Leffi78 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 er det ikke snakk om att project morpheus skal støtte det spillet? ser morsomt ut uansett Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Skal playstation være kraftig nokk til å spille og gå ut i menyen og bla der uten at det lugger No jævlig i menyene? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Skal playstation være kraftig nokk til å spille og gå ut i menyen og bla der uten at det lugger No jævlig i menyene? har selv ikke hatt problemer med dette, men sitter somregel ikke å blar i menyene mens jeg spiller heller da, eneste jeg gjør er å svare på meldinger Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Skal playstation være kraftig nokk til å spille og gå ut i menyen og bla der uten at det lugger No jævlig i menyene? Ja det skal ikke være noe problem. Ikke med dem spillene jeg har prøvd. Men om PS4 driver å laster ned eller opp noe så kan menyer lugge noe voldsomt. Er flere ganger jeg fks har slått på PS4 og menyen kommer hakkende og er helt på tryne. I dem tilfellene så har det alltid vært ned eller opplasting pågang. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Menyene hakker veldig på min nye ps4 når et spill er aktiv. Frustrerende å bla. Samt 3d filmer er det audio deley på og battlefield hakker være en vært. Mye verre en min forrige ps4 gjorde. Tror min er deffekt:( Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Menyene hakker veldig på min nye ps4 når et spill er aktiv. Frustrerende å bla. Samt 3d filmer er det audio deley på og battlefield hakker være en vært. Mye verre en min forrige ps4 gjorde. Tror min er deffekt:( audio delayet kan stilles på enten tv eller forsterker somregel, standard delay i filmer tv programmer ligger på 20ms, det anngående att konsollen lugger er nokk bare lite ram til overs mens du spiller, tvilsomt att alle konsollene dine er defekte, vil du ha noe uten noen form for lagg så bør du seriøst vurdere ett pc kjøp evt steambox.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Er ingen deley på vanlig filmer kun på 3D som er mer krevende. Og som sagt var min første ps4 mye bedre en den jeg har nå Endret 7. august 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Er ingen deley på vanlig filmer kun på 3D som er mer krevende. Og som sagt var min første ps4 mye bedre en den jeg har nå har du testa netflix 3d filmer å sett om du får samme delayet, evt en annen kilde som feks ps3 evt en blurayspiller med 3d ? skal se om jeg ser noe, har ikke testa 3d bluray på ps4 enda så sannelig på tide Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Har ikke testet 3D på netflix. Skal se om det er mulig Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Har ikke testet 3D på netflix. Skal se om det er mulig merka og litt delay, men ikke noe som ikke forsterkeren fikser, men netflix har en egen linje med bare 3d filmer, vet ikke om dette bare er på amerikansk netflix eller om den norske har dette i tillegg har dog bare piranha i 3d så kan være den er dårligere å bruke som test enn andre filmer, men satte recieveren i pure direct så forsvant audio delayet Endret 7. august 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Er ps4 regionfri? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Er ps4 regionfri? på spill, men ikke film, men er svært få filmer som kjører med sonesperre den dag i dag de fleste blurayfilmer er regionsfrie Endret 7. august 2014 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Må man betale for å spille online? Tenker å kjøpe ps4 nå Noe annet jeg burde vite? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Du må ha PS+ for å spille online, får masse gratis spill i året til alle platformer, er vel 395,-. Absolutt verdt det Endret 7. august 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ok Er forresten 3380 ca for en ps4 på ps.no Gratis frakt også Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 http://www.finn.no/50538193 Er dette legit? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ser sketchy ut spør du meg, trå forsiktig. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ein fin måte å gi vekk 3000,- på. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 pakken vil bli sendes til ønsket addrese. Dårlig norsk og navn i finn annonse samt epost stemmer ikke overens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå