Spartapus Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 At folk er så positive til Wolfenstein er beyond me, men det er vel slik det blir med smaksforskjeller og lignende. Samme her. Tok en titt på noen gameplayvideoer siden så mange snakker positivt om spillet og synes det så like monotont ut som de fleste nyere fpser; automatvåpen som fyres av nonstop med tilhørende eksplosjoner i kjipe, gråbrune omgivelser mot like gråbrune fiender. Jeg spilte faktisk en god del fpser på 90-tallet da 3D Realms hadde sin storhetstid, men de lagde fargerike spill med masse humor, som Duke Nukem 3D, Shadow Warrior og Redneck Rampage. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Må man ha esken til kontrolleren tror dere? Eller holder det med kvittering? Tror den esken er kastet vekk for lengst... du trenger bare kontrolleren og kvitteringa, viss det er snakk om gamestop så sender de inn kontrolleren til nordisk film, så får du en ny innen 10-12 dager med ny kvittering fra nordisk film, så bare å kjøre på.. Og jeg hadde krevd ny på dagen. Hadde ikke akseptert å vente i 10-12 dager.. Jeg gjorde dette på expert, de sa at de ikke har hørt om disse problemene og at de skal kontakte Sony Norge også ringe meg tilbake dagen etter.... håpløst! Viste de til og med bevis på at Sony sa de skal erstattes der man hadde kjøpt kontrolleren av lokale forhandleren osv, men nei, de skulle absolutt bruke en dag ekstra og kontakte Sony selv og greier. Så dro jeg på platekompaniet med den andre kontrolleren, og det var en jente som ikke hadde så mye peiling som sto i kassen. Hun sa hun hadde en kunde som sa det samme noen uker før meg, også ringte hun sjefen og ca. 2 min senere tok hun inn min gamle også hadde jeg en helt ny Dualshock 4 i posen! Skulle aldri kjøpt PS4 min på expert. Selv om det sikkert ordner seg med ny DS4 der også etter de får høre det selv av Sony antar jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) At folk er så positive til Wolfenstein er beyond me, men det er vel slik det blir med smaksforskjeller og lignende. Samme her. Tok en titt på noen gameplayvideoer siden så mange snakker positivt om spillet og synes det så like monotont ut som de fleste nyere fpser; automatvåpen som fyres av nonstop med tilhørende eksplosjoner i kjipe, gråbrune omgivelser mot like gråbrune fiender. Jeg spilte faktisk en god del fpser på 90-tallet da 3D Realms hadde sin storhetstid, men de lagde fargerike spill med masse humor, som Duke Nukem 3D, Shadow Warrior og Redneck Rampage. Tror dere glipper litt av essensen av Wolfenstein og hyllesten tilbake til de gode gamle hjernedøde FPS`ene. Wolfenstein var ett frisk pust i så måte, bort fra all denne midtøsten krigføringen. Fiendene er forøvrig helt topp! High-end steampunk speccede nazi-tropper og maskineri som banner og skriker på tysk? Helt herlig! Endret 7. august 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Sleeping Dogs HD i midten av oktober: Pokk gai Var et ganske bra open world spill, digga slåssinga, men synd at de ikke heller la innnressurser til en 2'er på PS4.. Ja ja, kanskje det kommer etterhvert også. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Sleeping Dogs var FANTASTISK synes jeg Nærmeste noen har kommet GTA og Mafia-serien i storytelling, og veldig bra gameplay og mekanikker. I tillegg så spillet latterlig bra ut på PC, selv på bare OK maskinvare. Mitt inntrykk er at dette er et spill mange ikke fikk med seg da det kom, så det er bare å hoppe på det nå. Det er en blanding av GTA, Batman Arkham Knight (kampsystemet) ispedd en god dæsj kinesisk mafia. Utrolig kult å ha Hong Kong som setting, fremfor de typiske amerikanske byene. EDIT: At folk er så positive til Wolfenstein er beyond me, men det er vel slik det blir med smaksforskjeller og lignende. Samme her. Tok en titt på noen gameplayvideoer siden så mange snakker positivt om spillet og synes det så like monotont ut som de fleste nyere fpser; automatvåpen som fyres av nonstop med tilhørende eksplosjoner i kjipe, gråbrune omgivelser mot like gråbrune fiender. Jeg spilte faktisk en god del fpser på 90-tallet da 3D Realms hadde sin storhetstid, men de lagde fargerike spill med masse humor, som Duke Nukem 3D, Shadow Warrior og Redneck Rampage. Videoene av Wolfenstein er ikke så spennende nødvendigvis, det er jeg enig i. Det er fordi det gøyeste med spillet er selve spillmekanikken, skytingen føles utrolig bra og responsiv, og det er svært tilfredsstillende å sprinte bortover ganger, skli rundt hjørner og blaste ned skokker av nazister med dual wielding automatic shotguns. I tillegg er resten av pakken også veldig bra. Spillet ligger for øyeblikket an til å bli blant Neogafs game of the year i år, og det er ikke uten grunn. Det er et spill som må prøves rett og slett. Endret 7. august 2014 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Sleeping Dogs har jeg faktisk ikke spilt, så kan bli ett potensielt kjøp der. Føler dette er en ganske oversett og undervurdert tittel? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Sleeping Dogs har jeg faktisk ikke spilt, så kan bli ett potensielt kjøp der. Føler dette er en ganske oversett og undervurdert tittel? De som har spilt det likte det tror jeg, men spillet druknet litt i andre lanseringer. Tror også X360/PS3-versjonen var småkjip. Alle jeg har snakket med som har spilt PC-versjonen har vært frelst. Endret 7. august 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Føler dette er en ganske oversett og undervurdert tittel? Vil si det ja. Har spilt det rundt 30 timer på PS3/PC. Har kost meg hele veien. Kjøper garantert Sleeping Dogs til PS4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Likte Sleeping Dogs vanvittig godt, men blir nok ikke kjøpt en gang til. Holder med PC og PS3 hvor man fikk det via PS+. Har dog nesten ikke rørt det på PS3. Et spill jeg derimot vil kjøpe på nytt er GTA V, og det gleder jeg meg veldig til. Skal bli digg å spille det med bedre grafikk og flyt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 At folk er så positive til Wolfenstein er beyond me, men det er vel slik det blir med smaksforskjeller og lignende. Samme her. Tok en titt på noen gameplayvideoer siden så mange snakker positivt om spillet og synes det så like monotont ut som de fleste nyere fpser; automatvåpen som fyres av nonstop med tilhørende eksplosjoner i kjipe, gråbrune omgivelser mot like gråbrune fiender. Jeg spilte faktisk en god del fpser på 90-tallet da 3D Realms hadde sin storhetstid, men de lagde fargerike spill med masse humor, som Duke Nukem 3D, Shadow Warrior og Redneck Rampage. Tror dere glipper litt av essensen av Wolfenstein og hyllesten tilbake til de gode gamle hjernedøde FPS`ene. Wolfenstein var ett frisk pust i så måte, bort fra all denne midtøsten krigføringen. Fiendene er forøvrig helt topp! High-end steampunk speccede nazi-tropper og maskineri som banner og skriker på tysk? Helt herlig! Var gøy spill Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Aldri hørt om Sleeping Dogs jeg. Men en Metascore på 83 og user score på 7.6 gjør jo at spillet høres bra ut! Ser uansett dette an litt. Litt avhengig av når det kommer og hvilke andre spill som kommer på samme tid. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg gjorde dette på expert, de sa at de ikke har hørt om disse problemene og at de skal kontakte Sony Norge også ringe meg tilbake dagen etter.... håpløst! Viste de til og med bevis på at Sony sa de skal erstattes der man hadde kjøpt kontrolleren av lokale forhandleren osv, men nei, de skulle absolutt bruke en dag ekstra og kontakte Sony selv og greier. Noen som kan vise meg hvor jeg finner den uttalelsen fra Sony. Jeg har også en DS4 hvor gummien er borte på venstre stikke. Og selvsagt kjøpt konsollen hos Expert. Så nå ser jeg for meg tilsvarende scenario som tc47 beskriver. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Link til nettsider som henviser til Sonys uttalelse ang. dårlig gummi på DS4. Finner dessverre ikke Sonys direkte uttalelse Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Tror dere glipper litt av essensen av Wolfenstein og hyllesten tilbake til de gode gamle hjernedøde FPS`ene. Wolfenstein var ett frisk pust i så måte, bort fra all denne midtøsten krigføringen. Fiendene er forøvrig helt topp! High-end steampunk speccede nazi-tropper og maskineri som banner og skriker på tysk? Helt herlig! Videoene av Wolfenstein er ikke så spennende nødvendigvis, det er jeg enig i. Det er fordi det gøyeste med spillet er selve spillmekanikken, skytingen føles utrolig bra og responsiv, og det er svært tilfredsstillende å sprinte bortover ganger, skli rundt hjørner og blaste ned skokker av nazister med dual wielding automatic shotguns. I tillegg er resten av pakken også veldig bra. Spillet ligger for øyeblikket an til å bli blant Neogafs game of the year i år, og det er ikke uten grunn. Det er et spill som må prøves rett og slett. Hehehe, ja at det er hjernedød morro kan jeg godt forstå. Prøvde det litt hos en kamerat, så jeg skjønner hvorfor dere sier det, men for meg virket det mest som et veldig mye mer useriøst Killzone, med dårligere grafikk. Det er rett og slett ikke my cup of tea. Jeg har ikke noen lengten tilbake til 90tallets fpser heller så kan være derfor. Sier selvfølgelig ikke at det er et dårlig spill, bare at den bestemte sjarmen ikke traff meg. Så for meg er Wolfenstein et spill jeg kanskje plukker opp på tilbud eller ps+, men ikke til fullpris. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 For meg var Wolfenstein er kombinasjon av det beste fra gamle FPS og det beste fra moderne FPS. En helmaks kombo og et av de beste spillene på mange, mange, mange år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Åh. Jeg har lyst på Wolfenstein, men samtidig vet jeg ikke om jeg får tid til det. Jeg har The Last of Us jeg må spille igjennom. Samt jeg har samlet mange PS+ på PS3 jeg tenkte å spille nå som jeg har hentet hjem min PS3! Litt usikker. Samtidig kommer FIFA 15 om litt over en måned.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hehehe, har samme problemet, Emils. Spiller nå for det meste igjenom de ubrukte ps3-spillene jeg har i hylla og spill jeg har fått via ps+. Det meste på PS4 har jeg bare prøvd hos andre, eller såvidt snust litt på. Hadde tenkt å kjøre gjennom backloggen på PS3 før jeg begynner på PS4, men jeg er av typen som liker å bruke god tid på spill, så virker som jeg kommer til å ha en like stor backlog på PS4 før jeg er ferdig med backlogen på PS3. For meg var Wolfenstein er kombinasjon av det beste fra gamle FPS og det beste fra moderne FPS. En helmaks kombo og et av de beste spillene på mange, mange, mange år. Wow, store ord. Tror faktisk jeg aldri har plassert et FPS i nærheten av min toppliste. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 http://gizmodo.com/sony-has-announced-that-it-will-no-longer-support-plays-1616815810 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Sleeping Dogs har jeg faktisk ikke spilt, så kan bli ett potensielt kjøp der. Føler dette er en ganske oversett og undervurdert tittel? Syns spillet var knall. Spesiellt slåssinga og elles at det var sandkasse-spill. Vil og vurdere Sleeping Dogs til di nye konsollane, men bare viss spillet greier 1080p og 60fps samt har med alt av DLC og er mulig å kjøpe som fysisk disk til ca 40 dollar eller billigare. Da blir det garantert kjøp i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå