greier.

Dog er det litt kjipt å starte på level 1 hvis alle her inne skal importere ps3 karakterer etc. Hadde vært gøy å kjørt et 4 mann team her inne fra diskusjon på release :) Hvis noen er keen på det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...