Stifi Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Samtidig må du jo ha ganske decent internettlinje hvis du skal klare å streame det uten å måtte se at kvalitet synker i periodene da den driver å laster ned. Var det i 10mbit de anbefalte for at opplevelsen skal være grei nok? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Samtidig må du jo ha ganske decent internettlinje hvis du skal klare å streame det uten å måtte se at kvalitet synker i periodene da den driver å laster ned. Var det i 10mbit de anbefalte for at opplevelsen skal være grei nok? var snakk om 6mbit og oppover som var annbefalt tidligere, kan være dette har blitt endra er ikke sikker, men vil nokk kreve mye mer viss man vil teste på us psn siden man får dårligere ping og mer ustabil fart med tanke på avstand, men regner med dette blir bedre når vi får muligheten til å teste tjenesten her i europa Endret 3. august 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Noen som vet om det er noe nytt om når HBO Nordic dukker opp på ps4/ps3? Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Noen som vet om det er noe nytt om når HBO Nordic dukker opp på ps4/ps3? I følge HBO er det ikke nært forestående. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 HBO Nordic er elendig på utvikling av app. Appen de har på Android er ubrukelig. Det samme er nettsiden deres. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Noen som vet hvorfor psn nettsia fryser i en infinite loading når jeg prøver å laste ned cole's legacy?Jeg trykker på download til ps4, å da fryser den.Å det rare er at den ble kjøpt 2 ganger å viser 2 download til ps4 i "choose version" Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Skjønner ikke at det skal ta så lang tid nå som HBO Go er på på plass. Må vel basically være den samme app'en med litt annet skin/språk og annen streaming server!? :-\ Noen som vet om det er noe nytt om når HBO Nordic dukker opp på ps4/ps3? I følge HBO er det ikke nært forestående. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 HBO GO styres av HBO i USA, som ikke har noe tilknytning til HBO Nordic. HBO Nordic må i så fall utvikle en app selv. Tror derimot PS-app er langt bak da. Er vel ting de må fikse før de utvikler til Playstation tror jeg Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 HBO Nordic er elendig på utvikling av app. Appen de har på Android er ubrukelig. Det samme er nettsiden deres. Ikke så mye erfaring med Android appen. Men enig med ang. websiden. Greide faktisk å se siste episode av årets Game of Thrones sesong mens jeg fortsatt hadde flere igjen å se, fordi jeg bladde meg litt frem og tilbake for å se hvor langt jeg hadde kommet i sesongen. Så plutselig havnet jeg på siste espisode uten å se hvilket tall i rekken den hadde. Ikke noe big deal faktisk, men Netflix på AppleTV/PS3 sliter ikke akkurat med dette. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 HBO GO styres av HBO i USA, som ikke har noe tilknytning til HBO Nordic. HBO Nordic må i så fall utvikle en app selv. Tror derimot PS-app er langt bak da. Er vel ting de må fikse før de utvikler til Playstation tror jeg Ja, men det er jo samme firma. Så med litt velvilje og sans for bedriftsøkonomi kunne de jo fått koden og endret den litt. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) For meg har X360 hele veien vært bedre enn PS3, for denne generasjonen lurer jeg litt på om jeg må snu på det. Jeg liker bedre at produktet er laget "kun" for gaming, og PS4 ser ut til å ha et lite teknisk overtak over One. En av de tingene jeg har likt svært godt med 360, er hvor enkelt det er å gå inn i et party med kompiser og snakke sammen, uten at vi nødvendigvis spiller samme spill. Så det jeg lurer på er hva dere synes disse tingene fungerer på PS4, og om det er noen som har grunnlagt til å sammenligne tjenestene? Endret 4. august 2014 av Harepuz Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 To nye forlater «Uncharted» og «The Last of Us»-studioet:http://www.pressfire.no/nyheter/PC/8755/to-nye-forlater-uncharted-og-the-last-of-us-studioet Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Jeg liker bedre at produktet er laget "kun" for gaming, og PS4 ser ut til å ha et lite teknisk overtak over One. En av de tingene jeg har likt svært godt med 360, er hvor enkelt det er å gå inn i et party med kompiser og snakke sammen, uten at vi nødvendigvis spiller samme spill. Så det jeg lurer på er hva dere synes disse tingene fungerer på PS4, og om det er noen som har grunnlagt til å sammenligne tjenestene? Like enkelt å fyre opp party på PS4 som X360. Har vært bruker av X360, så det Sony har gjort med PS4 er imponerende. Streaming også er meget enkelt. Bare trykke på Share på kontrolleren og link din Twitch account til PS4. Da kan du streame, kommentere, se m.m. Endret 4. august 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Shit altså. Jeg har aldri spilt last of us på ps3, fullførte det nettopp Ble grepet, off, hele greia er bare helt fucked up. Magisk spill, det beste spillet jeg noen gang har spilt. Har aldri i verden blitt så engasjert i en story før. Nå må jeg fordøye slutten her. satan, heavy. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Resident Evil 1 remastered for PS4, Xbox One, PC, PS3 and Xbox 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Å fy faen JA! Dette har jeg ønsket i lange tider, og endelig skjer det! Et SKIKKELIG RE spill etter all den dritten som har kommet de siste årene! Fantastisk! Nå håper jeg dette selger godt, så er det bare å sette i gang med en skikkelig remake av RE2 også Endret 5. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Huff, da er det på tide å bli livredd igjen... Har fortsatt skumle minner fra det første møtet med de grønne monsterne (Hunters). Man ser en video av noe som løper ned en korridor man akkurat har passert selv.. Huff Men jeg gleder meg Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ikke dårlig. Selv blind høne finner korn, heter det. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Folkens, burde jeg sende inn DS4'en min (med revnet gummi) til Sony eller bare levere den in til GameStop? (kjøpte PS4'en derifra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå