Emils. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, enig. Man er avhengig av en rask linje om man skal gå all digital. I tillegg er det billigere i USA på PSN, hvor spillet kostet 377 kroner. Så selv med tilbud på EU PSN, vil spillet som regel være billigere i USA, UTEN TILBUD. Merkelig opplegg imo. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har de fleste spillene digitalt fra US PSN og jeg laster ned i 2.5MB i sekundet. Noe som for meg er raskt nok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, men det vil fortsatt ta 5 timer å laste ned spillet. Om det pre-loades så er ikke dette noe problem, men om du vil spille det asap og det er samme pris i butikk så ser man grunnen til at digitale spill feiler. I Norge er også digitale spill dyrere enn fysiske. Noe som er mot all fornuft. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, enig. Man er avhengig av en rask linje om man skal gå all digital. I tillegg er det billigere i USA på PSN, hvor spillet kostet 377 kroner. Så selv med tilbud på EU PSN, vil spillet som regel være billigere i USA, UTEN TILBUD. Merkelig opplegg imo. Valutautregning er noe som flere burde lære seg, slik det er i dag er jo prisforskjellen betydelig! Postet linken mest pga mgs ground zeroes, det er billigere på EU store nå enn us tar jeg ikke helt feil Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, var billig for Ground Zero faktisk! 135 kroner er ikke mye. Ser at prisene ikke var oppdatert i stad når jeg postet. Wolfenstein koster nå 320 kroner. Så da er det billig!! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ah okei, trodde de hadde oppdatert prisene da de postet oppdateringen av sommersalget 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, men det vil fortsatt ta 5 timer å laste ned spillet. Om det pre-loades så er ikke dette noe problem, men om du vil spille det asap og det er samme pris i butikk så ser man grunnen til at digitale spill feiler. I Norge er også digitale spill dyrere enn fysiske. Noe som er mot all fornuft. Laster det ned på forhånd. De gangene jeg har kjøpt spill har jeg vært på jobb og spillet vært ferdig installert når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Pre-loading er noe av det jeg kan se på som gjør at digitale spill blir aktuelt! Men først må prisene ned, og inntil det skjer bruker jeg US store Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Expert Namsos har åpningstilbud i morgen. PS4 til 2999 kr http://viewer.zmags.com/publication/3291d0ec#/3291d0ec/16 Endret 6. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Er wolfenstein verdt 319? Er det mye lagt og fos drop på den? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Er wolfenstein verdt 319? Er det mye lagt og fos drop på den? Nei, og det er kun offline, så spiller det så mye rolle? Edit: Ja, det er verdt det. Endret 6. august 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Så lenge det ikke er fps drops som bf er jeg happy. Kjøper det i kveld. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Så lenge det ikke er fps drops som bf er jeg happy. Kjøper det i kveld. Spillet har faktisk helt låst 60 FPS og 1080p på begge konsollene: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Sweet. kan jeg bytte inn bf4 og kjøpe det digitalt og bruke alle tilleggene på digital kopi? Endret 6. august 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Sweet. kan jeg bytte inn bf4 og kjøpe det digitalt og bruke alle tilleggene på digital kopi? Du får neppe 319 kr for en brukt utgave av Battlefield 4. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 At folk er så positive til Wolfenstein er beyond me, men det er vel slik det blir med smaksforskjeller og lignende. Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) PS4 til 3390,- ink frakt: http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/spillekonsoll/Sony-PlayStation4EU/208517.3059/ Noen ulemper med EU utgaven? Endret 6. august 2014 av Paccoo Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 PS4 til 3390,- ink frakt: http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/spillekonsoll/Sony-PlayStation4EU/208517.3059/ Noen ulemper med EU utgaven? Det var bra pris :-p Har selv EU utgaven og har ikke merket noen ulemper. Eneste er vel mtp. reklamasjon om bedriften går konkurs. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Edit: Nevermind... jeg som surrer Endret 6. august 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 California Man Sues Sony Over Killzone: Shadow Fall Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå