Muggkaare Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hadde jeg forstått hva du mente eller hva du vil frem til skulle jeg svart. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Pre E3 video lansert fra mektige Sony og 40 spill vil bli vist http://www.psmania.n...-ps-vita-at-e3/ http://youtu.be/6TqhIwft0yw Endret 6. juni 2013 av Charlo Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Ok jeg skal komme med et teit inlegg, dont hate. Visst Microsoft satser alt de har på Call of Duty... og ja vi vet de betalte en heftig sum av de milliardene på Ghost. Vil ikke det gjøre dem ganske clueless på hva den ordentlige fanbasen vil ha? Som igjen vil si at de fleste spillene de viser i E3 vil enten ha first person shooter eller Ea Sports i logoen? Er det kun meg som bekymrer seg over dette ? Er ikke dette postet i feil tråd? Ut i fra det Phil Harrison nevnte i et intervju så høres det ikke ut som om pengene til COD er tatt med i beregningen. From a studios perspective, we are investing, I believe, a billion dollars for content development just for games, which is more than we’ve ever spent in our history. We’re starting new studios. We’ve started studios in London [and] in Los Angeles. We’re growing our organization. This is a fantastic opportunity. It takes a lot of people. Å satse hardt på COD er dog ingen feilvurdering av hva fanbasen har lyst på. Det er den mest populære serien på både 360 og PS3. Spillutvalget blir uansett den minste av bekymringene til MS. Vi vet allerede at de kommer til å vise disse spillene på E3: Forza Motorsport 5 (bilspill) Ryse (hack & slash?) Quantum Break (Cinematisk tredjepersons skytespill?) Rare's neste spill (ikke Kinect Sports) Totalt har de tenkt å gi ut 15 spill (8 nye IP-er, 7 gamle IP-er) til Xbox One i løpet av konsollens første år på markedet. Endret 6. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Pluss, the future of gaming: Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Sorry, orker ikke å lese gjennom 65 sider, men er det noen som vet om det har blitt satt en definitiv lanseringsdato for PS4? Har bestilt Xbox One, men må ha en PS4 også så jeg får prøvd The Last of Us (som uheldigvis er ekslusivt) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er blitt sagt holiday 2013, stor sannsynlighet for at vi får mer nøyaktig dato på E3-konferansen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Pre E3 video lansert fra mektige Sony og 40 spill vil bli vist http://www.psmania.n...-ps-vita-at-e3/ Får håpe mesteparten er til Ps4. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det er bekreftet at den ihvertfall kommer i 2013 for oss europeere Forresten, PS4 er ikke bakoverkompatibel (bare via Cloud), så hvis du vil spille The Last of Us kan det hende du må kjøpe deg en PS3. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Trodde The Last of US skulle komme til både PS3 og PS4 i separate lanseringer? Bare meg som har misforstått veldig kanskje? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Av det jeg har sett lanseres det bare til PS3, men at de "vurderer" å lansere det til PS4. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har Sony eller Naughty Dog sagt noe om det overhode, eller er det snakk om den sedvanlige ønsketenkningen? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Av det jeg har sett lanseres det bare til PS3, men at de "vurderer" å lansere det til PS4. Visst man er tolmodig kan man jo Streame Ps3 spill på Ps4 visst Gaikai blir en hit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har Sony eller Naughty Dog sagt noe om det overhode, eller er det snakk om den sedvanlige ønsketenkningen? Pachter har sagt det, og han tar jo alltid feil. Personer fra Naughty Dog har sagt at det er liten sjans for det. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ifølge denne linken (http://www.examiner.com/article/naughty-dog-comments-on-the-last-of-us-for-ps4) sier de at det kan skje, men vet ikke hvor stor sjanse det er for at det skjer. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ok, så det jeg burde gjøre er egentlig å bare kjøpe en PS3 i så fall? Har ingen eksklusive titler i sikte for PS annet enn The Last of US og gidder ikke å kjøpe en PS4 for å kun streame PS3-(The Last of Us) og så ikke bruke den lengre. Da er nok Xbox One mye kulere med alt den kan brukes til inklusive spill. Men jeg får vente til et godt stykke etter E3 i tilfelle utvikleren sier noe om en eventuell PS4 porting da og så bestemme meg 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 der har vi 3 av de exclusive.... Og disse er mye å hoppe i taket for...... Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ok, så det jeg burde gjøre er egentlig å bare kjøpe en PS3 i så fall? Har ingen eksklusive titler i sikte for PS annet enn The Last of US og gidder ikke å kjøpe en PS4 for å kun streame PS3-(The Last of Us) og så ikke bruke den lengre. Da er nok Xbox One mye kulere med alt den kan brukes til inklusive spill. Men jeg får vente til et godt stykke etter E3 i tilfelle utvikleren sier noe om en eventuell PS4 porting da og så bestemme meg PS3 kommer sikkert til å falle i pris etter ps4 er lansert. Og sikkert mange som kvitter seg med ps3 på finn utover høsten. Billigere og raskere enn å kjøpe en PS4 og vente på at The last of us kanskje en gang kommer på streaming Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Og disse er mye å hoppe i taket for...... Som jeg skrev, de er ikke eksklusive engang. Planetside 2 er jævla fett da. Endret 6. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da er nok Xbox One mye kulere med alt den kan brukes til inklusive spill. http://www.youtube.com/watch?v=KbWgUO-Rqcw Forbeholdt at du bor i statene selvfølgelig, ellers så kan man vel kanskje fjerne 70-80 prosent av alt de pratet om på grunn av rettigheter osv. 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Og disse er mye å hoppe i taket for...... Planetside 2 var et av de mest kritikerroste skytespillene i fjor. Det er dessuten veldig få spill som ligner på det. Ganske lurt av Sony å få det over til PS4. Endret 6. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå