Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok jeg skal komme med et teit inlegg, dont hate.

Visst Microsoft satser alt de har på Call of Duty... og ja vi vet de betalte en heftig sum av de milliardene på Ghost.

Vil ikke det gjøre dem ganske clueless på hva den ordentlige fanbasen vil ha?

Som igjen vil si at de fleste spillene de viser i E3 vil enten ha first person shooter eller Ea Sports i logoen?

Er det kun meg som bekymrer seg over dette ?

Er ikke dette postet i feil tråd?

Ut i fra det Phil Harrison nevnte i et intervju så høres det ikke ut som om pengene til COD er tatt med i beregningen.

From a studios perspective, we are investing, I believe, a billion dollars for content development just for games, which is more than we’ve ever spent in our history. We’re starting new studios. We’ve started studios in London [and] in Los Angeles. We’re growing our organization. This is a fantastic opportunity. It takes a lot of people.

Å satse hardt på COD er dog ingen feilvurdering av hva fanbasen har lyst på. Det er den mest populære serien på både 360 og PS3.

Spillutvalget blir uansett den minste av bekymringene til MS. Vi vet allerede at de kommer til å vise disse spillene på E3:

Forza Motorsport 5 (bilspill)

Ryse (hack & slash?)

Quantum Break (Cinematisk tredjepersons skytespill?)

Rare's neste spill (ikke Kinect Sports)

Totalt har de tenkt å gi ut 15 spill (8 nye IP-er, 7 gamle IP-er) til Xbox One i løpet av konsollens første år på markedet.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Ok, så det jeg burde gjøre er egentlig å bare kjøpe en PS3 i så fall?

Har ingen eksklusive titler i sikte for PS annet enn The Last of US og gidder ikke å kjøpe en PS4 for å kun streame PS3-(The Last of Us) og så ikke bruke den lengre.

Da er nok Xbox One mye kulere med alt den kan brukes til inklusive spill.

Men jeg får vente til et godt stykke etter E3 i tilfelle utvikleren sier noe om en eventuell PS4 porting da og så bestemme meg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, så det jeg burde gjøre er egentlig å bare kjøpe en PS3 i så fall?

Har ingen eksklusive titler i sikte for PS annet enn The Last of US og gidder ikke å kjøpe en PS4 for å kun streame PS3-(The Last of Us) og så ikke bruke den lengre.

Da er nok Xbox One mye kulere med alt den kan brukes til inklusive spill.

Men jeg får vente til et godt stykke etter E3 i tilfelle utvikleren sier noe om en eventuell PS4 porting da og så bestemme meg :)

PS3 kommer sikkert til å falle i pris etter ps4 er lansert. Og sikkert mange som kvitter seg med ps3 på finn utover høsten. Billigere og raskere enn å kjøpe en PS4 og vente på at The last of us kanskje en gang kommer på streaming :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...