Emils. Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Er det mulig å bruke PS4 Gold headset på PC uten å måtte bruke den dongelen? Litt kjipt at det er et blueotooth headset som går på dongle, men når det er sagt så må jeg si det er et fantastisk headset til prisen man betaler for det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Pleier du å dø hver gang det kommer fiender, eller går det rimelig greit? Ikke så ille, verre med bosser og større mengder clickers. Krever skikkelig planlegging og intens jobbing for å komme seg forbi. What he said.. Mange plasser går overraskende greit.. Nå skal det sies at jeg gikk igjennom på Survivor på PS3 også, så jeg hadde prøvet å feilet allerede litt der. Plassene hvor man møter veldig mange runners på én gang, hvor det er meningen at du skal bli oppdaget og alle kommer stormende, er de verste plassene for meg. Man tåler så veldig lite denne gangen.. Hvordan er det med spare parts og andre duppeditter man plukker opp for å overleve på survivor/grounded mode? Er jo ikke akkurat overflod på hard Har hatt et tilfelle hvor jeg ble reddet av en cut-scene hvor jeg hadde store problemer med å komme videre på grunn av liten helse og alt for mange finder. Er hvor Ellie og Sam hopper ut et vindu som er over en dør for å åpne døra fra utsiden og det renner på med runners og flere clickers. Døra ble åpnet og cut-scenen reddet meg fra restart av checkpoint for 35 gangen på grunn av veldig lav helse 30%ish når den sekvensen starter uten mulighet til å crafte noe som ville hjelpe meg nevneverdig. I Grounded Mode er det nesten ingenting.. Kanskje en semispoiler, men jeg har vel tilgode å faktisk finne noe i en skuff til nå.. Det ligger litt her og der, men det er virkelig ikke mye, og merkbart mindre enn i Survivor Mode.. Endret 9. august 2014 av Bone Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=870908 The Last of Us trengte en dag på å bli det mestselgende spillet på PSN i EU for juli. En dag. Vet ikke om det sier mest om The Last of Us eller det resterende salget da. Og det er uten UK, siden The Last of Us kom ut den 1. august. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Spilte litt bf4 i dag og var på den banen med hotell på midten når hotellet begynte å rase fryste spillet seg helt og kunne såvidt bevege meg. Flere som opplever det? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Spillte det mapet i går, opplevde ikke den feilen, men opplevde hakking, noe de andre jeg spilte med ikke opplevde. Spillet er nok desverre litt ustabilt enda til tider. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Ja er det hehe. Bra andre spill kjører bedre Endret 9. august 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) http://www.behindgames.com/images-next-ps4-system-update-leaked-showcasing-new-design-system-notification/ Lite rykte om neste update på PS4. Spill sortering. Samt når man får en trophy får en ansiktsløft. Om dette stemmer så er det digg. Da skal jeg sortere spill utifra karakterene jeg vil ha gitt dem, samt også for sjanger og indies etter alfabetisk rekkefølge. Endret 10. august 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Tror jeg gjør det enkelt og legger spill i spillmappen og Aps i den andre Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Folk på Gaf er ganske sikre på at det er fake ute og går, dessverre. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 http://www.behindgames.com/images-next-ps4-system-update-leaked-showcasing-new-design-system-notification/ Lite rykte om neste update på PS4. Spill sortering. Samt når man får en trophy får en ansiktsløft. Om dette stemmer så er det digg. Da skal jeg sortere spill utifra karakterene jeg vil ha gitt dem, samt også for sjanger og indies etter alfabetisk rekkefølge. Håper at det der er ekte, jeg liker absolutt det jeg ser! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Fake eller ikke. lagt mye arbeid ned i det. Men det å lage mapper er noe jeg savner allerede. Min linje er ca. 1 mil nå. Så dette er en funksjon de bør få på plass før eller siden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Absolutt, det kommer garantert, noe annet ville vært latterlig. Endret 10. august 2014 av Selvin Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Er det bare meg eller er diablo 3 veldig skjevprisen? 299,- på ps3 og 599,- på ps4 i PS store? (om jeg kjøper så blir det fra US PSN) syns det var litt rart... Hadde vært mer logisk med 399,- til ps4. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hadde håpet og se det til rundt 399 selv, ser det er til 499 i enkelte nettbutikker. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hadde håpet og se det til rundt 399 selv, ser det er til 499 i enkelte nettbutikker. 399,- hadde vært mer logisk mtp. Det er et 2 år gammelt spill. Lenke til kommentar
Ulven. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Billig PS4 på netonnet nå (3349). Vurderes kjøpt, men det står at konsollen er i EU versjon. Har det noe å si annet enn at bruksanvisning er på engelsk? Endret 10. august 2014 av Ulven. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Enjoy! Sommerens best anvendte tusenlapper for min del. :-) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hvor lang tid tar det før TLOU blir interessant? Ikke noe som engasjerer etter en times spilling . Det er rart, for jeg har storkost meg med samtlige Uncharted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå