Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på at det blir en suksess på konsoll.

Hadde spillet kommet til Xbox One ville vel pipa di hatt en annen lyd? Hvorfor så negativ til alt som har med PS4 og/eller ting du ikke interesserer deg for å gjøre?

Skjønner ikke hva som er poenget med det, skaper bare dårlig stemning.

Endret av Selvin
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Av en eller annen merkelig grunn er eg skråsikker på at Sony kommer til å ha lignende TV tilbud som microsoft har, i og med at de sa at de hadde mange nyheter å komme med i løpet av de kommende månedene. Skulle ikke forundre meg om de også har en lignende sky tjeneste som kan gjøre fysikk og ai beregninger. Ps4 er også trossalt en konsoll som er ment for fremtiden :)

Kjekt å spekulere :D

Lenke til kommentar

Hadde spillet kommet til Xbox One ville vel pipa di hatt en annen lyd? Hvorfor så negativ til alt som har med PS4 og/eller ting du ikke interesserer deg for å gjøre?

Skjønner ikke hva som er poenget med det, skaper bare dårlig stemning.

Har ikke interesse for den type spill. Ha en fin dag.

Lenke til kommentar

Vel da har marerittet alle har fryktet faktisk blitt en realitet på Microsoft sin neste konsoll. Nå er det veldig spennende å se hva Sony har bestemt seg med sin nye konsoll.

Om det viser seg at dem legger seg på samme linje som X1, vil det stoppe folk ifra å kjøpe? Eller er det bare litt rage på nettet og alt som normalt når maskinene først kommer i salg?

Og hva om PS4 ikke har samme restriksjoner som X1, hva vil det ha å si for Microsoft tro? Hvor mange vil bare si nei takk og heller kjøpe en PS4?

Ekstremt spennende det her...E3 i år blir det mest spennende på årevis!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Ja det jeg egentlig regner med, folk gir faen eller har ikke peiling på restriksjonene. Det som er synd er at når folk nå godtar dette så vil ting bare bli mer å mer låst fremover.

Og det vil ikke være noen vei tilbake....

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg må hente hjem PS3'en fra utlån for å venne (vende?) meg til DS- seriens dårlige ergonometri. Kanskje jeg klarer det iløpet av Last of Us. Ellers får jeg fortsette med Journey.

MS ønsker ikke mine penger, forhåpentligvis gjør Sony det.

Synd gamere er som billige crackhorer. Gjør hva som helst for å få skuddet sitt. XOne kommer til å selge uansett :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det jeg egentlig regner med, folk gir faen eller har ikke peiling på restriksjonene. Det som er synd er at når folk nå godtar dette så vil ting bare bli mer å mer låst fremover.

Og det vil ikke være noen vei tilbake....

riktig det er det som kommer til å skje, så denne gen blir det siste gen jeg gidder å ha spilling som hobby. ps3 har nye titler til 2018 i vært fall og blir supporta til 2021... og hvis allt går bra med ps4 og det ikke blir noe faenskap, så har man spill maskin der til 2035 i vært fall. så noe brå stopp på spill hobbyen blir det nok ikke... menn da er jeg jo faen meg 65år, er på tide å gjøre noe annet da uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...