Evil-Duck Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Enkleste er bare å levere den inn på gamestop vil jeg tro. En kjenning leverte inn en DS4 med samme problem på elkjøp og fikk ny kontroll på stedet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Har skjønt at PS4 sliter med kontrollerne? Jeg kjøpte PS4 i februar, har kanskje spilt 4-5 timer på kontrolleren totalt. Tror det må være den dårligste originalkontrolleren jeg har vært borti. Den knirker på triggers, mister gummi på LS og L1/R1 har en tendens til å henge seg opp. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Må være produksjonsfeil, har flere 100 timer på begge mine, ingen feil i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Edit: For de som ikke har fått det med seg, så kan man velge mellom 30 og 60 FPS i The Last of Us Remastered, men 30 FPS gir noe bedre grafikk. At det var dårligere grafikk i 60fps modus var nytt for meg. Skuffende gitt. Logisk spør du meg Har skjønt at PS4 sliter med kontrollerne? Jeg kjøpte PS4 i februar, har kanskje spilt 4-5 timer på kontrolleren totalt. Tror det må være den dårligste originalkontrolleren jeg har vært borti. Den knirker på triggers, mister gummi på LS og L1/R1 har en tendens til å henge seg opp.Det virker til å ha vært noen produksjonsfeil på de eldre kontrollerne. Gå til butikken du kjøpte i og klag. Alle jeg har hørt om har fått nye. Endret 5. august 2014 av Nimrad Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ny trailer til Velocity 2X på PS4 og Vita, kommer 3 september. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Det kommer til å bli en fiasko hvis de ikke går over til en månedspris for tilgang til hele biblioteket, lignende netflix etc. 99kr virker som en fornuftig mnd pris. Skulle likt å sett netflix ta en leiepris for hver enkelt film som er der. Det har eksistert massevis av slike tjenester hvor du leier film pr stk. De har som oftest bedre utvalg, men er ekstremt dyre. iTunes f.eks. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) At det var dårligere grafikk i 60fps modus var nytt for meg. Skuffende gitt. Logisk spør du meg Skuffende at de ikke greier å få ett forrige generasjons spill helt oppe og går på PS4 var poenget. Men forskjellene er så små at 60fps kontra noe bedre skygger i 30fps er ett lett valg. Endret 5. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 “I wish we had a button that was like ‘Turn On PS4 Mode’, but no,” creative director Neil Druckmann says. “We expected it to be Hell, and it was Hell. Just getting an image onscreen, even an inferior one with the shadows broken, lighting broken and with it crashing every 30 seconds… that took a long time. These engineers are some of the best in the industry and they optimised the game so much for the PS3’s SPUs specifically. It was optimised on a binary level, but after shifting those things over [to PS4] you have to go back to the high level, make sure the [game] systems are intact, and optimise it again.“I can’t describe how difficult a task that is. And once it’s running well, you’re running the [versions] side by side to make sure you didn’t screw something up in the process, like physics being slightly off, which throws the game off, or lighting being shifted and all of a sudden it’s a drastically different look. That’s not ‘improved’ any more; that’s different. We want to stay faithful while being better.” http://www.edge-online.com/features/the-last-of-it-naughty-dog-on-bringing-the-last-of-us-to-ps4/ Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Min L2 og R2 knirker som bare faen. Samme er hos min venn og. Produksjonsfeil? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Samme skjedde til meg, men det bare gikk over etter litt. Ganske rart Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Om du vil se forholdsvis nye filmer gratis så fungerer Sweflix i nettleseren på PS4. Dette er streaming så en bryter ikke Norsk lov. Om andre har lignende tjenester som virker på PS4 så del? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 vet at NRK, funker å se på. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Begge mine kontrollere har funker fint, ikke tegn til at gummi detter av eller andre defekter sånn bortsett fra at L2 på den ene er ødelagt som følge av et hardt møte med veggen etter en typisk online Fifakamp som går til helvete pga AI'en er tragisk noen ganger.. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Folkens, burde jeg kjøpe NFS eller Wolfenstien? (Eller Watch Dogs?) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Watch_Dogs er crap, så det anbefales ikke. Har ikke spilt de to andre, men utifra hva jeg har lest så hører jeg bare godt om Wolfenstein. NFS får litt ymse tilbakemelding. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Watch_Dogs er crap, så det anbefales ikke. Har ikke spilt de to andre, men utifra hva jeg har lest så hører jeg bare godt om Wolfenstein. NFS får litt ymse tilbakemelding. Greit at du syns at Watch dogs er crap, men det er faktisk mange som syns det er bra. (I do). Wolfenstein er bra, og jeg ble positivt overasket over historien i spillet. NSF har jeg bare testet på PC, men ville ikke betalt full pris for det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Tja, men Watch_Dogs er svært oppskrytt og har liten spillglede. I tillegg må spillet være nøyaktig sjangeren din tydeligvis. For jeg er mer åpne til den sjangeren, og dermed så ble det ikke noe verdi til meg. Jeg gjorde meg ferdig med spillet og leverte de tilbake til GameStop. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Vel siden dere tydligvist ikke liker Watch Dogs, NFS eller Wolfenstein? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Wolfenstein var morro fra start til slutt for min del ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå