Schreiber Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Fy faen å jeg skvetter i P.T! Men sliter med å finne dem 2 siste bilde bitene... Heh, jeg kjedet vettet av meg og avinstallerte rimelig kjapt. Satt fast på dass uten å komme noen vei. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 What, nytt Silent Hill spill? Nytt Silent Hill? Ja, takk. Nytt Silent Hill 4, Homecoming, Downpour eller Book of memories? Nei, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) finner ikke denne PT demoen, er den ikke på US PSN? nevermind, måtte søke på psn.com Endret 13. august 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Kommer ikke lenger enn til at jeg hører den jævla hvesingen rundt meg om jeg står i ro lenge nok. Fy faen å jeg skvetter i P.T! Men sliter med å finne dem 2 siste bilde bitene... Heh, jeg kjedet vettet av meg og avinstallerte rimelig kjapt. Satt fast på dass uten å komme noen vei. Hint: Fosteret i vasken. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Tror jeg skal prøve å melde meg av forhåndshypen, og slutte å bry meg om spill før de kommer på markedet... Ikke sunt slik markedet er nå, når de starter hypen og reklamen et år eller to før spillet faktisk kommer. Er alltid så kjedelig når "Watch Dogs" skjer.. Skjønner hva du mener. Selv ble jeg aldri "fanget/grepet" av Watch Dogs-hypen. Og bra er det, fordi da jeg endelig for et par uker siden begynte å spille det, viser det seg at jeg DIGGER Watch Dogs. Ja da. Det har sine feil/bugs/glitches. Men jeg storkoser meg med spillet. Faktisk så mye, at straks jeg gjorde ferdig "Open your world"-oppdraget, fullførte jeg så og si alle sideoppdrag og collectibles som lot seg løse. Så gikk jeg igang med historen. Elsket å sitte kveld etter kveld med en podcast på øret, og bare samle inn, gjøre småoppdrag, booste skills og får tilgang til alt mulig fett. Så å kutte ut hypetrain, og vente på produktet er helt sikkert smart. Da er sjangsen for å bli skuffet mindre. Merket det samme med Destiny. En tittel jeg ikke har giddet å lese meg opp på, se bilder/videoer. Så kom open Beta, og jeg lastet ned. Etter en time ble jeg overbevist om at dette spillet skal kjøpes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Noe nedlastbart mindre spill verdt å få med seg ute nå på PSN for PS4? Måtte bruke opp et gammelt gavekort fra Gamestop i dag så dro med meg noen 3-månders og et 200 kroners til PSN-kort. Ikke noe Outlast. Har allerede spilt Valiant Hearts og Child of Light. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Rogue Legacy skal være meget bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Fy faen å jeg skvetter i P.T! Men sliter med å finne dem 2 siste bilde bitene... ikke si det en gang, har lyst å spille, men tørr ikke med nyoperert hand får nokk vente til diablo kommer før jeg tørr ta i noen hondkontroller igjen Hehe, da er det best du hviler hånden til Diablo 3 neste uke. Har ikke bestilt det enda... Bare jeg som er imponert over grafikken i P.T? Om den lille teaseren (som forøvrig tar timer å finne ut av..ikke ferdig enda jeg) er en indikasjon på grafikk nivået og atmosfæren så damn altså! Grafikken er pen, men det flyter ikke bra. Føles veldig tregt. Synes du? Dem bruker et slags motion slør men ikke noe jeg synes var et problem egentlig... Bare jeg som er imponert over grafikken i P.T? Om den lille teaseren (som forøvrig tar timer å finne ut av..ikke ferdig enda jeg) er en indikasjon på grafikk nivået og atmosfæren så damn altså! Vet ikke om jeg vil sitte så lenge for å finne ut av noe som helst dette var faen meg trykkende greier altså ! Å nei? Dette er et spill som MÅÅÅÅ spilles med surround...blir gal i hode av alle lydene som svirrer rundt hode Fy faen å jeg skvetter i P.T! Men sliter med å finne dem 2 siste bilde bitene... Heh, jeg kjedet vettet av meg og avinstallerte rimelig kjapt. Satt fast på dass uten å komme noen vei. Hehe, så kjapt ja? Da hadde du blitt gal litt utover....hehe Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 En interaktiv teaser for det nye Silent Hill-spillet. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Noen andre som har elendig wifi på PS4? Har 25/8 linje, som pcen min klarer å få inn, men Ghost lagger så det holder når det kun er jeg på nettet. Det er en tynn finerplatevegg mellom meg og ruteren, og de står på ca samme høyde 4 meter fra hverandre. Ruteren er Asus RT-AC66U Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Rogue Legacy skal være meget bra. Litt lite interessert i akkurat det nå etter en god tid med Castlevania: Harmony of Despair i det siste. Helst noe helt annet enn det. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Fikk lastet ned teaseren av PT, og ble spist av en liten jente. Horribelt skummelt, spesielt i et mørkt rom med surround lyd og høyt volum. Slo av, skumle spill er fælt før leggetid... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Noen andre som har elendig wifi på PS4? Har 25/8 linje, som pcen min klarer å få inn, men Ghost lagger så det holder når det kun er jeg på nettet. Det er en tynn finerplatevegg mellom meg og ruteren, og de står på ca samme høyde 4 meter fra hverandre. Ruteren er Asus RT-AC66U Enebolig eller bygård? Er det mange andre wifi-enheter i nærheten kan det være trøbbel med fulle kanaler Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Sony kjipet seg desverre med WIFI`en på konsollen. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Noen andre som har elendig wifi på PS4? Har 25/8 linje, som pcen min klarer å få inn, men Ghost lagger så det holder når det kun er jeg på nettet. Det er en tynn finerplatevegg mellom meg og ruteren, og de står på ca samme høyde 4 meter fra hverandre. Ruteren er Asus RT-AC66U Har ingen problemer, men du kan kansje prøve ut dette: http://portforward.com/english/applications/port_forwarding/PS4/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Litt lite interessert i akkurat det nå etter en god tid med Castlevania: Harmony of Despair i det siste. Helst noe helt annet enn det. Transistor og The Swapper skal være bra, men har ikke spilt dem selv. Octodad er litt artig. Spilte gjennom det på PC og selv om det var litt frustrerende var det også morsomt. Du styrer en klønete blekksprut og bare den minste ting du skal gjøre blir fullstendig kaotisk. Det er dog litt kort, brukte vel 2-3 timer på det. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Noen andre som har elendig wifi på PS4? Har 25/8 linje, som pcen min klarer å få inn, men Ghost lagger så det holder når det kun er jeg på nettet. Det er en tynn finerplatevegg mellom meg og ruteren, og de står på ca samme høyde 4 meter fra hverandre. Ruteren er Asus RT-AC66U Samme router som deg, og ca samme linje. Får ca 85% signal, en etasje ned og 5 meter bort ca. Har du prøvd å snu litt på antennene? Hva med å skaffe seg 2 slike bokser som sender signal via strømledningene? Pc'en min som står ved siden av ps4 oppnår ca 800-1000 mbits så vet at signalet er bra hvor ps4 står. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Men hvorfor kjøre trådløst hvis det kun er en tynn finervegg mellom router og ps4? Et bor og en kabel er mye bedre Kan det ligge hønsenetting i veggen? Det slipper ikke gjennom wifi-signaler på 2,4ghz frekvensen... Endret 13. august 2014 av newman221 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 newman221: Hvordan fungerer dette kanalsystemet, har aldri skjønt det. Enebolig. Å sette igang med det "prosjektet" gidder jeg ikke ettersom jeg bare er her midlertidig hos ho mor i ferien Når pcen min, macen, mobilen og all annen elektronikk jeg har fungerer strøkent på wifi så er det litt teit at PS4 er såpass teit UrgeLoL: Tenkte faktisk på Powerline Adapter som det heter, men har lest at da må begge stikkkontaktene være i samme linje/ledning elns. Kan hende dette er feil, men leste det for en god stund siden. Virker som en god løsning det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå