winmedi Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Akkurat det samme om spill da. Tyter jo hele tiden om spill her på denne tråden. Men hva skal man egentlig diskutere her på denne tråden da? Om man ikke får lov til å diskutere det man vil? Endret 1. august 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Å fy faen.. Har vel hendt en del ganger at det blir opprettet tråder for storspill allerede blir alltid mye snakk om nye titler her uansett, men kan bli for mye av det også. Endret 1. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Det er en egen tråd for det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530&page=7&do=findComment&comment=21852936 Hvis det hadde gått an å oppdatert førstepost med en skikkelig guide og gjort den sticky, hadde vi nok blitt spart for mye repetisjon. Endret 1. august 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det er en egen tråd for det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530&page=7&do=findComment&comment=21852936 Hvis det hadde gått an å oppdatert førstepost med en skikkelig guide og gjort den sticky, hadde vi nok blitt spart for mye repetisjon. Bedre å lage en egen tråd som kun har en post, og den oppdateres med linker. Veldig sjeldent man går tilbake til fremsiden av en post. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hva med en "LES FØRSTEPOST FØR DU POSTER", og så beskriver man det der? Må innrømme at jeg gikk i baret og spurte om det samme. Det var egentlig unødvendig da jeg søkte og fant den andre tråden som omhandler dette. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 The Last of Us er bare helt drøyt bra, kunst på høyt nivå! 9 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Meh, bare indies for ps4 denne måneden også.. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Noen som får opp ps plus spillene for august på psn på ps4? Har fortsatt gratis greiene for juli her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Første onsdag hver måned. Med andre ord, de kommer ikke før på onsdag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hvis man ikke skal snakke om PS4-spill i en PS4-tråd er det ingen vits å ha en, da det er begrenset hvor mye man kan diskutere hardware i konsollsammenheng. Det er spesielt viktig for de spillene som ikke er populære nok til at de rettferdiggjør en egen tråd. Ellers enig i at det kan bli mye teknisk troubleshooting til tider. Akkurat den typen problemer har jeg nok av på jobben så jeg gidder ikke å involvere meg i dem på fritiden også. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Prøvde ut entwined, en fantastisk mini spill! Men siste brett var bare uutholdelig! :O Utrulig vanskelig! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) PS Now får mye pepper for en elendig prismodell, hva synes dere om dette forslaget Dualshockers har kommet opp med? http://www.dualshockers.com/2014/08/02/playstation-now-sony-needs-to-realize-that-the-prices-are-ludicrous-here-is-a-reasonable-pricing-model/ Endret 3. august 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Det kommer til å bli en fiasko hvis de ikke går over til en månedspris for tilgang til hele biblioteket, lignende netflix etc. 99kr virker som en fornuftig mnd pris. Skulle likt å sett netflix ta en leiepris for hver enkelt film som er der. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Har ikkje sansen for å leige spill, men ser jo at prisen som er nå er totalt feil. Sony burde fått på plass gratis demo-mode der spillutgiver bestemmer kor lang denne demoen får være. Alle kan prøve demoen, sjekke lagg og om streaming er noko å bruke penger på. Heilt greit at spillutgiver kan fastsette pris på leige av sitt spill delt opp i 1 dag, 1 uke, 1 mnd, 3 mnd. I tillegg burde det være mulig å kjøpe pakkeløsninger der man kan få tilgang på deler av eller heile spillbiblioteket for ein fastsatt månadspris/årspris. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) PS Now får mye pepper for en elendig prismodell, hva synes dere om dette forslaget Dualshockers har kommet opp med? http://www.dualshockers.com/2014/08/02/playstation-now-sony-needs-to-realize-that-the-prices-are-ludicrous-here-is-a-reasonable-pricing-model/ Elendig. Hadde dette vært helt nye spill, så kanskje. Deus Ex kostet 3 dollar på Steam tidligere i sommer. Man får spillet helt nytt (fysisk) til 99 kr med gratis frakt til PS3, og til under halvparten av dette brukt. Dessuten er det streaming, og kvaliteten på dette vil aldri kunne erstatte det å kjøre et spilt lokalt, spesielt flerspillerdelen.. Endret 3. august 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Merkelige greier, skjønner ikke helt hva i alle dager Sony tenker med. De forstår vel etterhvert at det ikke kan gå an med de prisene som er nå. I tillegg er dette en betatest man må betale for, utrolig merkelig at det ikke finnes noen alternativer i det hele tatt for å teste spill, lag osv. gratis. Kanskje en subscription for full tilgang a la netflix er veien å gå der man har delt det inn forskjellige pakker med forskjellige priser, f.eks. PS2-pakke, PS3-pakke, Gull-pakke, pakke for spill eldre enn en viss alder. Vet ikke, men noe innenfor der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Nå har jo Sony selv sagt at prisene som er nå ikke er de endelige men at de jobber med å finne den riktige prismodellen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Problemet er vel at det ikke er noen konkurranse eller piratkopiering som truer Sony. Dermed kan de egentlig styre ting i sin retning. På PC er det mega enkelt å laste ned et spill og spille det gratis. Dermed må Steam osv. ha priser som gjør at folk heller velger å betale. Om piratkopiering blir enkelt på konsoll vil man også kunne gjøre at prisene blir lavere. Problemet er vel da at det er enkelt for Sony og tette hullet siden man bruker et lukket game OS Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Wolfenstein var spilleglede fra ende til annen nærmest! Helt enig. Har ikke fått dratt meg gjennom det enda pga. andre spill som har dukket opp og tatt litt tid. Men er i gang igjen. Digger det. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Merkelige greier, skjønner ikke helt hva i alle dager Sony tenker med. De forstår vel etterhvert at det ikke kan gå an med de prisene som er nå. Mulig jeg tar feil, men tror det er de som gir ut spillene som setter prisen, ikke Sony? Uansett så ser jeg for meg at det blir vanskelig å sette fornuftige priser, da det er mange faktorer som spilller inn. Er det et nytt spill?, gammelt spill, AAA+ spill eller et AAA+ spill som solgte dårlig (fordi det fikk dårlig review), indie, etc. Uansett så er det markedet som bestemmer til slutt. Blir ting priset for dyrt så gidder ikke folk å betale for tjenesten. Så jeg tipper ting vil justere seg selv som tiden går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå