Muggkaare Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jepp. Det eneste spillet av de som er verdt pengene. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Skuffende at de ikke greier å få ett forrige generasjons spill helt oppe og går på PS4 var poenget. Men forskjellene er så små at 60fps kontra noe bedre skygger i 30fps er ett lett valg. Correct me if I'm wrong, men er det ikke ALLTID og kommer alltid til å være et bytteforhold mellom bredre grafikk vs bedre framerate at helt grunnleggende fysiske årsaker? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Hør, det jeg mente med utsagnet var følgende: Det blir bekreftet at spillet blir å kjøre i 60fps, dette var selvsagt kjempe nyheter. Så kommer det etterhvert frem at man også kan spille det i 30fps, for de som foretrekker det. Så helt på tampen av lansering viser det seg også at det da er bedre skygger i 30fps modus, og ja selvsagt er jeg helt inneforstått at dette åpner for mer ressurser da det er låst til nettopp 30fps kontra det å rendre hele greiene i 60fps. Nå aner jeg ikke hvor krevende skyggeteknologien er i spillet,men det krever tydeligvis sitt av den allerede utdaterte maskinvaren til PS4 Men når man ser hvor kjipt det er å spille i 30fps når man har muligheten for 60fps i stedet, orker jeg ikke gnåle mer over noe dårligere skygger altså. Endret 5. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Det har vel mer med det jeg postet tidligere i dag å gjøre. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hør, det jeg mente med utsagnet var følgende: Det blir bekreftet at spillet blir å kjøre i 60fps, dette var selvsagt kjempe nyheter. Så kommer det etterhvert frem at man også kan spille det i 30fps, for de som foretrekker det. Så helt på tampen av lansering viser det seg også at det da er bedre skygger i 30fps modus, og ja selvsagt er jeg helt inneforstått at dette åpner for mer ressurser da det er låst til nettopp 30fps kontra det å rendre hele greiene i 60fps. Nå aner jeg ikke hvor krevende skyggeteknologien er i spillet,men det krever tydeligvis sitt av den allerede utdaterte maskinvaren til PS4 Men når man ser hvor kjipt det er å spille i 30fps når man har muligheten for 60fps i stedet, orker jeg ikke gnåle mer over noe dårligere skygger altså. Hadde dem laget spillet fra grunnen opp (remake) på PS4 så hadde sikkert skyggene vært fine nok også i 60fps. Men som Admiral Necrolamedor postet en side tilbake så virker det som at det var mye vanskeligere jobb med å lage PS4 versjonen enn man kansje først vill anta. http://www.edge-online.com/features/the-last-of-it-naughty-dog-on-bringing-the-last-of-us-to-ps4/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hahah, ler så jeg nesten driter på meg. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Edit: For de som ikke har fått det med seg, så kan man velge mellom 30 og 60 FPS i The Last of Us Remastered, men 30 FPS gir noe bedre grafikk.At det var dårligere grafikk i 60fps modus var nytt for meg.Skuffende gitt.Logisk spør du megHar skjønt at PS4 sliter med kontrollerne? Jeg kjøpte PS4 i februar, har kanskje spilt 4-5 timer på kontrolleren totalt. Tror det må være den dårligste originalkontrolleren jeg har vært borti. Den knirker på triggers, mister gummi på LS og L1/R1 har en tendens til å henge seg opp.Det virker til å ha vært noen produksjonsfeil på de eldre kontrollerne. Gå til butikken du kjøpte i og klag. Alle jeg har hørt om har fått nye. Må man ha esken til kontrolleren tror dere? Eller holder det med kvittering? Tror den esken er kastet vekk for lengst... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg blir ikke sur om det kommer ut noen bedre kontrollere til ps4. De originale er elendig syns jeg. Ekkel plastikk som ikke oser av kvalitet. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Må man ha esken til kontrolleren tror dere? Eller holder det med kvittering? Tror den esken er kastet vekk for lengst... du trenger bare kontrolleren og kvitteringa, viss det er snakk om gamestop så sender de inn kontrolleren til nordisk film, så får du en ny innen 10-12 dager med ny kvittering fra nordisk film, så bare å kjøre på.. Endret 6. august 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg blir ikke sur om det kommer ut noen bedre kontrollere til ps4. De originale er elendig syns jeg. Ekkel plastikk som ikke oser av kvalitet. De originale? Så du vil anbefale uoriginale? Siden du ikke har fått det med deg så er det flere som ikke har hatt noen problemer med de som fulgt med konsollen. Tror nok Sony har hatt et dårlig parti i starten som folk utvilsomt får byttet inn i nye i butikken. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Må man ha esken til kontrolleren tror dere? Eller holder det med kvittering? Tror den esken er kastet vekk for lengst... du trenger bare kontrolleren og kvitteringa, viss det er snakk om gamestop så sender de inn kontrolleren til nordisk film, så får du en ny innen 10-12 dager med ny kvittering fra nordisk film, så bare å kjøre på.. Og jeg hadde krevd ny på dagen. Hadde ikke akseptert å vente i 10-12 dager.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg blir ikke sur om det kommer ut noen bedre kontrollere til ps4. De originale er elendig syns jeg. Ekkel plastikk som ikke oser av kvalitet. De originale? Så du vil anbefale uoriginale? Siden du ikke har fått det med deg så er det flere som ikke har hatt noen problemer med de som fulgt med konsollen. Tror nok Sony har hatt et dårlig parti i starten som folk utvilsomt får byttet inn i nye i butikken. Mulig jeg ordla meg litt dårlig. Jeg mener at Sony sine håndkontroller til PS4 ikke er gode. Tomlene glir av stikkene hele tiden og den passer generelt dårlig til mine hender. Ja, jeg vet at dette er min subjektive mening. I tillegg er den for lett. Men jeg står inne for at den ikke gir meg noen stor kvalitetsfølelse. Konsollen i seg selv er jeg svært så fornøyd med. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Må man ha esken til kontrolleren tror dere? Eller holder det med kvittering? Tror den esken er kastet vekk for lengst... du trenger bare kontrolleren og kvitteringa, viss det er snakk om gamestop så sender de inn kontrolleren til nordisk film, så får du en ny innen 10-12 dager med ny kvittering fra nordisk film, så bare å kjøre på.. OK, takk for svar! Men jeg har to kontrollere, den ene fra platekompaniet og den ene er fra expert. Har det noe å si om jeg ikke vet hvilken som er fra hvor? Sjekker de opp mot et eller annet serial no. eller noe? Begge har problemer med gummien på analogs skjønner du! Kjøpt på launch tid da det sikkert var en del produksjonsfeil. Endret 6. august 2014 av tc47 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Da kan du vel ta med begge og høre med dem. Hvis de har et system på hvilken de tar imot, så har du begge der og de finner ut av hvilken de tar imot. MEN jeg som kjøpte i USA, kan jeg få byttet kontrolleren i en norsk butikk da? Hvis jeg tar med kvitering og viser at den er kjøpt i statene og ikke norsk butikk. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Nope, kan bli vanskelig å kreve noe særlig i Norge. Garanti og reklamasjon håndteres i Norge av Nordisk Film, ikke Sony. Kan selvfølgelig prøve å klage til en lokal butikk og si at du ikke har kvitteringen, men sjekker de serienummeret og finner ut at den ikke tilhører det europeiske markedet kan du fort få den i retur med krav om dekking av porto og arbeidstid. Antar jeg, vel og merke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Da kan du vel ta med begge og høre med dem. Hvis de har et system på hvilken de tar imot, så har du begge der og de finner ut av hvilken de tar imot. MEN jeg som kjøpte i USA, kan jeg få byttet kontrolleren i en norsk butikk da? Hvis jeg tar med kvitering og viser at den er kjøpt i statene og ikke norsk butikk. God idee, da gjør jeg det. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Nye rabatter på PS store http://blog.eu.playstation.com/2014/08/06/ps4-discounts-added-ps-store-summer-sale/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Med rabatt fra PSN er forsatt Wolfenstein billigere på Elkjøp http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-4/PS4WOLFENNO/wolfenstein-the-new-order-ps4?scid=Pricecomparison2989 I tillegg er spillet på 44 GB, så om man har 10 mbit linje så vil det ta 10 timer å laste det ned, mot 1 time det vil ta og dra til Elkjøp å kjøpe det billigere. Endret 6. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Med rabatt fra PSN er forsatt Wolfenstein billigere på Elkjøp http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-4/PS4WOLFENNO/wolfenstein-the-new-order-ps4?scid=Pricecomparison2989 I tillegg er spillet på 44 GB, så om man har 10 mbit linje så vil det ta 10 timer å laste det ned, mot 1 time det vil ta og dra til Elkjøp å kjøpe det billigere. Såpass ja, absurde størrelser på nye spill og iallefall for de som sitter med "lav" hastighet på bredbåndet sitt.. Selv har jeg 75/75 så er ikke noe stress for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå